Onze zoon van 4 jaar komt naar mijn zin te weinig bij ook al eet hij vrij goed ! Hij is nu 105 cm en weegt 15.5 kg is dit ok of toch te weinig? En wat zou een oplossing zijn? Het is wel een heel actief kereltje en zit NOOIT stil dus ja hij zal ook veel verbruiken door de dag en in de school denken wij. Alvast bedankt
Beste mama van Daan, Het is belangrijk dat hij goed eet en drinkt. En jij geeft aan dat hij dit doet. Doordat hij heel actief is verbruikt hij natuurlijk ook veel. Daar komt natuurlijk ook bij dat ieder kindje een andere bouw heeft. Je zou anders even contact kunnen opnemen met het consultatiebureau. Zij kunnen naar zijn groeicurve kijken. Groet, Anne
Wij hebben de groeicurve thuis zelf in een boekje bij gehouden de groei is perfect hij is zelfs groter dan de gemiddelde van 4 jaar en daarbij komt da hij nog es 8 wkn te vroeg geboren is dus dan doet hij het op dat gebied zeker goed. Met zen grootte zit hij op de 75p En met zen gewicht op 25p dus das er wel onder,maar hij eet vrij goed. Mss niet direct iets om me zorgen om te maken?
Beste mama van Daan, Nee, ik denk dat je je inderdaad geen zorgen hoeft te maken. Maar als je het voor de zekerheid voor de komende tijd in de gaten wil blijven houden dan is dit een hele handige app: TNO - iGrow groet, Anne