eerste homopaar geregistreerd op Aruba

Discussie in 'De lounge' gestart door , 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Swissa... ik vraag het me af. Af en toe lijkt het hier in de lounge op een overname van artikelen van nieuwssites. Vooralsnog reageer ik dus op de nieuwswaarde van dat artikel. En dat wil ik maar zeggen: proficiat mannen!

    Groeten,
    Josien
     
  2. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    En volgens mij is dat wat de TS ook wilde..........
    Nieuws delen en geen discussie ontlokken......

    En idd gefeliciteerd mannen........
     
  3. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ok dan heb ik ernog een voor iedereen die zo met z'n geloof bezig is! (vind ik verder prima, hoor. Niks tegen) God heeft adam en eva geschapen, ok. MAAR als alles en iedereen door god geschapen is, dan zijn homo's dat ook! Homoseksualiteit komt al zo lang voor als dat de mens bestaat!

    Maar goed zo denk ik erover, en niemand hoeft het hier mee eens te zijn. Ik denk alleen, laat iedereen in z'n waarden, ongeacht zijn geloof, geaardheid of enige anderen verschillen. We zijn allemaal mens...

    Ik wens deze mensen uit het krantenartikel een fijn leven toe! En dat ze lang mogen samen zijn...
     
  4. Niet meer actief

    O ja? Leg jij me dan eens uit waarom sommige mannen en vrouwen er al vroeg achter komen dat ze homo/lesbisch zijn? Is het een ziekte...? of hebben ze er naar jouw mening zelf voor gekozen om homo te worden?
     
  5. Niet meer actief

    Zullen we hier verder over ophouden?Lijkt me een oeverloze discussie worden met ruzie en al.

    Swissa is niet zorgvuldig bezig en schrijft het op een verkeerde manier.
    Laten we het gewoon stoppen hier.
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Zullen we het bij felicitaties houden ;)
    Deze discussie hoeven we niet tig pagina's vol te houden toch?
    Iedereen kan zijn mening geven maar een discussie over het ontstaan van homo's.....nee, daar is dit forum niet voor bedoeld ;)

    Bedankt alvast!

    Elmo
     
  7. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    God heeft niemand geschapen maar ja dat is mijn mening.....
     
  8. Niet meer actief

    Nee joh , waarom?
    Ik vraag het me gewoon af , want ik ken veel gelovigen en ze zijn allemaal van mening dat een homo:
    1: er uit frustratie voor gekozen heeft om homo te worden.
    2 : een homo niet als homo wordt geboren
    3 : Ze er voor kiezen om homo te worden.
     
  9. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Uit de klei misschien? ;) ;)
    Grapje hoor..........
    Je hebt helemaal gelijk!
     
  10. Niet meer actief

    :) :) :)
     
  11. Niet meer actief

    Ik geloof dus dat God wel alles heeft geschapen.
    Kijk eens hoe mooi en bijzonder een kindje groeid in de buik, hoe een bloem bloeid en zo nog veel meer, dat kan in mijn ogen niet door een kanl of wat dan ook.
    Alleen Swissa brengt het op een heel verkeerde manier zodat het geloof weer op een negatieve manier belicht wordt en dat vind ik jammer
     
  12. Niet meer actief

    LindaEjimofor Maar ik geloof wel dat homo's zo geboren worden.
    Ik zie nl hier in mijn omgeving mensen waarvan ik al dacht toen ze het zelf nog niet wisten: die wordt homo. En dat is dus niet gefaked ofzo.

    Mensen zijn zo en worden zo geboren.
     
  13. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Daarom! Je opent een topic, blijf dan zelf ook ontopic!


    Elmo *nee, niet uit de klei ;)*
     
  14. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Je leest mijn gedachten...
     
  15. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Geweldig toch? Ze hebben iemand gevonden waarmee ze oud en gelukkig willen worden! Iedereen verdient dat geluk om iemand te vinden waarmee ze gelukkig zijn! Zowel hetero/homo/lesbische stellen! Ik vind het echt fijn voor ze dat ze zowel getrouwd zijn en het eerste homopaar op Aruba zijn!
     
  16. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als ik deze reacties lees, hoe kortzichtig kunnen sommige mensen toch zijn.. Jammer.. :(
     
  17. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ik vind het echt super leuk voor ze!
    ik ben niet tegen homos maar ze hoeven niets voor mijn neus te gaan bekken hahahah maar dat vind ik bij hetro's ook onsmakkelijk!

    maar voor mij mogen ze trouwen wanneer ze maar willen, het zijn ook maar mensen die heel toevallig hun grote gelifde hebben gevonden in het zelfde geslacht nou ja mooi toch!
     
  18. Niet meer actief

    Uhh... Ik heb er niemand op gewezen dat ze ontopic moeten blijven.... :(
     
  19. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik heb zelfs een keer 2 homo's aan elkaar gekoppeld en dat klikte gelijk, ze hebben zelfs samen een huis gekocht ;)

    Ik gun dit getrouwde stel een hele mooie toekomst, met veel geluk en gezondheid!
     
  20. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja waarom niet?

    niks mis mee hoor, zijn in mijn ogen 2 mensen die zij het van dezelfde sexe van elkaar houden en graag met elkaar door het leven willen ik vindt daar niets verkeerds aan...

    hoe homosexualiteit ontstaat zal mij aan mijn "bips" roesten....al is het een aangeboren iets of een keuze dat zou niet eens ter sprake moeten zijn, mensen moeten die keuzevrijheid ook hebben...

    en tja dat er geloven zijn die homosexualiteit een ziekte vinden, vindt ik belachelijk maar zo zijn er zat dingen belachelijk aan sommige geloven.. :(

    laat die mensen lekker gaan, ze doen jou er geen kwaad mee, en willen ze kinderen? prima waarom niet? ze zorgens soms beter voor kinderen dan menig "normaal" stel....

    leven en laten leven zou ik zeggen...(daarmee de kortzichtige antwoorden laten voor wat ze zijn)....

    hoe frappant ik die soms ook vindt als ik ze terug lees in andere topics...

    en of linda nou een discussie op gang wil brengen of een nieuwsbericht wil delen maakt in principe toch ook niet uit, het zijn mooie onderwerpen waar je als volwassenen op een normale manier over moet kunnen discussiëren dat gebeurt in de "normale"wereld toch ook of is daar iedereen het met elkaar eens, nee toch zeker...

    ik houd wel van "pittige onderwerpen" hoor.. ;)
     

Deel Deze Pagina