Babyslaapgids

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mixedbeeb, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Beste forummers

Onze zoon slaapt al vanaf zijn geboorte slecht, er zijn betere tijden geweest, maar nu is het weer een ramp. Ik ben aan het eind van mijn latijn en het huilen staat me nader dan het lachen. Ons lieve mannetje is overdag heel vrolijk en slaapt overdag best goed, maar " s nachts dus niet, hij is gemiddeld 6 x per nacht wakker. Nu vond ik op internet " de babyslaapgids" . Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt
    mixedbeeb

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb het bestand eens van iemand gekregen. Ik heb even gezocht voor je maar heb het helaas niet meer. Het gaat er in ieder geval om dat je je kindje gedoseerd laat huilen. Na een bepaalde tijd ga je erheen, leg je kindje terug, zegt: ga maar lekker slapen en loopt weer weg. De tijd die hij/zij huilt zou steeds korter moeten worden.

Het gaat ook volgens mij niet zo zeer om slechte slapers in het algemeen, maar om kindjes die slecht zelf inslapen.
    Voor mij werkte het niet, ik ben niet voor laten huilen, ook niet gedoseerd.

Maar wat gebeurt er dan als hij wakker wordt, kun je het probleem wat specifieker omschrijven??? Misschien kunnen wij met tips helpen.

3. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik heb de babyslaapgids gekocht als wanhoopsdaad. Echt je leest er niks nieuws in. De basis is laten huilen, en steeds wat langer. Er staat echt geen gouden tip in wat ik een beetje hoopte aangezien het best wat kost. Maar helaas.

Ik ben niet voor laten huilen, en heb mijn geld dan ook terug gevraagd en na lang zeuren gekregen.

4. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    dames bedankt voor de reacties. Het is inderdaad een wanhoopsdaad!

Wat er gebeurd als hij s nachts " wakker" wordt is bijvoorbeeld dat hij gaat zitten half slapend en dan (denk ik) niet meer zelf kan gaan liggen, hij valt ook soms tegen de "tralies" van zijn bedje aan en dan is het helemaal brullen geblazen. Soms is hem alleen goed leggen genoeg maar soms moet hij echt getroost worden. Ik hou er niet van om hem te laten huilen omdat ik het gevoel heb dat ik hem dan in de steek laat......het voelt gewoon niet goed. Maar ja hij wordt wel soms 8 keer wakker, ik snap niet zo goed waarom? het lijkt wel dat hij niet diep in slaap komt. Tja alle tips zijn welkom.

Misschien is het wel zo dat ik hem dit onbewust heb aangeleerd, al is er ook een tijd gewest dat hij 1 keer wakker werd, dus ja ik weet het even niet meer.

Groetjes mixedbeeb

5. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Trees heb je een pb gestuurd

Deel Deze Pagina