eerste homopaar geregistreerd op Aruba

Discussie in 'De lounge' gestart door , 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    =D> =D> =D> =D> =D> :D

    Ik ben ook absoluut niet tegen...waarom zou ik? Ik gun iedereen alle geluk van de wereld dus ook homoparen. Waarom zouden zij geen kids mogen groot brengen?
    Ik denk ...nee weet wel zeker dat ze met net zoveel liefde een kind groot kunnen brengen als een hetropaar.
    En trouwen...waarom niet? het is toch een verbond dat je samen gelukkig en oud wil worden? waarom mogen alleen hetroparen dat dan?
     
  2. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou toevallig had ik wel zonder vent een kind !

    hij zei gewoon de groeten toen bleek dat ik zwanger was,dus ik heb in principe gewoon een tijdelijke relatie met een spermadonor gehad.

    en nee ik vind niet de vader geheel onbelangrijk in de opvoeding.

    ik ben van mening dat twee mannen niet voor een kind kunnen zorgen.

    en dat ismijnmening. geloof dat ik toch een mening mag hebben?
     
  3. Marsupilami

    Marsupilami Fanatiek lid

    12 dec 2006
    2.070
    308
    83
    verpleegkundige
    grappig hoe mensen hun mening, naar mijn idee dan, in twee topics haaks op mekaar staan.
    In het ene topic wordt geroepen dat Wilders niet terug in de tijd kan en dat moslims gewoon in onze samenleving erbij horen (ben ik het mee eens).
    Maar ook homo's horen in onze samenleving thuis. Wat jullie geloof ook is.
    Wij zijn een multicultureel land, en ook de moslims die vanuit het geloof iets tegen homo's hebben zullen ook water bij de wijn moeten doen. Het kan niet allemaal van 1 kant komen.

    Mijn mening over kinderen in een mannenhomohuwelijk. Liever niet, en niet omdat die mannen het niet goed zouden doen, maar die kinderen gaan het nog moeilijk krijgen als ze wat groter zijn en meedraaien in de maatschappij. Ouders die hun kinderen daar niet gaan laten spelen en noem maar op.
     
  4. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Jeetje, dat dit nog steeds zo'n issue is zeg....
     
  5. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    @Brenda77
    Als dat een reden is om homoparen geen kinderen te laten opvoeden gebeurt er nooit wat in de maatschappij en zal het altijd een issue blijven. Het moet doorbroken worden lijkt me. En er zijn zoveel kinderen die gepest worden om wat voor reden dan ook, dat kan je niet tegenhouden helaas.
     
  6. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    @ruby
    dat is jouw mening, echter mis in de onderbouwing compleet, waarom heb jij automatisch meer rechten dan de vader?

    dat jouw vent je heeft laten barsten is hartstikke vervelend, daarmee geeft hij zijn rechten in mijn ogen ook op. maar ik vind dat mijn hubbie net zoveel rechten en ook plichten (!) heeft wat betreft ons kind als ik heb. dat het kindje in mijn buik zit maakt geen verschil, zonder hem hadden wij of had ik geen kind gehad.
     
  7. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    je word wijs door schade en schande.

    door wat ik meegemaakt heb,is dat mijn opinie.

    trouwens mijn man zegt dat hij nooit zou kunnen wat ik doe wat betrefd de kinderen.
     
  8. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Jouw man misschien niet, en misschien dat je er ook anders tegenaan kijkt door jouw slechte ervaring.

    Maar dan nog kun je ook in dit opzicht niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren.
    Er zijn genoeg mannen die wél heel goed kinderen kunnen verzorgen en opvoeden.

    Misschien homo mannen nog wel meer, aangezien die volgens mij wat meer vrouwelijke hormonen hebben :) (niet te serieus opvatten dit, al klopt dat van die vrouwelijke hormonen vaak wel)
     
  9. Morrighan

    Morrighan Bekend lid

    21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Hier nog een "homo"moeder, wij zijn nu zwanger van ons eerste kindje en ik kan me niet voorstellen dat een man en vrouw méér van een kind zouden houden en er beter voor zouden kunnen zorgen als twee vrouwen of twee mannen samen.

    Het gaat er toch om dat het kind gelukkig is en liefde krijgt?

    Mensen waar hebben we het in hemelsnaam over? Het is niet alsof het kind mishandeld wordt in zo'n relatie....

    Qua geloof... tja als de goden van welke religie dan ook tegen homo's was, dan zouden ze toch niet bestaan? Ze zouden het "model"dan niet eens in productie hebben genomen :)

    Wij zijn in elk geval dolgelukkig met ons aankomende zoontje, iedereen zou dit moeten kunnen meemaken, man of vrouw.
     

Deel Deze Pagina