Binnenkort voor een 2e kindje...

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by beauty2012, Feb 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Hey dames,

Wie van jullie gaan ook binnenkort voor een 2e kindje?:)
    Ik zie er aan de ene kant naar uit en aan de andere kant zie ik ook de nadelen ervan...
    Maar we gaan er wel voor in ieder geval;)
    Ons dochtertje is nu 1,5 jaar.

2. jonneke

jonneke Lid

Nov 20, 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Hoihoi

Onze dochter is ook 1.5 jaar en vanaf de volgende ronde gaan we voor een 2de. Erg spannend vind ik het toch wel hoor...kijk er zo naar uit al weet ik dat t erg druk gaat worden :)

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Leuk:) Wij wachten nog heel even tot April.
    Ja 't zal wel druk zijn, maar 't scheelt dat de oudste dan al ruim 2 jaar is als de baby komt en al iets zelfstandiger wordt. ;)

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Goh das fijn voor je dat je meteen aantelt dan :p
    Hahaha nee zonder gekheid, wij zijn al ff bezig met een tweede, bij de eerste was het 1e ronde raak maar ik zou er niet meteen vanuit gaan dat je ook snel zwanger raakt. Dan zou je nog wel eens teleurgesteld kunnen worden..
    Succes en veel geluk!

5. kimberly84

Jun 9, 2012
    99
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik heb vandaag een lichte kruidvat test in handen gehad! Ik zit nog drie dagen voor nod dus als het allemaal goed gaat wordt dit ook onze tweede. We hebben al een zoontje van bijna drie. Ik vind t weer super spannend! Ik begrijp wat je zegt over de nadelen,dit had Ik ook maar nu dat ik de (licht) positieve test in handen heb verdwijnen de nadelen als sneeuw voor de zon.

Veel succes!! ;)

6. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    haha hier ook zo
    ik dacht er netjes 2 jaar te laten tussen zitten. De eerste was er in ronde 2 dus naief als we waren dachten we dat nummer 2 ook wel snel zou komen. Maar intussen in ronde 11 voor een 2de dus het wordt eerder al minimum ruim 2,5 jaar.

Hopelijk gaat het voor jullie natuurlijk wel zo snel als je zelf zou willen.

7. Tiinkerbell

Tiinkerbell Niet meer actief

wij zijn nu 3 maanden bezig voor een tweede kindje, onze dochter is nu bijna 16 maanden :D

alles heeft zijn voor en nadelen :) lijkt me heerlijk dat ze samen kunnen opgroeien met een niet al te groot verschil

8. jonneke

jonneke Lid

Nov 20, 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    We hebben de tijd man is chauffeur dus vaak hebben we pech tijdens klusperiode. Toch hoop ik weer moeder te zijn geworden voor ons meisje 3 word. April is ookal zo. Wens je alvast veel succes

9. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Hallo,

wij willen ook binnenkort voor een tweede...... Ondanks dat mijn dochtertje nu bijna 7 maanden is.

Bij de eerste in de eerste ronde zwanger. Doordat ik na de zwangerschap een erg korte cyclus heb (22/23 dagen) ben ik bang dat het langer gaat duren dan bij de eerste:(

Maar goed we moeten eerst maar eens aan het klussen gaan:)

Ik hoop dat we allen gauw zwanger zijn van een tweede!!!;)

10. mar77

mar77 Bekend lid

Oct 10, 2010
    534
    129
    43
    Ook wij gaan voor een tweede binnenkort. Mijn mannetje heeft me op valentijnsdag een heel mooi kado gegeven. Een kraal van een zwangere vrouw met haar man. Hiermee wilde hij me laten weten dat hij graag voor een tweede wil gaan.
    Ik ben er super blij mee en hoop dat dat mag gaan lukken.

hopelijk wordt iedereen snel zwanger.

11. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

Jun 11, 2012
    1,140
    0
    36
    zuid holland
    wij zijn gister "begonnen".

heb week of 3 geleden spiraaltje laten verwijderen. (maar maand of 4 gehad)

Zouden eerst wachten tot ons zoontje een jaar was. ik wilde al iets eerder maar manlief nog niet. en gister kwam hij er mee dat hij het nu toch ook al wilde :D (hij is nu ruim 10 maanden)

maar doen het rustig aan zeg maar. hou nog ff niks bij qua eisprong enzo. eerst maar weer is normale cyclus krijgen.

Maar doen het nu al wel zonder , dus wie weet.

succes allemaal!

12. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    3,367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi!

Ik ben nu bezig met de laatste pilstrip :). Dus vanaf volgende maand gaan we ook ons best doen voor een broertje of zusje voor onze kleine meid.

Bij onze dochter was het na 6 maanden raak, best snel dus. Ben benieuwd hoe het nu gaat verlopen!

13. saroanda

saroanda Actief lid

Nov 24, 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn ook net aan de klus voor een 2e. Onze zoon wordt eind mei 4. Manlief had al die tijd absoluut geen zin in een 2e maar is sindskort toch overstag. Over 2 weken weten we de uitslag van onze 1e ronde, zwanger of ongesteld. Ik vind het idee dat de oudste straks op school zit wel erg fijn, geeft mij toch wat meer ruimte.

14. Elance

Elance Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,448
    1
    38
    Wij starten in juni weer voor een 2e. Onze zoon is net één jaar geweest, oh het gaat zo snel!
    Ik ben bevallen in februari en het was toen heel koud en sneeuwerig dus mocht ik het toch kunnen plannen zou ik graag in de lente bevallen van nr 2. Haha maar ja we kunnen het jammergenoeg niet plannen.

Wij waren in ronde 3 goed zwanger (ronde 2 bleek achterna vroege mk te zijn), we zullen wel zien wat het deze keer brengt. Eerst maar even aftellen naar juni.
    7/03 heb ik afspraak staan bij de gyn (ivm geschiedenis van hpv en jaarlijkse controle) en eind maart mijn schildklier weer instellen.

Spannend weer hoor

15. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Ik wou dat ik al 1 kleine had.. :( wens alle moeders succes met de 2e.

16. Zwada

Zwada Actief lid

Feb 11, 2014
    210
    0
    0
    Hier ook voor tweede. Ons eerste kindje is bijna 4.

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    3,367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Spannend Elance! :). Hopelijk is het jullie ook snel gegund. En nog gefeliciteerd met je mannetjes 1e verjaardag!! Ik heb ook eind maart een afspraak staan met de internist. Gelukkig zijn mijn waardes tot nu toe goed.

18. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Leuk! Wij zijn nu in ronde 3 voor de tweede, zoontje was in ronde twee raak.

Ik herken erg wat je zegt met voor- en nadelen. Ik heb vooral dat ik merk dat ik denk, ik heb nu een gezond zoontje, wat als er iets met de tweede is. Is het niet hebberig, zo meer.... En ik merk nu zoontje wat groter wordt dat ik weer meer vrijheid krijg en dat is natuurlijk erg fijn. Beetje bang om dat weer in te leveren denk ik... Maargoed, in the end ben ik super blij als ik over twee weken een positieve test in handen zou hebben ;).

19. brusjerolly

Feb 20, 2014
    19
    0
    0
    verzorging
    noord brabant
    hoi hoi,
    hier ook binnenkort voor een tweede kindje, m'n dochter is nu bijna 1 jaar, maar we kiezen er bewust voor zo dicht opelkaar. a.s dinsdag word mijn spiraal verwijderd. hopelijk hebben we allemaal een positieve zwangerschapstest in handen.

20. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

Jun 11, 2012
    1,140
    0
    36
    zuid holland
    succes allemaal.

jij ook Malika. al lang bezig voor de eerste?

Share This Page