na 8 dagen spuiten (150ie menopur) en maar 1 follikel van 10mm, de rest allemaal kleiner (gelukkig lagen er wel meer). Vanaf nu moet ik meer spuiten (225ie menopur) in de hoop dat die andere follikels nog mee gaan groeien. Anders wordt het afgeblazen. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe liep het af?
Ik had helaas precies hetzelfde alleen dan al met de maximale dosis. Bij mij is het uiteindelijk bij die ene gebleven. We hebben de poging afgebroken en zijn nu zelf maar weer aan de gang gegaan, haha je moet wat he. Het hoeft niet te betekenen dat dit bij jou ook het geval is, elk lichaam is anders natuurlijk. Ik hoop op meer follikels voor jou!!
Shit zeg... maar denk ik wel de beste keuze hoe rot ook. ik heb al wel gevraagd of we misschien iui mogen als het bij die ene blijft. En vanochtend (heel stom, ik weet het) de menopur maar links gezet in de hoop dat de linker eitjes het opnemen voordat die van 10mm het aan de rechterkant het opneemt
Haha heel herkenbaar hoor! Of het echt uitmaakt aan welke kant je de spuit zet denk ik niet. Maar voor het gevoel deed ik dat ook.
10 mm is wel nog klein, pas vanaf 14 mm gaan ze echt door groeien. Dus ik hoop voor jou met een hogere dosis dat er meer mee gaan doen! Wanneer heb je weer een meting?
Vandaag weer een meting gehad. Die van 10mm is gegroeid naar 13mm en er waren nu 4 van 10mm bijgekomen. Dus dat is fijn. Nu nog even doorspuiten en hopen dat er nog een paar bijkomen
het schijnt ook niet uit te maken, maar voor mijn gevoel is het beter Trouwens nu wel 4 follikels links erbij
Dat klinkt al beter! Hopelijk groeien ze allemaal mooi door. Vandaag weer een meting, of ergens de komende dagen?
Hier ook gehad. Dat het niet "snel" groeide. Verhoogd (sorry weet niet meer te dosering) en toen eerst weet niet veel en opeens heel hard. Bij mij was elke maand anders. Ene keer 9 eicellen andere maand 2, telkens met dezelfde dosering
Inmiddels zitten we op 6 grote en een stuk of wat kleine. Donderdag staat de punctie gepland, dus het is gelukkig niet afgeblazen