eerste ernstige geval mazelen.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door edelweiss, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaii

Chaii Niet meer actief

Tuurlijk rel ik zodra ik iets zeg wat iemand niet aanstaat en dan heb ik het vooral over de vaccinerende kant.
    En daarnaast rel ik overgins niet, ik maak hier en daar een grapje.
    Ik kleineer mensen ook niet zoals ik er veel hier WEL zie doen.
    En rellen doen de rotte appels op ZP hier die uitgesproken hun mening moeten geven met veel uitroeptekens en vooral kinderachtige dingetjes aanhalen zoals iemands spelling, anderen dom noemen en etc.
    Vandie typetjes, "my way or the highway!!!!!!".

2. Phal

Phal Actief lid

20 sep 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Gaan we eindelijk weer on-topic ga je doelbewust rellen. Ongelooflijk zelfs, je noemt de vaccinerende kant rellers terwijl wij juist de tijd nemen om je vragen te beantwoorden.

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Euh, dat deed ik niet. Ik zei dat er vanaf de vaccinerende kant nogal rellerig en respectloos gereageerd word. Ik heb dus nergens neergzet alle enters. En dit is ontopic.
    Want ik zit alweer dagen mee te lezen en zie niks anders dan respectloze reacties langskomen van een aantal leden.

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

#684 Chaii, 10 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2013
    Maargoed, ontopic houd in dit topic vooral in dat de enters weer aan het woord gaan.
    Wat inhoud dat de mensen die anti vaccineren zijn maar moeten wieberen. Want zij rellen alleen, weten niet waar ze het over hebben en ga zo maar door. Heb het ondertussen al 50 keer zien gebeuren volgensmij. Dat is echt niet alleen "Chaii" met der gasmasker en der flauwe grapjes.

Helaas worden veel anti enters gedemotifeerd om te reageren.
    Maargoed, jullie blij.

5. Alf

Alf Niet meer actief

Meid, rel en dol lekker door. Hop dat jij nooit op de kinderafdeling belandt met een ziek kind. Als je dat toch kunt voorkomen? Mijn kind is wél kwetsbaar en de laconieke houding van sommigen verbaasd mij oprecht. Dat is wat ik niet begrijp en waarop jij in dit en vorig topic niet wil antwoorden. Stellingen roepen, grapjes maken over zo'n onderwerp en geen antwoord geven over je eigen beweegredenen, dát is rellen.

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Zo ik heb even een van mijn teksten voor je aangepast, omdat je toch nog even na moest trappen.
    Ik hoop ook dat jij nooit op de kinderafdeling beland door een extreme reactie op de vaccinatie die je kind krijgt. (Als je je kind laat vaccineren)
    Voorlopig weet helemaal niemand wat mijn reden is tot het niet vaccineren van mijn kinderen en maakt dat jou reactie ronduit respectloos. Met je sarcastische rot opmerking.
    Ik dol en rel wanneer ik wil, ik blijf tenminste wel respectvol.

7. Alf

Alf Niet meer actief

Dat hoop ik ook niet. Maar die kans is iig een stuk kleiner dan dat hij met zijn kwetsbare longen met de mazelen moet worden opgenomen.

Verder heb ik wel genoeg met je gesproken. Tot ziens

8. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Chaii, misschien is de vraag al wel gesteld, sorry als dat zo is. En mísschien ook wel niet on topic. Maar zou je misschien willen delen waarom je hebt gekozen om niet te vaccineren? Dit is echt een oprechte vraag en niet bedoeld om vervelend te doen of wat dan ook.
    Ik ben gewoon heel benieuwd naar je reden om niet te enten. Zoals ik je posts lees kies je daar heel bewust voor. Dus ben benieuwd naar de gedachtengang.

9. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik ook! Ergens heb ik het idee dat er in jouw omgeving een hele nare ervaring is met vaccineren en de lichamelijke reactie daarop. Dat kan ik natuurlijk ook helemaal mis hebben:)

10. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik eigenlijk ook wel. Ik heb bij lange na niet alles gelezen hier.

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Jij respectvol??:$ Echt, jij hebt nog minder zelfkennis dan een zilvervisje...
    Jij begint met je respectloze ge*proest*.
    En als een ander *proest* op jouw onzinnigheden, geef je een grote bek.

Je roept namelijk complete onzin:

Want er komt echt heel veel mee vanuit het buitenland en dan heb ik het over de meest ranzige ziektes en insecten (bijv. Silvervisjes, ken je die? ).

die bovendien niks met het Nederlandse mazelenonderwerp van doen heeft.

Vervolgens ga je pagina's lang door met rellen, mensen uitschelden, onzin uitkramen, etc.

Supersneu.

12. Chaii

Chaii Niet meer actief

Zo gedraag jij je tegenover meer forumleden. Ik voel mij dan ook totaal niet aangesproken door zoeen minderwaardig typetje zoals jij.
    Supersneu.
    En jij bent ook een van de redenenen waarom mensen die tegen vaccineren zijn niet opschrijven wat de beweegredenen voor hun hierachter zijn.

13. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb overgins nergens iemand uitgescholden.
    Over onzin uitkramen gesproken.

14. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    wij enten ook onze kinderen niet en (helaas) mijn oudste dochter heeft nu de mazelen en ook mijn jongste zal het nog wel krijgen, waar denk je dat ze het heeft opgelopen? in de apotheek bij de huisarts... het heerst hier jammer genoeg als de ziekte (;))

misschien denken jullie nu wel helaas? dat kun je verwachten als je ze niet inent... maar weetje natuurlijk vind ik het niet leuk dat ze ziek is, dat vind toch geen een moeder? en dat mijn jongste het ook wel zal krijgen daar kan ik vanuit gaan zei de huisarts.

het enige wat mij tot nu toe heeft belet om hier te reageren is dat (meestal, niet altijd) als je noemt dat je ze niet inent je het gelijk gedaan hebt, omdat jou kind dan anderen aan kan steken, maar weet je dat heb je ook bij de griep. Ik baal ook als mijn dochter de griep van een ander heeft overgenomen! en de griep is helaas ook dodelijk ook minimaal dat het voorkomt maar toch! lees maar eens in het vlinderkinderentopic.

in ieder geval hebben ook wij bewust gekozen voor het niet inenten. oa omdat ik gewoon mijn kinderen niet met die troep wil inspuiten, ik heb om me heen genoeg dingen zien/horen gebeuren om voor ons te besluiten dat wij er niet voor kiezen.

15. Alf

Alf Niet meer actief

Wbt niemand hebben uitgescholden:

Beetje naar jezelf durven kijken zou geen kwaad kunnen ;)

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

#696 Chaii, 10 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2013
    Noujah, na totziens komt hallo natuurlijk.

Sarcasme is geen scheldwoord toch of wel?
    En als je iets rot vind isdat toch ookniet schelden?
    Ik vond het een sarcastische rot opmerking ja.
    Beetje op mijn gevoel in proberen te spelen.

17. Alf

Alf Niet meer actief

Nou, ik had het vooral over mijn eigen kind. (net weer beetje opgeknapt na longontsteking tgv onschuldige waterpokken) Ik gun jou meer geluk.
    Is dat sarcastisch?

18. Alf

Alf Niet meer actief

zoek de sarcastische rotopmerking.. :(

19. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ja tuurlijk. Als je maar weer goed overkomt daarna toch?
    Ik vind het prima.

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Je hoefd het echt niet te proberen recht te trekken zodat je dan wat vriendelijker overkomt bij mede forummers.
    Je irriteerde je aan onze discussie en eindigde die met tot ziens.
    Je was echtniet bezig met mijn kinderen een goede gezondheid toe te wensen ofzo.
    Dat hoefd ook niet hoor.

Deel Deze Pagina