eerste ernstige geval mazelen.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door edelweiss, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaii

Chaii Niet meer actief

Euh, ik stelde gewoon een oprechte vraag.

2. Phal

Phal Actief lid

20 sep 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Je insinueert genoeg, anders zou je hem niet hóeven stellen. Don't judge what you can't understand honey.

3. Alf

Alf Niet meer actief

Thnx!
    Jij drukt je iets fatsoenlijker uit dan ik vandaag :) maar dit is precies wat ik bedoel

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Euh, ik judge niks.
    Ik stelde nogmaals gewoon een vraag.

5. lies276

lies276 Niet meer actief

Dit is dus precies wat ik bedoel: bah, bah en nog eens bah!
    Eigenlijk geen reactie waard:x

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik kan voorstellen dat de opmerking je kwetst. Misschien komt lies276 er nog op terug.
    Wat ik nog even duidelijk wil maken is dat wij puur naar ons kindje hebben gekeken toen wij voor de keus stonden om te laten vaccineren. En ik moet jullie eerlijk zeggen; ik heb werkelijk niet eens gedacht aan andere kinderen. In dat opzicht misschien erg slecht (alhoewel ik absoluut geen spijt heb van mijn keuze) maar de nadruk ligt hier nu zo veel op de andere, kwetsbare kinderen. Ik snap echt dat als je moeder bent van zo'n zorgenkindje je je extra zorgen maakt nu, maar laat duidelijk zijn dat dat nooit de reden is geweest van ouders die hun kinderen niet laten vaccineren, om jullie extra in angst te laten zitten met zulke epidemieën, of om jullie 'expres' niet te helpen. Ik weet niet zo goed hoe ik het duidelijk moet maken, maar ik hoop dat jullie mij begrijpen.

7. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens. Ik kan me ook voorstellen dat zo'n opmerking je kwetst. Ik ben dan ook erg blij dat wij niet in de biblebelt wonen.

8. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Ik vind het jammer dat het, naar miijn mening, nu lijkt alsof er twee kampen zijn. Ik heb in een eerdere post gevraagd waarom mensen kiezen voor niet enten en ben daar oprecht benieuwd naar. Heb de hele tijd mee gelezen en eigenlijk niet echt mee gediscussieerd, mede inderdaad omdat de manier waarop ik niet echte een goede manier vind om met elkaar om te gaan.

Maar wat ik wel jammer vind is dat nu alle wel enters ook over een kam worden geschoren. Dus nu is het eigenlijk de wel enters tegen de niet enters.

We zijn inderdaad allemaal volwassenen. Waarom niet gewoon je mening geven op een normale manier, zowel de wel als niet enters....
    Ik snap niet goed waarom we elkaar moeten bekogelen met vervelende posts.

9. Phal

Phal Actief lid

20 sep 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    He? Wat vullen jullie nu voor me in dan? Wat denken jullie dat ik bedoel dan?
    Die wet is ook op WEL-enters van toepassing he? Zoals ik, omdat ik er woon.

houdt in dat als er 1 ding mis gaat, er meer dingen volgen.

Niet 'bah bah bah' gaan roepen terwijl je niet eens snapt wat er gezegd wordt

10. lies276

lies276 Niet meer actief

Ik heb eerder al uitleg gegeven wat ik ermee bedoel en dat ik heus begrip heb voor ouders die een kwetsbaar kind hebben (sterker nog: wij hebben zo'n kindje in de nabije familie).
    Dat ga ik dus niet nóg eens doen.
    Ouders die er voor kiezen om wél te vaccineren, mogen alleen ook wel wat begrip hebben voor ouders die er voor kiezen om níet of deels te vaccineren.
    Als je er van overtuigt bent dat (alles) vaccineren niet goed is voor je kind, ga je natuurlijk die "rotzooi" niet in je kind laten spuiten, omwille van kinderen die er misschien ernstig ziek van kunnen worden.

11. kinderwens88

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien moet je ook eens naar je eigen opmerkingen kijken?

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Sjonge jonge ... hoe oud zijn jullie hier zeg! :( De gemiddelde kleuterklas kan hier nog wat van leren hoor ....

In Phal's defence ... met Murphy's law bedoelt ze gewoon waarschijnlijk dat nu alles tegelijk komt: Mazelen, Bof, Rode Hond ... niets meer ... niets minder ...

13. Chaii

Chaii Niet meer actief

Maar als iemand ernaar vraagt is het ook niet goed.
    Het word gewoon verkeerd opgevat en dat blijkt dus.
    Beetje naar dat je gelijk zo agressief reageerd.

14. lies276

lies276 Niet meer actief

Ik snap je heus wel. Ik ken de wet van Murphy.
    Mijn IQ is hoger dan dat van een aardappel hoor.

15. kinderwens88

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is een duidelijke en eerlijke mening. Hier kan ik wel wat mee.
    Even een oprechte vraag... had je met de kennis van nu, nl dat er door niet te enten een mazelenepidemie uit kan breken, je kindjes wel ingeent?

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Lol ...

17. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Zoals ik al zei heb ik geen spijt van mijn keuze om niet te vaccineren, dus nee. Maar wellicht had ik er nog een nachtje langer over geslapen en nog wat extra over gepraat met manlief. Zoals ik al eerder heb aangegeven, we hebben de keuze ook echt niet zomaar gemaakt, dus zullen hem ook niet zomaar veranderen.

18. lies276

lies276 Niet meer actief

Als mensen oprechte vragen stellen en normaal reageren, reageer ik ook beleefd en oprecht, maar sommige mensen reageren zo agressief en aanvallend, dat ik me ook niet in kan houden en lullig terug reageer.;)

19. lies276

lies276 Niet meer actief

phal vindt het blijkbaar leuk om hier telkens de knuppel in het hoenderhok te gooien.
    Als ze bezorgt is over een misschien wel nieuwe uitbraak van rode hond, moet ze een topic maken over de rode hond. Het gaat hier nl over de mazelen.:)

20. Alf

Alf Niet meer actief

Heb jij dan ook een alternatieve levenswijze (hoewel ik alternatief een stigmatiserend woord vind) Hoe sta jij dan tegenover antibiotica? En vullingen in je kiezen bijvoorbeeld?

Deel Deze Pagina