Iui 1 mislukt

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door serenavl, 15 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serenavl

serenavl Lid

15 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Hi dames,
    Wil graag mijn verhaal kwijt..
    ik ben al 2 jaar bezig om zwanger te worden 31 oktober ben ik voor het eerst geïnsemineerd, de wachtweken gingen gelukkig snel voorbij gewoon door gegaan met mijn werk… ik dacht dat ik het wel aan kon als het niet Gelijk de eerste keer raak was. Maar nee ik ben echt over me toeren pffff er gaan allerlei dingen door me hoofd… zou ik een dag te laat zijn geïnsemineerd ? Hebben ze te laat de echo gepland ? Het Zh zei vandaag je moet de 1e dag van je menstruatie tellen als je helder bloed hebt.. ik ben vanmiddag om 3 u ongesteld geworden dus zou morgen pas als 1e dag tellen hoe tellen jullie ? Sorry ik weet niet of dit raar is om te vragen maar ik doe het toch hopelijk kunnen jullie ervaringen met mij delen
    X Serena

2. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Voor het bellen maakt het niet zoveel uit, voor het starten met medicatie wel. Dan moet je deze dag als dag 1 aanhouden.

Wat balen dat IUI 1 niet gelukt is! Tja, die vragen die dan allemaal door je hoofd gaan... het is echt een klote situatie waar je in zit met de MMM.

Ik kan wel mijn succesverhaal met je delen, misschien geeft dat je hoop: van de eerste was ik ook pas na de tweede behandeling, na 2,5 jaar en onverklaard onvruchtbaar, zwanger.... bij de tweede was het trouwens na de 1e behandeling en nu zelfs onverwachts spontaan zwanger geraakt van de derde...

Heel veel sterkte en succes!!!!!

3. Lola88

Lola88 Lid

9 nov 2017
    30
    15
    8
    Vrouw
    Ik zou ook de dag vanaf 3 uur als 1 ste dag pakken..

Sterkte meid!

4. serenavl

serenavl Lid

15 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie wat fijn dat bij jou wel is gelukt

5. serenavl

serenavl Lid

15 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Ik ga ook vanaf 3 u eerste menstruatie dag rekenen ik moet volgende week vrijdag om een echo ben benieuwd hoeveel eitjes ik dan heb had er vorige keer 2 en 44 miljoen zaadjes .... thnx voor je reactie

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Hey ik wilde ook even reageren en je misschien wat hoop geven. Mijn eerste IUI mislukte ook maar eigenlijk wist ik dit zelf al. De tweede poging hebben we dan ook op mijn eigen verzoek gedaan. De metingen zaten goed maar aan mijn lichaam merkte ik wanneer het moest en dat klopte want de keer dat ik het bepaalde was het raak. De eerste keer wist ik zeker dat we te laat waren.
    Ik weet natuurlijk niet wat jij voelt maar mocht je iets voelen dan kun je dat bespreken.

Deel Deze Pagina