Een inwendige echo stelt niet veel voor hoor! Daar moet je je iig niet druk om maken. Het doet geen pijn en ze doen voorzichtig En het feit dat je open en bloot daar met je benen wijd ligt is voor een gynaecoloog de normaalste zaak van de wereld, dus daar maakte ik me ook niet zo druk om. Is nou eenmaal hun werk. Ze hebben vast gekker gezien moet je maar denken hahah
Bij mij deed de inwendige echo wel erg zeer, helemaal als ze naar mijn eileiders ging kijken. Maar ik zal wel weer een geval apart zijn , iedereen zegt namelijk dat je er niks van voelt. Ik zit dan ook echt op tegen alle inwendige echo's die ik nog moet krijgen tijdens de icsi behandeling
Wij waren het traject ook gestart maar zijn weer naar huis gestuurd. Nu elf maanden bezig maar vorige maand, net voor de afspraak bij de gyn, een vroege miskraam gehad (was de eerste keer dat het raak was). Toen ik dat vertelde vond ze dat heel goed nieuws, wij hadden laten zien dat het kon. Dus in plaats van een half jaar naar huis en dan een baarmoederfoto en next steps, zijn we nu weer voor een jaar naar huis gestuurd..... Ik baal daar enorm van en had gewild dat ik mijn mond had gehouden. Mochten we over een paar maanden nog steeds bezig zijn dan ga ik ook echt om een nieuwe afspraak vragen, want nog een jaar aanmodderen vindt ik echt belachelijk.
Dat zou ik ook niet zo tof vinden! Waarom nou weer een jaar proberen??? Een jaar lijkt wel een eeuwigheid te duren als je een kindje wil!
Hi Lady's. Elk ziekenhuis gaat anders te werk. Het gesprek is ons enorm meegevallen en we zijn enorm opgelucht. We worden serieus genomen en dat doet ons goed. Ons gesprek is gestart uiteraard met alle informatie over ons en over de familie. Gisteren een kleine tegenvaller omdat ik dus gisteren morgen ongesteld werd. Ergens toch wel weer verwacht, maar goed. Gisteren gelijk bloed moeten laten prikken en vriendlief moet aanstaande week zijn zaad inleveren. Hij hoefde dus niet via zijn eigen huisarts een akkoord te krijgen. Veel informatie gekregen en ik moet nu ook gelijk starten met temperaturen. Ik ben er nu dus ook achter dat er toch een misverstand rust op het tijdstip van temperaturen. Dit moet dus gewoon elke dag wanneer je wakker word. Goed, omdat gisteren dus al gelijk cyclus dag 1 was, konden we gelijk starten met meten vandaag. Wij moeten nu 11 januari terug, op cyclus dag 25. Dan krijgen we de uitslagen van alles en krijg ik een echo. We wachten af! Succes voor de andere dames.
@nath91: spannend dat je met de onderzoeken gaat beginnen. Hoezo rust er op de tijd van temperaturen een misverstand? Iedere dag om dezelfde tijd als je wakker wordt. Het is hierin wel belangrijk dat het ook rond dezelfde tijd is. (In sommige apps wordt de temperatuur zelfs als 'afwijkend' gezien als je een uur later hebt gemeten).
Het was absoluut geen probleem volgens mijn arts om op andere tijden te meten. Aangezien ik dus dagen heb dat ik er om 4.15 uit moet, en niet van plan was elke dag rond dit tijdstip m'n wekker er voor te zetten. En dit hoefde ik ook absoluut niet van m'n arts! Zolang ik het maar ook deed voordat ik op sta!
Iedere arts z'n eigen kijk op dus. Op mijn temperatuur kaart staat ook vermeld dat het geen vast tijdstip hoeft te zijn. Moet het natuurlijk niet zo zijn dat ik pas om 13.00 m'n bed uit kom rollen. Dat natuurlijk ook niet. Maar ik ben op z'n laatst altijd 7 uur wakker. Ben ontzettend benieuwd naar de uitslagen.
Ik temperatuur ook niet op een vaste tijd, maar gewoon wanneer ik wakker word. Lijkt me ook vrij logisch. Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat je lichaam dan gewoon nog in rust stand is ofzo. Of dat nou 5 of 8 uur is. Als je maar gewoon een goede nachtrust hebt gehad.
Spannend he.. en dan duurt het echt lang als je moet wachten. Maarja dat is het vooral.. heeeel veeel wachten..
Dat is heel vervelend maar zo zijn de protocollen. Een jaar zonder resultaat... na een miskraam gaan artsen weer opnieuw tellen. Als ik die verdomde miskramen niet had gehad had me dat veel verdriet gescheeld en waren we veel verder in ons traject geweest.
Nou, voor ons morgen dé dag.. Uitslagen en een inwendige echo. Inmiddels zit ik op 10 DPO. Tot nu toe valt het tempen me 100% mee, na m'n eisprong blijft ie tot nu toe nog mooi hoog. Hopelijk deze maand raak zodat we die hele MMM niet in hoeven.
Hoi Repeltje, bedankt voor je interesse. Met mij is alles in orde, vriendlief heeft minder geluk. Eerste zaadonderzoek kwam uit dat hij slecht zaad heeft. Medio maart moet hij weer opnieuw inleveren voor een second opinion. En daar horen we verder uit wat onze kansen zijn.