Eerste hapje

Discussion in 'Voeding' started by Alf, May 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Fijn dat het lekker gaat! Smaak verschilt toch van week tot week. Wie weet is hij straks super fan van courgette! Hier iig wel een fan. :)

2. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Hier ook altijd een courgettefan gehad (nu niet meer overigens, maar dat komt omdat ze een peuter is :) ).
    Ik maakte óf vaak repen ervan en dan even grillen/aanbakken, kon ze lekker vanaf happen óf een prakje met aardappel erdoor en een beetje olijfolie of roomboter.
    Maar weet niet of je al zover bent.

Denk dat als je alleen courgette pureert het inderdaad niet zo lekker is??
    Hier at ze toendertijd vlot ruim een halve (grote!) courgette weg!

3. Alf

Alf Niet meer actief

Ik ga met twee weken over op rapley. Dus dan proberen we de courgette opnieuw. Geprakt is echt niet lekker..

Hij zit te stuiteren en te huilen in zijn wipper als zijn wortel te lang op zich laat wachten, alleen snapt hij het fenomeen 'eten' echt nog niet. Hij zit aan het prakje wortel dat ik hem voorhoud te zuigen alsof het z'n fles is...

4. Alf

Alf Niet meer actief

Hoe hadden jullie dat met de ontlasting na het starten met vast voedsel? Snap dat de structuur verandert, maar hebben ze er meteen meer moeite mee om te produceren? :)

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ze kunnen flink verstopping krijgen, vooral als de darmen er nog niet aan toe zijn. Beste is om dan gewoon even te stoppen en week of twee later opnieuw te beginnen.

Share This Page