eerste homopaar geregistreerd op Aruba

Discussie in 'De lounge' gestart door , 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh ja als jij jouw opmerking vrijheid van meninguiting vind dan moet je ook niet Wilders veroordelen om zijn uitlatingen.........

    Want tja das toch ook vrijheid van meningsuiting ;)
     
  2. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    vind het onnatuurlijk, maar ieder zijn ding he
     
  3. Niet meer actief

    Ik druk er geen stempel op maar het kan en mag niet vanwege mijn geloof en ik sta daar achter.
    Ik heb een collega die getrouwd is en een kindje heeft en ik respecteer haar maar ze weet dat ik er niet achter sta.
    No problem, daarom mag ik haar wel aardig vinden en kan ik super met haar door 1 deur.
    Is gewoon mijn mening, maar vind het nog steeds een topwijf ;)
     
  4. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Kijk Talia...........
    Das idd jouw mening maar die is al een stuk genuanceerder en minder kwetsend als dat iemand ik vind ze BLEH zegt.............
    Zo kan het ook!
     
  5. Female

    Female Niet meer actief

    @ lies, ik vind jou reactie vrij normaal en respectvol. was echt meer voor swissa bedoeld ;)
     
  6. Niet meer actief

    oh, oke! ;)
     
  7. Ik vind dat iedereen zijn of haar mening mag geven, maar alleen een bleh is niet erg onderbouwd.
    Dus bij deze de vraag; wat is er mis met mij?
    Ik ben getrouwd met een vrouw en nu zwanger van ons eerste kindje. Ik ben supergelukkig en val niemand lastig met mijn geaardheid. Ons kindje is enorm gewenst en enorm geliefd!

    Ik ben in het onderwijs werkzaam op een school met moeilijk lerende en moeilijk opvoedbare kinderen en ik ben er zeker van dat als iedereen zo over kinderen na moet denken als wij hebben moeten doen en er zoveel moeite voor zou moeten doen zouden er een stuk minder ongelukkige kinderen op de wereld rondlopen!
     
  8. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    @sandraeningrid
    Er is helemaal niks met mis met jou..!
    Nog zeven weken..! geniet ervan!
     
  9. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @sandraeningrid

    Meid er is helemaal niets met jou/jullie! Geniet lekker van de laatste loodjes hoor :D
     
  10. Niet meer actief

    Er is zekers niks mis met je!
    Ik zie homosexualiteit niet als een ziekte.
    (sommige geloven wel nl)
    Maar ik denk niet dat ik het verder uit hoef te leggen wel?
    Dan val ik in herhaling.
    Ik heb niks tegen de persoon alleen vind kinderen niet kunnen bij 2 mensen van dezelfde sexe.
    Dat botst met mijn geloof en geweten.

    Dus niks tegen de persoon!

    (nu val ik toch in de herhaling! :) )
     
  11. Dank je ranjeewha18 en rachel!

    Nu was die vraag ook meer bedoeld voor degene die het bleh vind!
    En genieten doe ik zeker...elk moment van de dag! :)
     
  12. Emmetje75

    Emmetje75 Fanatiek lid

    26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Een huwelijk is een verbond die twee mensen met elkaar aan gaan, wie zijn wij om daar over te (ver)oordelen? Is het dan zo moeilijk om iemand in z'n waarde te laten en gewoon te respecteren om de persoon die hij/zij is? Ik vind het juist een goede ontwikkeling dat homoparen zowel in de kerk als voor de wet kunnen trouwen.
    Ook vind ik dat ze kinderen moeten kunnen adopteren. Wie van mening is dat kinderen alleen opgevoed kunnen worden door een vader en een moeder stoten daarmee ook de eenoudergezinnen voor 't hoofd. Trouwens, als je er over nadenkt is het raar dat het geloof wel vindt dat er een man én een vrouw nodig zijn om een kind op te voeden, terwijl in de (katholieke) kerk alleen mannen het ambt mogen bekleden.
    Ik ben trouwens gelovig opgevoed, kom zelfs uit een domineesfamilie (mijn alleenstaande moeder is dominee ;))
     
  13. Niet meer actief

    De BOM moeders bedoel je?
    Even voor de duidelijkheid: Ik stoot niemant voor het hoofd.
    Heb een duidelijke reden aangegeven en het is voor niemant persoonlijk bedoelt.
    Ook een BOM moeder zou ik nooit worden.
    Niks te maken met oordelen of veroordelen, alleen met persoonlijk gevoel en geloof.
    Verder niks "tegen" die mensen!
     
  14. @lies,

    Ik heb respect voor de manier jij het uitlegt en voor jouw manier van denken. Ik zal jou ook vast niet veroordelen daarop, dat is waar jij in geloofd en wat jij voelt. En daar is iedereen vrij in!
    Net als dat wij er hier in Nederland vrij in zijn om kinderen te krijgen en op te voeden.
    Ik ben echt enorm blij dat dat hier kan in Nederland, moet er niet aan denken om ergens te wonen waar dat niet kan.
     
  15. Niet meer actief

    Ben in elk geval blij dat je het niet persoonlijk opvat!
    Hou graag de vrede! ;)
     
  16. Emmetje75

    Emmetje75 Fanatiek lid

    26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ Lies: nee, ik bedoelde eigenlijk ook de niet-bewust alleenstaande ouders door scheiding of overlijden. Ik had een huisgenootje die pedagogiek studeerde en doodleuk aan tafel vertelde dat kinderen uit eenoudergezinnen(gescheiden ouders) vaak op het criminele pad gaan, aangezien ik alleeen door mijn moeder opgevoed ben, kan ik niet zo goed tegen dit soort kortzichtigheid. Verder respecteer ik zeker ook de meningen die jij en anderen hebben vanuit geloofsoverwegingen.
     
  17. Niet meer actief

    Ja, dat is lullig, je kunt toch niet van tevoren weten wat er gebeurt in de toekomst?
    Je kunt altijd alleen komen te staan om welke reden dan ook...

    Respect voor die ouders! ;)
     
  18. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik wens de heren een lang en gelukkig leven samen toe. Volgens mij is het in dit topic niet aan de orde of je er voor of tegen bent... of wil de TS juist wel deze discussie uitlokken?

    Groeten,
    Josien
     
  19. Niet meer actief

    @Josien, wat dacht jij dan?
     
  20. Niet meer actief

    Ik wil nog even kort wat zeggen voordat ik offline ga.

    Een simpel voorbeeld...

    God heeft Adam en Eva geschapen, dus een man en een vrouw... God heeft mannen en vrouwen geschapen zodat ze zich kunnen voorplanten etc.

    God heeft geen Jan en Piet geschapen... :x

    Have a nice day, ga lekker een kopje thee drinken :D
     

Deel Deze Pagina