In januari heb ik mijn eerste ivf poging gehad..gonal f decapeptyl, utrogestan...de hele mikmak Helaas mislukt en werd gewoon 14 dgn na punctie ongesteld. Nu zit in in de verplichte wachtmaand en had (volgens mijn altijd 26 dagen durende cyclus) donderdag/vrijdag mijn menstruatie verwacht. Het voelt al een week alsof het eraan komt maar nog niks behalve veel witte afscheiding. Vanochtend een testje gedaan (zo van: het zou verdorie toch niet?!) Maar negatief natuurlijk... Toch blijf ik hoop koesteren zolang ik niet ongesteld ben..vooral omdat het al zo lang echt voelt alsof het nu echt door gaat breken... Is het gewoon dood normaal dat je na de ivf een langere cyclus hebt en moet ik m'n droom echt loslaten?
Wat jammer dat het niet gelukt is! Helaas is je cyclus wel wat ontregelt na een ivf-ronde. Bij mij duurde het ook een paar dagen langer dan normaal. Ik kon die dagen wel omkijken, want wilde graag aan de cryo's beginnen. Hopelijk kunnen jullie snel verder.
Het is helaas wel normaal dat de cyclus volgend op een IVF/ICSI langer is. Door het hormoongebruik is je lichaam vaak wat ontregeld. De meeste vrouwen hebben daardoor eenmalig een langere cyclus. Het trekt over het algemeen vanzelf weer bij.
Net mijn eerste ivf poging met lang protocol achter de rug, mijn cyclus daarna duurde het 5 dagen langer dan normaal voordat ik ongesteld werd. Mijn arts had mij daar al voor gewaarschuwd, dus ik heb ik me niet zoveel zorgen gemaakt daarover. Het komt vast goed! Succes met aftellen van de dagen, ik weet hoe het voelt
Bedankt voor jullie reacties! Bij mij hebben ze hier niks over gezegd dus iedere minuut dat je niet ongesteld wordt, valt dan op Mss heb ik wel een late eisprong gehad oid...heb deze maand helemaal niks gedaan met ovulatietest testen ofzo dus heb ook geen idee..ik wacht het rustig af...nog niks te bekennen iig. Gisteravond wist ik wederom zeker dat het zou doorbreken.... Laat nou maar zsm komen...
Mijn eerste menstruatie na het hele circus kwan gewoon optijd, mn 2e kwam 10! Dagen telaat (idd ook een testje van ok, even voor de zekerheid) en mn 3e is nu ook gewoon optijd. Kan denk ik best dat dat door al die toestanden komt. Ben zelf al 3 jaar van de pil af en altijd mooi cyclus gehad.
Ja, en verder is mijn lichaam ook aan het protesteren. Herkennen jullie dat ook? Ik ben al twee weken misselijk en niets smaakt.
Mijn cyclus na mislukte IVF poging duurt ook al langer. Ik had zaterdag mijn menstruatie verwacht maar nu ook nog niks.. Ik wil graag met mijn nieuwe poging beginnen. Maar duurt zo voor mijn gevoel heel lang voor die menstruatie begint..
Koekjesbakker, wachten duurt lang hè! Ik ben ook aan het wachten op mijn menstruatie.. hopelijk deze week!
Ik had het ook de laatste cyclus, nog nooit gehad, altijd rond 30 dagen. Maar laatste keer duurde het 60 dagen voordat mn menstruatie kwam.
Jeetje nientje dat is wel heel lang! Ik heb inmiddels ook rare kwaaltjes...brandend maagzuur, duizelig...echt heel stom dit..hoe staat het jullir clarajilla en marissie? Nog ah wachten ook?
Hier ook nog steeds aan het wachten, cyclusdag 31 vandaag. Voorheen schommelde ik ook altijd tussen de 29 en 35 dagen. Wel vervelend dat je klachten hebt Koekjesbakker.. ik heb daar geen last van. Vanmiddag heb ik een afspraak in het ziekenhuis, heb nog veel vragen over de volgende behandeling. Ga ook vragen of ze de menstruatie gaan opwekken als het te lang duurt. Heb jij de terugplaatsing ook een de kunstmatige cyclus?
Helaas herkenbaar.. Maar wel mega irritant! Toevallig je afscheiding ik de gaten gehouden? Wanneer stopte je 'egg white' en werd het 'creamy'? Kan helpen inschatten wanneer je ongesteld moet worden, aangezien je lf wel echt altijd even lang is. En kan ook helpen bedenken of je kans op zwangerschap hebt (want wanneer heb je gevreeën, nog rond die dagen waarop je afscheiding veranderde?) Helpt mij altijd om niet toch te gaan hopen. Hoop is dodelijk Sterkte, hopelijk snel door! Of zwanger natuurlijk, haha
@Marissie, ik krijg een TP in natuurlijke cyclus maar dan wel met Ovitrelle om de timing goed te hebben. Ben benieuwd wat ze ih zknhs zeiden! @MLady, ik vind hoop niet dodelijk hoor, ik vind hopen heel gezond eigenlijk. Het is de verwachting die je laag moet houden Ik verwacht/denk zeker niet dat ik zwanger, zeker omdat ik vorige week een negatieve test had, maar omdat ik al zo lang wel het gevoel heb ongesteld te worden icm inmiddels met het brandende maagzuur en het duizelige gevoel, hoop ik ergens toch wel dat het wel zo is, dat heb ik toch niet onder controle, die hoop. Maar nogmaals, ik zal niet in tranen uitbarsten als ik ongesteld word, daar zit ik ook gewoon op te wachten zodat ik door kan. Ik dacht begin vorige week vruchtbaar slijm te hebben, dus mocht dat mn eisprong zijn geweest zou ik dit wknd, begin vlg week ongesteld moeten worden...ik hoop het want als het nog langer duurt is het wel echt heel erg vervelend.
Ik ben ook nog steeds aan het wachten, vandaag alweer op cd33 Mijn langste cyclus ooit was 40 dagen, maar dat is wel al 2 jaar geleden! Verder altijd 27-29 dagen.. Nog helemaal geen teken tot menstruatie, alleen wat meer puisten maar heb ook veel chocola gegeten xD Op zich vind ik het vervelend dat het zo lang duurt, want nu weet ik niet waar ik aan toe ben. Maar aan de andere kant hoe langer het duurt hoe minder lang ik aan de pil moet. Met de eerste IVF behandeling hadden we geen bevruchtingen.. Heb deze x ook niet me eisprong bijgehouden, wat ik op dit moment stom van me vind, en mijn afscheiding heb ik nooit gecheckt dus geen idee of dat veranderd is. De kans dat wij nu zwanger worden is in mijn hoofd zo goed als nihil, maar volgens de artsen moet het gewoon kunnen..
Nee precies. Dat. Je hoofd gaat gewoon met je aan de haal Je ei is gesprongen op het moment dat je dat vruchtbare slijm NIET meer hebt. Dus... Laten we zeggen dat je eisprong dan vorige week woensdag is geweest? En stel dat je een gemiddelde lf hebt van 14 dagen, dan word je ongeveer aankomende woensdag ongesteld. Weet je wat jouw persoonlijke lf is? Die van mij is 11/12 dagen. Als je weet wanneer je eisprong was weet je zeker wanneer je ongesteld wordt. En dus ook of je écht over tijd bent... Scheelt je een hoop zenuwen en valse hoop!!
Ja m'n ei dan ws woensdag. M'n lf is bijna altijd 12 dagen dus maandag zou het zover moeten zijn dan. Ik wacht daar dan ook maar op..veel leuke dingen doen het wknd en dan is het snel maandag. Voorwaarts!
Hoe is het met jullie? Mijn menstruatie is doorgebroken vanmiddag. Maandag het ziekenhuis bellen om te horen wanneer de echo gepland staat. Spannend!