Ik heb eerst borstvoeding gegeven en voedde in t begin bij met friso. Geef nu ook nog Friso (tegenwoordig Hero) Dit kreeg hij in t ziekenhuis ook. Zou veel op borstvoeding lijken qua smaak. Heb niet over wat anders nagedacht Er zijn ook goedkopere merken. Alle voeding in Nederland voldoet aan de eisen. In mijn omgeving word ook vaak Nutrilon gegeven omdat de zus/tante/vriendin dit ook gaf... geen kruidvat in de buurt
Kruidvat, hou er niet van om zomaar de dure merken te sponsoren Als Siem het niet aankan is het een ander verhaal...
Begonnen met kruidvat voeding. Toen over op de Friso comfort Daarna op Pepti En nu (na geen reactie op de dubbelblinde provocatietes) Nutrilon standaard!
In het ziekenhuis begonnen met Friso dus thuis ook. Sinds hij 3 maanden is Nutramigen i.v.m. koemelkallergie.
Friso standaard omdat die bij mijn oudste ook het beste beviel (bij haar zijn we begonnen met nutrilon en na een tijdje overgestapt)
Nutramigen ivm koemelkallergie... Komt er niks uit de provocatie waar we nu mee bezig zijn, krijgt jij Friso ( Hero )
Eerst nutrilon, zodra het 1e pak op was naar Kruidvat overgestapt. Toen dat langere tijd niet leverbaar was AH geprobeerd maar vanwege heftig spugen Nestlé geprobeerd en dat gaat nu al ruim 2 maanden prima. Ik vind ook de blikken van Nestlé erg prettig, fijnste verpakking tot nu toe.
Nu alleen bv, bij oudste indien nodig Friso (eerst h.a. later standaard). Omdat man dacht dat dit van Friesland Campina was.. Maar dat is het dus niet.. Vandaar dat het nu Hero gaat heten.