Eerste hapjes 4 maanden

Discussie in 'Voeding' gestart door Ludde, 18 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Hier begonnen met 4 maanden. Na 2 dagen was L helemaal van slag. Lag 's nachts te krijsen in bed. Ze was toen ook gigantisch verkouden dus was waarschijnlijk wel een combi van niet lekker voelen en krampjes van nieuwe voeding. Ik ben toen gestopt en heb het een week of 3 later weer opgepakt.

De eerste 2 weken at ze echt 3 happen ofzo. Tong ervoor en kreeg de lepel amper naar binnen. Ook als ze maar even een minder goed humeur had, kon ik het wel vergeten om een hapje te geven. Nu is ze inmiddels ruim 5.5 maand en sinds 2 weken vindt ze hapjes geweldig. Ze eet ze heel graag en lust eigenlijk ook alles. Als ik vers kook, pureer ik het ook niet, maar prak ik het. Stukjes eet ze dus ook al zonder al te veel moeite.
    Hier kreeg ze 5 flessen per dag, maar dat zijn er nu nog 4 nu ze zo goed groente en fruit eet. Die 5de fles kan er op de dag gewoon niet meer bij. Soms al moeite om de 4de fles ergens in te passen.

Als ze 6 maanden is wil ik overgaan op de Rapley methode. Gewoon eens kijken hoe ze dat vindt.

Deel Deze Pagina