Echo en kinderen mee?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door HooyoShimbir, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wij hebben strax de 12 weken echo. Met 8 weken hebben we al een goede echo gehad met een mooi kloppend hartje.

We hebben deze echo onder schooltijd gepland tot we er vorige week achter kwamen dat t vakantie is deze week ;) lekker handig.

Nu woont er geen familie enzo en mn vriendin die normaal zou oppassen is zelf net bevallen.

Dus man en k hebben besloten de meiden mee te nemen, de oudste is net 5 en zal t geweldig vinden. Maar nu bekruipt mij toch het gevoel van is het wel slim want wat als het niet goed is... Daar wil k mn oudste dan niet bijnhebben.

Denken jullie dat mn man op de gang kan wachten en zodra ik zie dat t goed is hij binnen komt met de kinderen of is dat raar?
    Of ze gewoon meenemen en "de gok wagen" aangezien we al een goede echo gehad hebben....?

Help.

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier is ze nog wat jonger dus krijgt wat minder mee. Hier is ze meteen meegekomen,maar aangezien je oudste oud genoeg is om het mee te krijgen is het denk ik wel fijn als ze eerst even moet wachten.

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet wel dat ze bij de nekplooimeting en de 20-weken echo geen kinderen erbij willen hebben. Maar ik weet niet precies hoe dat zit met de 12 weken echo. Onze dochter was er bij de laatste controle wel bij (13 weken) maar toen hebben we haar met de iPad en het Zandkasteel afgeleid. :)

4. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    We laten geen nekplooi doen dus t is alleen een termijnecho..

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Hier is mijn dochter alle controles/echo's mee geweest, met uitzondering van de eerste echo (want idd wat als) en de 20 weken echo...

6. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Ik zou je man laten wachten op de gang en dan later binnen komen. Het is een gok, maar een kind van 5 weet al zoveel en snapt/voelt meer dan je denkt.
    Natuurlijk zie je een mooi, lief, klein, gezond kindje ;), maar om je twijfels weg te nemen zou ik het zo doen.
    Succes en veel plezier natuurlijk.

7. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ze zijn na overleg met de echoscopiste er bij geweest. De oudste vond t geweldig en kreeg een foto mee.

Beebje doet t goed en alles ziet er top uit!

8. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Fijn dat alles goed ging! Gefeliciteerd!

9. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Waar ik heen moest voor 20 weken echo en nekplooi mochten er geen kinderen bij. Dus kijk het even na hoe dat bij jou zit. Heel vervelend als je komt met manlief en kinderen en ze mogen achterblijven in de wachtkamer......

10. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Oh, je bent al geweest..... Fijn dat alles goed was en de kinderen mee konden!

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het goed was gegaan!

12. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Thanks! Wij zijn ook blij 😀

13. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn, gefeliciteerd met jullie goede echo! Hier overigens ook de (nu oudste) mee naar de 12 weken echo van ons kleintje. Vond dat ook wel erg spannend.

14. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Neem ze met echo's liever niet mee, maar als t zo uitkomt en er us geen oppas dan is het of meenemen of verzetten. Maar zelf vind ik de echo's te belangrijk om te verzetten.

Alleen bij de GUO had ik alles strak georganiseerd ;) maar goed ook want t is n belangrijke en lange echo ( meer dab n uur duurde het).

Termijnecho had ik t wel gedurft ze mee te nemen als t zo zou lopen . De echo duurt nuet zolang .

Vraag even na of t mag anders.

15. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Oh spuit 11 hier ☺☺☺☺sorry☺☺

16. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ik heb vanmiddag m'n termijnecho en ik neem mijn dochtertje ook mee. Ik hoop dat ze er gewoon bij mag zijn, want ik vind het zielig als ze alleen op de gang moet wachten ofzo!
    Ik heb tegen haar gezegd dat we gaan kijken of ik misschien een baby in m'n buik heb, als het dan niet goed zit kan ik er altijd nog een verhaal van maken dat er geen baby'tje zat.
    Vind het wel lastig hoor, maar ik heb gewoon geen mogelijkheid om haar ergens onder te brengen en ik denk dat ze het ook wel erg leuk vind om te zien ( ze is 3,5)

Deel Deze Pagina