Welk soort fles gebruiken jullie?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door SannedK, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke fles was het geschikst voor jouw kindje

1. Avent

2. Dr. Brown

3. Difrax

4. Speciale fles bij borstvoeding (Tommy tippee/Nuby)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. SannedK

SannedK Actief lid

3 mei 2012
    138
    0
    0
    Graag zou ik willen weten welke fles het meest geschikt bleek voor jouw kindje. Vaak probeer je er een aantal maar welke deed het hem voor jou?

En waarom?

2. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    wij hebben nooit andere geprobeerd, hij dronk vanaf het begin prima uit deze flesjes.

3. Linana

Linana Niet meer actief

Avent, ging in het begin goed, toen een tijdje niet en nu weer wel.
    Avent heeft ook als enige een speen die hij niet vacuum kan zuigen

4. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Ik zweer bij Dr. Browns flessen.
    Deze zijn ons geadviseerd na de ziekenhuis opname van Lucas toen hij 5 weken oud was. Hij heeft hier vanaf het eerste moment erg goed uit gedronken en het schijnt ook echt te helpen tegen krampjes!

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier dronk ze uit de Difrax fles... op het kdv kreeg ze daar de afgekolfde BV uit en vanaf 7,5 mnd kreeg ze daar haar opvolgmelk uit.
    Het is altijd even bekijken welke fles/speen bij je kindje past!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar flesvoeding.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb bij beide Avent gebruikt en dat was trouwens ook het enige wat ik in huis had.. niets anders geprobeerd. Oja, ik had ook nog van die Nuby dingen uit het prenatal pakket.. die heb ik alleen de eerste twee maanden gebruikt met de bv (gekolfd)

8. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Zeker Dr. Browns fan! Eerst avent geprobeerd, was opzich niet echt verkeerd maar dochter had wel erge krampjes. Daarna Dr. Browns en dit ging véél beter! Ze dronk beter, in een goede tijd (20 min). Na een tijdje tussendoor nog eens difrax geprobeerd maar wat een ellende. Véél lekken en mijn dochtertje knoeide er enorm mee. Dus nu nog steeds de dr. Browns fles!

9. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Ik heb Difrax, bevalt prima. Mijn zoontje dronk niet goed uit de Avent flessen (daar had ik nou net een hele set van in huis gehaald). Hij pakte de speen niet goed in zn mond.

10. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ik lees even mee ben benieuwd!

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook avent.. Mijn oudste hebben we difrax ook geprobeerd, maar dat werkte niet zo goed. Veel morsen.
    Bij de jongste gaat avent ook prima.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bij mijn oudste 2 had ik Avent, nu bij deze derde een Nuby fles. Punt is/was dat hij een volle fles met Avent met de kleinste speen echt binnen 5 min weglurkt.

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Avent, met andere dronken ze onrustig en morsten ze veel.

14. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier van alles geprobeerd en uiteindelijk uitgekomen op de difrax. Avent was echt een drama, veel te snel, veel teveel knoeien en veel te grote speen voor haar. Maar ik denk dat je aan andere meningen niet perse iets hebt. Ik wilde difrax eigenlijk niet, omdat ik het schoonmaken best vervelend vind. Maar ja, als ze hier het best uit drinken, neem je dat zeker weten gewoon voor lief. ;)

15. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Wat vind je vervelend aan het schoonmaken van de Difrax flessen???
    Ik schroefde ze helemaal uit elkaar, even in een sopje en daarna in de sterilisator. Nooit problemen mee gehad eigenlijk...

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Bij onze dochter altijd Dr. Brown flessen gebruikt.

Onze zoon kon nergens uit drinken. Geen Difrax, dr. brown, eigen merk kruidvat, Nuby, tommy tippe, alleen Avent dat lukten wel redelijk met een hoop gekrijs. Uiteindelijk bij MAM terecht gekomen en deze speen kon hij wel pakken en hier drinkt hij goed uit.

17. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Ik heb bij R. flessen van NUK First Choice gebruikt en ga ze deze keer (mocht het nodig zijn) ook weer gebruiken.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Difrax, bij beide jongens gebruikt.

19. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben difrax gekozen. Gewoon omdat ik ze mooi vind.
    Maar bij mijn zoontje hebben we ook vele anderen geprobeerd na even. Maar niets bleek beter te gaan (ivm gulzig drinken).

Nu weer difrax en weer af en toe dat het heel snel/gulzig gaat. Maar we hebben nog geen andere uitgeprobeerd. We willen haar de kans geven om te wennen. De vorige keer wisten we dat niet, maar zelfs een fles moet je 1 a 2 weken proberen voordat ze gewend zijn aan de soort drinktechniek.
    Nu gaat het al wat beter, maar ze blijft ook veel knoeien. Maar ze lijkt er verder geen last van te hebben, dus blijven we nog gewoon even doorgaan.

Verder zie ik veel mensen met avent om mij heen en hoor ik hele goede dingen over dr brown bij krampjes e.d.

Tja wat werkt voor jouw kindje is de vraag. Gewoon een keuze maken en een poosje proberen!

20. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Hier altijd Medela gebruikt. Makkelijk met het kolven.

Deel Deze Pagina