Ja ook dat gebeurd Dat komt allemaal door de erfzonde van adam en Eva.. Kunnen jullie opzoeken op internet in Genesis.. Als die ellende hier op de wereld komt door de zonde.
Inderdaad, het is je geloof of niet. Kun je dan de boodschap dat een niet-gelovige OOIT achter komt wat zij nu niet gelooft, achterwege laten? Uit respect voor degene niet gelooft?
Jannn, we zitten hier in een topic wat over mazelen gaat, niet om te evangeliseren. Sorry, maar zou het erg jammer vinden als om deze reden er een slotje op dit topic moet. On-topic dus weer!
Uughh, speak for yourself aub. Prima als jij dat zo ervaart, maar de enige die beslist over MIJN leven ben IK. Zulke verhalen bezorgen mij de rillingen. Ontopic, begin augustus wordt onze jongste geënt. Wij volgen een aangepast schema omdat de jongste vrij heftig reageerde op de prikken. Nu ben ik erg blij dat wij niet meer in de Betuwe wonen, en ik kom gewoon bij vrienden niet langs waar van ik weet dat ze niet enten. Geen probleem, hun keuze maar het is mijn keuze om dan even niet langs te komen.
Mag ik je dan met oprechte interesse vragen of je wel uitkijkt als je de straat oversteekt? Als alles al bepaald is, lijkt me dat dat niet hoeft? Of leer jij je kids ook links-rechts-links kijken aan? Deze x niet als retorische vraag bedoeld; ik vraag me echt af hoe dit dan werkt.
Ik voelde me ook niet aangevallen hoor meid! Op die vragen weet ik ook geen antwoord.. God heeft alles voor iedereen zijn leven al uitgestippeld vanaf het begin dat jou hartje is gaan kloppen.. Maar waarom er sommige dingen gebeuren dat weten we niet! Als jij het niet geloof, prima! Ik laat je in de waarde.. Ik ben blij dat ik het wel geloof en voor me gevoel op iemand kan steunen.
Hele slimme vraag!!! Ja ook ik leer me kind dat!! Ik wilde zeggen ik moet het gevaar niet opzoeken.. Maar dan gaan jullie zeggen: ent je kind dan ook in!!
Dames, we zijn inmiddels bijna 1.000 posts verder en kunnen niet anders dan met elkaar concluderen dat we het niet met elkaar eens gaan worden. Maar Zwangerschapspagina is er niet om elkaar in de haren te gaan over geloofskwesties, ethische kwesties of welke kwesties dan ook. Er is in de bijna 1.000 posts die hier geplaatst, waaronder ook een aantal hele treffende van medeforumgenootjes en moderators om elkaar met respect te blijven behandelen, maar schijnbaar is het niet mogelijk. Ik vind het daarom heel erg jammer nu niet anders te kunnen constateren dan dat het beter is dit topic te sluiten. Hopelijk begrijpen jullie mijn redenen hiervoor. Wil je nog meer informatie, stuur me dan gerust een berichtje. Fijne avond allemaal! Josien (moderator)