Hoi mensen, onze kleine prins is vandaag de dag 3 weken oud. Het is voor ons beide het eerste kindje dus is het een beetje zoeken. Wat is eigenlijk een goed eetpatroon voor jullie. Hoeveel cc was het bij jullie of is dit nog niet zozeer belangrijk. Hij zit hier per dag ongeveer tussen de 400 à 500 cc op 6 à 8 voedingen. Wat ook nog een probleem is bij ons is dat onze kleine veel kreunt en in elkaar duikt. Vooral na het eten en 's nachts. We worden er beide wakker van. Boeren gaat ook slecht. Kan dit verborgen reflux zijn, want je ziet na het eten dat melk opkomt en hij dan "rare bekken" trekt. Huilen doet hij bijna niet, maar het is zielig om je kleine prins zo te zien. Veel groetjes
Mijn dochtertje deed dit ook, zij was toen 11 weken. We waren toen net gestart met andere voeding via kinderarts ivm mogelijk koemelkalkergie. Ik was al van 8 weken ongerust en vermoedde n verborgen reflux, ze slikte veel, we konden haar steeds moeilijker neerleggen, ze overstrekte zich, vaak de hik. huisarts nam me niet serieus uiteindelijk verwijzing ka geeist. Idd er was sprake van verborgen reflux, gestart met jbpm een week later nexium en weer n week later andere voeding en toen werd de onrust in haar slaap nog erger. Ik ging nog veel slechter slapen, was blij met 2 uur slaap achter elkaar tot ik n hele nacht met dr op mn buik heb gezeten. Ik heb zh gebeld en ze werd opgenomen Gelukkig niks ernstigs en waren het krampen, ze dook helemaal ineen en als ze lag gingen haar benen de lucht in en maar kreunen. Aan krampjes kun je weinig doen, infacol werkt hier niet het enige wat ze fijn vond is met buikje op mn arm. En goed laten boeren is belangrijk. Nu ze 3mnd is zijn krampjes echt n heel stuk minder, maar ik weet wachten tot die tijd duurt lang...heel lang. Als je het niet vertrouwd ga naar n kinderarts, en denk ook aan jezelf. Ik was oververmoeid, kon alleen nog maar huilen, maakte me zorgen. Ga niet zelf aanrommelen met andere voeding en als je andere voeding krijgt of neemt hieraan moeten ze echt wennen!