Bij Milan heeft 'ie gestaan totdat hij ongeveer een jaar was (maar toen zat 'ie er eigenlijk al nooit meer in). Bij Isabelle veel korter (ik denk tot een maand of 7), toen hadden we de box al laag staan, maar nog probeerde ze er steeds uit te klimmen, dus dat leek me niet echt veilig. Maar in het algemeen denk ik dat je de box het beste weg kunt halen als je hem niet meer gebruikt, dat kan met 6 maanden zijn, maar ook met 1,5 jaar.
Rond de 1,5 jaar weggehaald, toen zat m'n kleine er ook al een hele tijd niet meer in en werd de box meer als speelgoed opbergplek gebruikt
hier zat hij er met 6 maanden eigenlijk al niet meer in.. met 10 maanden uiteindelijk weg gehaald en nu een speelhoekje van gemaakt en daar heeft hij uiteindelijk meer plezier van
Hier staat de box nog steeds..als ik dwijl bijvoorbeeld zet ik haar er even in of als ik bijvoorbeeld ff gauw naar buiten moet . Hier vind ze af en toe ook der rust in de box , buiten de box klimt en klautert ze overal op
Hij wordt hier nu al een hele tijd als speelgoedopbergplek gebruikt en anders niet, dus we halen 'm binnenkort weg. Staat ie straks met Caitlyns verjaardag tenminste niet meer vreselijk in de weg
bij de eerste met 8 maand maar nu bij zoonlief (14maand) is het nog een favoriet veilig speelplekje als grote zus (2.5jaar) rondloopt zolang hij in de box wil spelen laat ik hem staan , hij heeft zoiezo 2 momenten dat ie dat "moet" per dag en hij vind het hartstikke prima zo
Eerste keer rondom een jaar, de tweede keer met een maand of 9. Ze zijn er hier geen fan van en wij vonden dat prima!
Vanaf zes maanden zat hij er bijna niet meer in. Hij tijgerde toen de woonkamer al door (vaak in de achteruit stand ) heel af en toe zetten we hem 's morgens er nog even in als er een stofzuiger door 't huis ging. Met acht maand hebben we m'n definitief opgeruimd.
Staat er nog, puur een dumpplek als ik smorgens de honden even laat plassen, voor even vind ze het nog prima 10 min max.
Denk dat het beetje ligt aan hoe vaak je kind er nog in zit. Hier zat ie er bij 5 a 6 maanden al niet meer in. Dus hebben we hem rond 10 a 11 maanden maar weggehaald
Ik denk dat hij bij ons wel lang zal staan (tenzij hij gek gaat doen in de box). Wij hebben 2 honden en ik vind het prettig dat ik hem "veilig" in de box weg kan leggen met bijv. Koken of andere momenten waarop ik soms geen zicht heb.
Wij gaan de box nu eigenlijk pas "veel" gebruiken. De eerste maanden heeft hij er bijna niet in gelegen en toen hij nog niet vooruit kwam, lag hij vaak op een kleed op de grond te spelen. Nu hij overal naartoe kruipt, vind ik het juist handig als hij soms eventjes in de box kan. Ook is het voor hem een plek waar hij even "rustig" kan spelen, zonder dat hij overal afleiding ziet.
Op haar eerste verjaardag, toen stond hij in de weg en we gebruikte hem niet meer, ja als opslag al maanden.
Hier staat hij nog. Mijn dochter van 15 maanden speelt er nog 2 keer per dag in. 's Morgens toch wel een uur of anderhalf en 's avonds als wij de afwas doen nog even. Ze vindt het een heerlijk plekje en ik wil haar het liefst tot 2 jaar in de box houden. Dan is er ook alweer een ander spruit, dus voorlopig staat hij er nog wel.
Bij Aiden pas rond 16 maanden weggehaald. Vond het ideaal als ik nog even naar boven moest, koken moest of naar de WC moest of iets dergelijks, om hem nog even in de box te parkeren voor de veiligheid. Hij vond dat ook niet erg trouwens. Verwacht nu dat ik er weer zolang gebruik van zal gaan maken. Maar hij staat hier dan ook niet in de weg.
Mja ik heb een hond en kat thuis gast harstikke goed zo. En hij is altijd wel in de buurt waar wij zijn. Kan nooit ergens aanzitten wat gevaarlijk zit en als ie een la opentrekt (geen gevaarlijk spul maar mag niet) dan hoor ik dat altijd meteen