ook de MMM in

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door spijkervrouwtje, 13 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi ik kom me hier ook maar melden. Weet nog niet wat ik voor onderzoeken of behandelingen ga krijgen maar heb vandaag de stap in die richting genomen.
    Even in het kort: een jaar geleden is mijn mirena verwijderd, sindsdien meteen een menstruatiecyclus die ronde de 24/25 dagen schommelt. Heb vanaf ronde 9 mijn temp bijgehouden en af en toe ovualtietestjes gebruikt en die wijzen erop dat ik wel maandelijk netjes rond 14/15 dag een eisprong heb.
    Na de 11e ronde heeft mijn HA het zaad van mijn man onderzocht en dat was allemaal in orde. Nu inmiddels in ronde 14 beland maar nog steeds niet zwanger. Nu heb ik vandaag bij mijn HA aangegeven dat ik de laatste maanden ongeveer 6 dagen na mijn eisprong al last heb van bruine/roze afscheiding en dat houdt dan zo'n 4/5 dagen aan totdat ik echt ongi wordt. HA wilde me eigenlijk alleen zelf inwendig onderzoeken maar ik heb ook doorverwijzing gevraagd voor een gyn om bijv mijn progesteron te laten meten.
    Daar is hij mee akkoord gegaan. Nu moet ik begin volgende week het inwendig onderzoek bij mijn HA laten doen en die schrijft dan zijn bevindingen daarvan samen met het verhaal over mijn cyclussen in een brief voor de gyn.
    Heb vandaag de gyn gebeld en kan volgende week donderdag de 21ste al terecht. Superfijn dat het als zo snel kan! De assistente ging er al meteen van uit dat mijn man ook mee komt dus die gaat ook mee en dan moet de gyn maar kijken of dat hij hem nogmaals wil onderzoeken.
    Ondanks dat er nou waarschijnlijk allerlei onderzoeken op de planning staan ben ik toch heel blij want er wordt tenminste eindelijk eens naar gekeken. ;)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou meid,
    Das een hele stap zeg!
    Nou maar hopen dat de uitslagen goed zijn en ze jullie gauw kunnen gaan helpen om jullie kinderwens uit te laten komen!
    Heel veel succes!
    Liefs Elmo

3. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Spijkervrouwtje,

Welkom hier! Het is heel begrijpelijk dat je blij bent nu er eindelijk actie wordt ondernomen. Ik hoop dat er iets uitkomt waar jullie verder mee kunnen. Ik heb zelf ook progesteron tekort dus als blijkt dat jij dat ook hebt (wat ik natuurlijk niet hoop he!! ) mag je me alles vragen hoor!
    Heel veel sterkte, ik hoop op een positieve afloop van de onderzoeken, op zich hoeft een cyclus van 25 dagen niet te kort te zijn hoor! Als er maar minstens 10/11 dagen tussen je eisrpong en menstruatie zitten.

Liefs,
    Marjo

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

welkom hier meid,
    snap hetw el hoor dat je er 'blij' om bent.
    word er eindelijk naar gekeken he meid
    succes

xxx

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    succes lieverd!
    kunnen we elkaar een beetje steunen zo aan het begin van ons avontuur

6. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    He Spijkervrouwtje,
    Tja heb je geregeld gezien bij de tempkaartjes en jammer dat je nu ook hier bent gekomen op dit gedeelte van de site!
    Fijn dat er wat gedaan gaat worden, herken dat gevoel...
    Meid veel sterkte en ik hoop dat al die onderzoeken je gewoon bespaard blijven en dat je binnenkort zwanger bent ;)
    Knuf Ster

7. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee spijkervrouwtje!
    het is meestal zeer spijtig, wanneer je aan deze kant van het forum belandt.....
    maar voor de meeste is het na zo'n lange periode zelf proberen ook een enorme opluchting....er wordt eindelijk met je meegeacht etc.

heel veel succes meis,
    ik hoop dat je deze zijde van het forum ook snel weer kunt verlaten!
    liefs elfje

8. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik was inderdaad ook liever weggebleven hier maar nu het eenmaal toch zo ver is heb ik wel zoiets van: goed dan gaan we nu opnieuw beginnen ;)
    Hoop inderdaad dat ik hier ook weer snel vandaan mag maar dat hoop ik voor jullie allemaal meiden!! Dat deze kant van het forum maar snel uitgeroeid mag worden!! :D

9. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hoi spijkervrouwtje,

Ik wens je veel succes in het ziekenhuis (wat fijn dat je al zo snel terecht kan).

Veel liefs van Senna

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    he spijkervrouwtje, ik wil je heel veel succes wensen, en wel heel fijn dat je al zo snel bij de gyn terecht kan!

kusz

patje20

11. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    spijkervrouwtje het is vaak een hele stap (en natuurlijk spijtig dat je hem hebt moeten maken). Maar wel fijn dat je toch al zo snel terecht kunt, want in de MMM beslaat wachten een heel groot gedeelte. Wil je alvast veel succes wensen voor a.s. donderdag.

12. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    he spijkervrouwtje. heel veel succes de komende tijd. hopelijk vinden ze snel wat en dan op naar de toekomst. ik blijf meelezen.

13. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou even mijn verhaal van gisteren:
    We hadden een hele lieve gyn die erg begripvol was en het helemaal met mij eens was dat mijn cyclus na mijn eisprong echt te kort was. Zij denkt (net als ik) ook dat daar het probleem zit. ;)
    Mijn hubbie en ik hebben beide een hele reeks vragen beantwoord en vervolgens heeft ze mij inwendig onderzocht en maar meteen een uitstrijkje gedaan. (scheelt weer had dit anders in jan toch moeten laten doen want dan wordt ik 30, en dat hoeft nu dus niet meer )
    Gelukkig voelde alles volgens haar normaal aan.
    Mijn hubbie moet nu nog een keer zijn zwemmers inleveren en ik moet op de 3e dag van mijn cyclus bloed laten prikken. (dat wordt dus ongeveer 9 okt) Ik wordt dan volledig getest op alle hormonen etc.
    Verder krijg ik dan 11 okt nog een inwendige echo en een half uur daarna heb ik dan een vervolggesprek waarin ze dan gaat bespreken wat de uitslagen zijn en wat evt het behandelplan wordt.
    Ben dus voorlopig wel blij met deze gang van zaken. Heb nu eigelijk pas het idee dat het gaat beginnen, er wordt tenminste eindelijk naar gekeken.
    En ben ook wel heel blij dat het allemaal zo snel kan, want 11 okt is nog minder dan 3 weken dus die komen we ook nog wel door
    Ik heb overigens 11 okt wel een andere gyn (ook een vrouwelijke) omdat de gyn van vandaag dan op vakantie is en die komt pas begin nov terug. Ik mocht daar wel op wachten maar ik heb toch liever dat er meteen actie ondernomen wordt
    :rolleyes:

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Oeps :oops: had jouw topic hier helemaal niet gezien...Solly...
    Ik duim daardoor niet minder hard voor je hoor ;)
    Zoals ik in het andere topic ook al zei, vind ik het fijn dat er nu aktie wordt ondernomen en dat je dat ook al een prettig gevoel geeft. Nu hard duimen dat het door die aktie snel raak is!

Knuf Elvira

15. geitje

geitje Actief lid

7 jun 2006
    128
    0
    0
    hopleijk dat alles goed eruit komt en dat je heel snel zwanger wordt

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spijkervrouwtje fijn dat het allemaal een beetje meeviel en dat je snel al weer verder kan en meer zult horen. Hopelijk hoef je dan niet meer lang te wachten op een oplossing.

Deel Deze Pagina