Mijn zoontje wordt as. zondag 1 jaar en wij willen vanavond pannekoeken gaan eten. Wat kan ik er bij hem op doen? Mag hij er al stroop op of poedersuiker? Of hebben jullie leuke/lekkere andere tips? Bedankt alvast
Hai, Ik heb van de week ook pannekoeken gemaakt. Ook hartige: boontjes koken uitje fijn snijden paar champignons Hamreepjes Samen in de blender mixen. Een deel van je beslagmix mengen met alles uit de blender. En bakken. Ze (tweeling van 1 jaar en 3 weken) vonden het heerlijk. Heb daarna nog een pannekoek met stroop geprobeerd, daar waren ze minder enthousiast over..hahaha. Ik had de pannekoek opgerold en in drie stukken gegeven, konden ze zo uit het vuistje opknabbelen. Althans... dat deed er 1tje heel keurig, de ander trok alles uit elkaar, maar dat werkte ook.
Fruit lijkt mij heel lekker op een pannekoek. Aardbeitjes, banaan, framboos, bosbessen.... of jam-zonder-toegevoegde-suiker (natuurwinkel), of appelstroop. Meegebakken appel is ook lekker!
hihi ik had ook bedacht dat ik pannenkoeken wilde eten. Leuk idee!! Lekker met aardbeien of appel en banaan!
Er is pannenkoekenmix compleet, daar hoef je alleen water aan toe te voegen, dus geen melk, zal er wel in verwerkt zitten, maar ja, als er geen allergieen zijn kan dat wel wat mij betreft. Ik heb ook wel geitenmelk gebruikt of soyamelk.