Heftig om de keuze te moeten maken! Wel fijn dat ze opgenomen word om in de gaten gehouden te worden. Heel veel sterkte! Hopelijk gaat de reactie op de prik meevallen
Tesske, wat een lastige situatie zeg!! Ze zullen in het ziekenhuis er vast over meedenken, maar wou het je toch nog even zeggen. De bmr, daar worden ze vaak pas na 7-10 dagen ziek van, omdat het levend verzwakt virus is!
Tesske wat een moeilijke beslissing! Erg dat deze kindjes nu ook gevaccineerd moeten worden, normaal zouden ze genoeg beschermd moeten worden door anderen, nu moeten sommigen ouders kiezen tussen 2 kwaden
Pff vind het allemaal zo heftig om te lezen. Tesska wat een moeilijke beslissing heb je moeten nemen zeg. Wij hebben zelf een vakantiewoning daar, we gaan hier voorlopig maar niet heen omdat onze jongste nog te jong is voor de enting en ik zelf zwanger ben. Maar baal er wel van want daar gaat onze vakantie
Ja dit vind ik dus ook heel erg. Net als de kindjes die jonger zijn dan 14 mnd en die daar wonen. En de kindjes van die ouders die niet willen enten. Dat is toch niet hun keuze maar ze lopen wel de grootste risico niet de ouders.. Heel verdrietig ook dat er nu kindjes in het ziekenhuis liggen... jonge kindjes waarschijnlijk ook als ik zo alles heb gelezen.
Ik hoor net dat er op onze school de bof rondgaat Lekker Maar goed, beide kinderen ingeent dus volgens de assistent van de huisarts niks aan de hand....
Oh echt, zal even horen op onze school. Zitten jou kinderen op de eerste school in de wijk of die school verderop in de wijk
verderop SHS Ik kan je in pb wel even het korte berichtje sturen van de directeur Ik denk trouwens dat onze zoon het heeft. Hij heeft tussen zijn oor en wang een zwelling...best een grote.
Ja hij is flink ziek...geweest en nu nog. Maar hij is wel al meer opgeknapt. Een paar dagen moeten spugen...oorpijn en dus al 4 dagen die opgezette bult Dokter al gebeld. Hij drinkt goed en is op zich niet te duf. Hij slaapt wel altijd even tussen de middag nu maar daarna is hij er wel weer bij.
Kan beter nu de bof hebben hoor, dan is hij tenminste echt levenslang beschermd. Verder, ook al prikken wij wel, bmr heeft dochterlief nog niet gehad. Ik kan me er niet druk om maken, ben ook bevriend met kritische prikkers. Uiteraard zou ik me zorgen maken als ze nu ziek wordt, maar dat doe ik ook bij de griep, of een ernstige oorontsteking. Ik vind de reacties die hier worden gegeven af en toe wel echt bizar, heel naar ook.
Dit las ik op een weblog van iemand die niet ent vanwege geloofsovertuiging: Intussen hebben de mazelen hier hun intrede gedaan. Zondagmiddag kreeg ... koorts en we zagen al een beetje uitslag op zijn romp. Gisteren zijn de mazelen goed doorgebroken. Vanmiddag was ... echt wel ziek, maar hij lijkt het ergste alweer gehad te hebben. Ik ben benieuwd wanneer de rest volgt. Behalve ... zijn er nog vier kandidaten. De andere kinderen hebben met de vorige epidemie mee gedaan. Zou zo iemand dan niet afvragen of zij met haar gezin anderen in gevaar kan brengen....? Ze heeft zelf kinderen boven de 5/6. Ik weet dat haar schoondochter zwanger is, ik zou me echt zorgen maken....
Nee ik ook niet, daarom vraag ik me af of zij er helemaal niet mee bezig is of het schadelijk kan zijn voor anderen. Ik weet zeker dat zij en hun gezin ook in aanraking komen met kleine kinderen die niet gevaccineerd zijn. En of ze zich er van bewust is dat ze anderen in gevaar kan brengen. Ik ben blij voor hun dat het 'goed' lijkt te gaan hoor, begrijp me niet verkeerd...
Tjah, en al vraagt ze zich dat wel af, wat dan nog? Ze is neem ik aan blij en dankbaar dat het zo verloopt en het dus meevalt. Als dat hier het geval zou zijn, zou ik me daar eerlijk gezegd ook niet zo druk om maken.. Je eigen kinderen staan toch op de eerste plaats? En wat als ze zich zorgen maakt? Ze heeft ze niet voor niets niet in laten enten, dus die zorgen zal ze dan wellicht ook gehad hebben voordat haar eigen kindje het kreeg, snap je?