Eerste hapjes ----> aftellen :)

Discussion in 'Voeding' started by 894hi, Jan 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    hahahaha ja,vind ik ook!
    even off-topic (net uit bad)

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    :$ WOW wat n krullen! :D

3. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Na verschillende soorten fruit, vandaag voor het eerst een groentenhapje gegeven, de wortel. Hele bos bospeen geschild, gestoomd en gepureerd om de rest in te vriezen.

En ik heb het geweten!!! Mouwen opgestroopt, grote slab (had gehoord dat dat moeilijke vlekken maakt.)

Beetje op de lepel, mama met mond open, Tim aapt na, lepel in de mond, vies gezicht, beetje eruit, mama snoet poetsen en dan........ maakt mama de fout om te zeggen "mmmm Tim, wat lekker!!" (positiviteit, motiveren, prijzen,...) en wat denkt Tim, He, ik ken dat geluidje! Met de mond nog halfvol: brrrrrrr met de lippen. gevolg --->>> ALLES onder de oranje spetters ;) :( gelijk dan maar kler'n uut, in een emmer :D

Maar ik geloof dat ie wortel wel lekker vindt :D:D:D

4. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    hahaha leuke reactie van Tim!!

hier heeft Noa het nog niet ontdekt,maar elke keer als ze een gek snuitje trekt,knijp ik mijn ogen al dicht voor hetgeen wat er gaat komen,maar elke keer mag ik geluk prijzen!

hier eet ze al 3dagen achter elkaar wortelpap.
    eergisteren een hapje of 5,gisteren een hap of 10 en vandaag een potje van 60gr en ze vind het vandaag al wat lekkerder als gisteren.

ik heb gelezen dat je een baby'tje een paar dagen achter elkaar hetzelfde moet geven qua smaakgewenning,maar weet iemand hoe lang die paar dagen zijn?3,5of 7?

groetjes

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik denk zo'n dag of 3? Ik volg dat niet zo echt eigenlijk. Als hij ergens op reageert, dan kijk ik wel wat hij gehad heeft. In onze familie komt geen allergie voor, dus ik dacht dat dat wel kon :p

6. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
  7. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Nou deze foto spreekt voor zich.
    Zelf gepureerde woteltjes absoluut geen succes.
    Heb hem nog maar niet verteld dat ik nog voor 3 dagen heb staan :D:D

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Kouf..hahahaha super! Zulke foto's heb ik helaas niet!
    Die vreetzak hier lacht bij alles wat ie krijgt!

@lieselot...hier was het vandeweek niezen met zn mond vol...vond ie zelf ook errrrug grappig!

@Sofie...wij moeten voor Finn zn KMA een dag of 4 hetzelfde geven...als hij dat niet had gehad kan je het 2 keer geven..maar het is niet perse nodig..dit vertelde de diëtiste van het ziekenhuis ons dan heh!

Hier gaat het goed met eten! Hij krijgt al 5 groente en 2 verschillende soorten fruit! Het duurt allemaal wat langer als bij andere baby's maar zolang hij er tegen kan vind ik het allemaal super!

Share This Page