Cadeau eerste verjaardag 2e zoon

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pantoffelheldin, 8 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Ik ben er al mooi op tijd bij maar ik ben al aan het nadenken wat ik mijn 2e zoontje toch voor zijn eerste verjaardag moet kopen.
    Heb al 2 loopautos ondertussen en een loopfiets dus die hebben we genoeg.

Zat te denken aan misschien een hobbelpaard.
    Misschien hebben jullie nog leuke ideeën ??
    Kan ik vast beetje rondkijken.

2. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Ik zit met hetzelfde probleem :D was ook al aan het rondkijken ivm de feestdagen en daarna de verjaardag.

Waar ik voor hem aan zit te denken:
    - skippykoe
    - megabloks
    - boekjes
    - smartmax
    - iets van VTech

Pantoffelheldin vindt dit leuk.
  3. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Ik heb voor onze 3e dochter een houten bakfietsje besteld. Na 2 meiden die al zo ontzettend veel hebben, wist ik het echt niet. Hier hebben ze ook al een paar loopauto's, maar nu toch een bakfietsje besteld.

4. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Mijn zoon heeft een houten muziekcenter gekregen (allemaal verschillende instrumentjes). We hadden nog geen muziekspeelgoed in huis, hij speelt er veel mee :) en zn oudere zus ook

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.995
    113
    Oeh ik vind t voor de eerste al lastig, kan me voorstellen dat t voor een tweede nog moeilijker is.

Hier kreeg ze voor dr verjaardag een keukentje van de ikea. Maar dr zijn ouders die dat meer wat voor meiden dan voor knullen vinden zeg ik er eerlijk bij. De deurtjes zijn in elk geval favoriet, iets in t kastje deurtje dicht. Iets uit t kastje deurtje dicht. Open dicht open dicht, vele uren al versleten. Hij is gelukkig stevig :)

Duwfietsje met kiepbakje? Alles met een kiepbak was overigens prima voor de knullen om ons heen.

Boeken met flapjes zijn hier de grootste hit geweest t afgelopen jaar.

T speelkleed van de stad van de kwantum waren we ook blij mee. Daar gaan nu de paarden en de auto's overheen.

Verder heeft ze toen een bak duplo gekregen.

Deel Deze Pagina