ontbijt

Discussie in 'Voeding' gestart door butterfly24984, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van 9 maanden krijgt sinds hij een maand of 6/7 is in de ochtend een papfles.
    Nu wil ik uiteindelijk brood als ontbijt geven, omdat ik dat zelf ook eet en hij gek is op brood :)
    Wat geven jullie als ontbijt en als je brood geeft wat geef je er dan bij te drinken. Want een kindje moet wel genoeg vocht hebben lijkt me.

2. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier gaf ik altijd een boterham met boter erop + een flesje melk. Sinds ze 1 is doe ik er een plakje kaas/jam/appelstroop oid op, of ze krijgt een plakje ontbijtkoek met boter. Net waar ze zin in heeft.. Ze krijgt nu nog steeds melk bij het ontbijt, 150 cc :)

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.842
    3.630
    113
    Hier ook nog steeds een papfles, eigenlijk voornamelijk omdat dat qua tijd nu eenmaal het makkelijkst is op dagen dat we allebei de deur uit moeten. :) In principe wil ik uiteindelijk natuurlijk ook gewoon naar brood toe, maar hoe we dat qua logistiek voor elkaar moeten gaan krijgen....?

Overigens vind ik het nu nog wel prima dat hij nog maar 1 keer per dag brood eet, i.v.m. zout e.d. Dat hij de pap dan niet uit een bordje eet vind ik niet zo'n ramp, hij eet verder alles prima (van een lepeltje, stukje, uit het handje), dus ik vind dat flesje wel best op dit moment.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Met 9 maanden heeft hij de flesvoeding nog wel nodig dus dan een gewoon flesje en boterham. Hier krijgt ze een fles en als er wat over is dan pap en zo niet wst vijna niet voorkomt dan een boterham erbij.

Deel Deze Pagina