Zoontje gaat op buik staan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Espoir, 17 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Hoi allemaal..

Net tijdens het ravotten op bed ging mijn zoontje van 13 kg per ongeluk op mijn buik staan.. een beetje aan de zijkant ter hoogste van mijn navel.. deed wel even zeer, maar had ook zeer gedaan als ik niet zwanger was geweest denk ik..

Moet ik hier nu iets mee? Zit me toch niet helemaal lekker :$

2. Baby2onderweg

Baby2onderweg Actief lid

29 aug 2017
    114
    41
    28
    Vrouw
    Ons zoontje is zo’n 16 kilo en wil vaak ook op en over mij heen klimmen als ik op de bank zit. Is deze zwangerschap ook niet altijd even rustig gegaan en was soms ook best pijnlijk. Maar die kleintjes zitten daar binnen wel goed beschermd hoor! En mocht je er echt niet gerust op zijn, ook voor zulke dingen mag je gewoon de verloskundige bellen :thumup:

3. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Heb je nu nog pijn? Krampen of harde buiken? Dan zou ik contact opnemen met je verloskundige.

Maar mijn verloskundige heeft mij dit een keer gezegd:
    Heb je weleens een vis in een zak met water gezien? Je kan met je vinger behoorlijk hard in die zak duwen zonder dat die vis daar last van krijgt. Met andere woorden, je baby is echt wel goed beschermd.

goudvis-twee-een-zak-3379365.jpg

-x-
    Mooiezomer

Riverdale87 vindt dit leuk.
  4. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een airbag tegen mijn buik gekregen (voelt alsof er een stenen muur tegen je word aangegooid) en mijn zoontje mankeerde niks ;)

5. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.397
    1.175
    113
    Ik ben aantal weken geleden met mijn buik op een afgezaagde boomstam gevallen. Toch even de vk gebeld en moest voor controle en zekerheid toch naar het ziekenhuis. Gelukkig was alles goed met de kleine, die zit heel goed beschermd. Als jij het niet vertrouwd gewoon even bellen.

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.071
    17.026
    113
    Hier hoogzwanger en een rondhupsende dreumes van 14 maanden in huis. Wordt dus regelmatig als trampoline en stootkussen gebruikt (hoewel ik beide natuurlijk probeer te voorkomen). Niet erg prettig, maar de kleine zit goed beschermd, no worries:thumup:

Deel Deze Pagina