Hardere ontlasting

Discussie in 'Voeding' gestart door linda84, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Nu mijn dochter 3 flessen krijgt (soms nog 4) heeft ze een stuk hardere ontlasting gekregen. Vanochtend zat haar luier vol met mini konijnkeuteltjes (sorry niet erg smakelijk)
    Zou ze te weinig vocht binnenkrijgen. Ze drinkt zo`n 500 a 600 cc flesvoeding per dag.

2. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    (ik neem aan dat je opvolgmelk geeft:) opvolgmelk is een stuk dikker, dus die ontlasting is vanzelfsprekend ook een stuk dikker, je kan wat sap, thee of water o.i.d. erbij geven zodat de ontlasting wat dunner wordt.. Het CB raadde mij aan 3 flessen van 210 te geven ipv 4 van 180 omdat ze anders verstopt zou kunnen raken.

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik geef opvolgmelk. Nu heeft ze ook antibiotica voor haar oorontsteking. En de afgelopen dagen drinkt ze haar flessen van 200 cc niet meer helemaal leeg, ze gaat erop kauwen en drinkt geen slok meer. Last van haar oortjes heeft ze niet meer denk ik, de kuur is bijna voorbij.
    Ik geef haar was water met een drupje diksap erin maar meer als 10cc drinkt ze daar niet van.

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hier ook hoor.. volgens CB kan het geen kwaad.. alleen als ze er last van heeft en het gaat ophouden.
    Want dan krijg je flinke verstoppingen... kan ook over stappen op omneo 2 zeiden ze dat maakt het dunner

Deel Deze Pagina