wat zouden jullie doen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog wat aan het twijfelen :s
    Zaterdag vieren we de verjaardag van mijn man voor de vrienden
    Op de avond, ik had het al zo gepland dat het begint wanneer de kleine al lang en breed op bed ligt.
    maar ja met z,n feest zal er wel lawaai gemaakt worden.
    ik zat nu te denken is het voor de kleine niet fijner om even bij opa en oma te slapen waar het rustig is.
    aan de andere kant denk ik hij zal er ook aan moeten wennen
    wat zouden jullie doen?

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb met verjaardagen of BBQ-feestjes in de zomer nog nooit mijn kinderen ergens anders laten slapen. Ze slapen altijd gewoon thuis en zijn nog nooit wakker geworden van de bedrijvigheid die zich beneden e/o in de tuin afspeelt. Ik zou ze dus gewoon lekker thuis houden.

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik weet niet hoe oud de kleine is,maar ik zou hem idd thuis laten slapen.zo heb ik het met al mijn kinderen gedaan en ze hebben altijd goed doorgeslapen!
    maar je moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt !

4. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Mijn ervaring is dat ze juist beter slapen dan anders; waarschijnlijk vinden ze het geluid op de achtergrond wel fijn. Ik doe altijd wel de deuren van hun kamertjes dicht (normaal staan ze een stukje open) en probeer de woonkamerdeur ook zoveel mogelijk dicht te houden.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.141
    113
    Ik weet niet hoe oud je kleine is, maar ik zou zelf een heel kleintje niet om deze reden uit logeren sturen.

En wat de anderen ook zeggen, die kids slapen er heel vaak gewoon doorheen hoor.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hebben Tycho ook nooit uitlogeren gedaan als we onze eigen verjaardag vieren. Gewoon altijd thuis gelaten en gezorgd dat de viste kwam als hij er al in lag. Indd de deur dicht in plaats van op een kier en gevraagd om zachtjes te doen in de gang en de bel uit de stekker en dan op het keukenraam tikken.

Aankomende zondag gaan we voor het eerst mijn vriend zn verjaardag overdag vieren tussen 12 en 17. Gewoon eens om te kijken hoe dat is. Mijn vriend vindt het gezellig dat Tycho dan ook wakker is en omdat Tycho de laatste tijd al om 6uur of vroeger wakker is kunnen we gewoon op tijd naar bed die avond.

Fijne verjaardag vast! x

Deel Deze Pagina