Siebel webshop

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Heeft er iemand ervaringen mee?
    Ik heb er bijna twee maanden geleden wat besteld en de dag nadat ik het ontvangen had, retour gedaan.
    Sindsdien probeer ik mijn geld terug te krijgen, zonder succes. Krijg iedere keer te horen dat het bij de financiele afdeling wordt neergelegd. Maat kan me niet voorstellen dat dat zonlang zou duren!
    Heb inmiddels wel de hoop verloren dat ik mn geld nog terugkrijg.

Ik dacht dat Siebel een bekende juwelier was en wel betrouwbaar zou zijn.
    Wat zou ik hier nog mee kunnen doen?

2. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ja dat is wel een bekende juwelier, het zou mij verbazen als je je geld niet terugkreeg. Maar inderdaad vind ik 2 maanden wel erg lang. Zou toch nog bellen en aan blijven dringen dat je echt wel je geld terug wil.

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Het probleem is dat ik nuin net buitenland zit en alles via de mail doe. Ga niet nog meer kosten maken door te bellen en dan niet zeker weten of ik het wel terug krijg.

4. ACH

ACH Niet meer actief

Tijdje terug is Siebel gefuseerd. Misschien dat het daar mee te maken heeft?

Er zijn namelijk nog wel wat problemen vanuit de andere kant dus misschien bij hun ook?

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.026
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb ook een slechte ervaring met siebel.
    Ze hebben mij een armband verkocht waarvan zij zeiden dat deze goud was.
    Armband was ook 800 euro, en als je hem bij de juwelier koopt verwacht je ook dat die van echt goud is.
    Na nog geen jaar dragen begon de armband te verkleuren. Bleek deze goldplated te zijn.
    Ik voelde mij zo bedonderd!!!
    Na veel gedoe uiteindelijk een echt gouden armband gekregen.
    Voor mij nooit meer siebel! Super slechte klantenservice.

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb ook slechte ervaring met siebel! Jaren geleden kocht ik er een horloge van DKNY. Was geen goedkope en na een tijdje ging het metalenbandje stuk. Ik moest echt wrikken om mijn horloge om en af te krijgen. Was toen amper paar maanden oud. Dus er mee naar de winkel terug. Verteld wat er aan de hand was. De verkoopster zei doodleuk: 'je zal er wel mee in de tuin gewerkt hebben'. Sloeg helemaal nergens op, want ik had niet eens een tuin! Ik kreeg geen nieuw bandje en ze deden er totaal niks mee. Mijn moeder was er bij want ik was nog vrij jong toen en die vond het ook echt belachelijk! Ik had met m'n weekendbaantje knoerthard gespaard voor een mooi, duur horloge en dan krijg je dat. Ik heb hem nog steeds, maar kan hem dus niet om door de beschadiging. Ik ben nooit meer bij die zaak binnen geweest en ik zal er ook nooit meer een voet binnen zetten. Heb nu een kleine goede juwelier die wel weet wat klantvriendelijk zijn is.

7. ACH

ACH Niet meer actief

Dat ze het niet correct hebben willen oplossen is een punt en klantvriendelijkheid ook. Maar een horlogeband valt helaas niet onder de standaard garantie.
    Wellicht kan het gewoon gerepareerd worden, toch zonde zo in de kast!

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Klopt, maar ze hadden ook een oplossing kunnen aandragen. Ik was best bereid geweest om wat bij te betalen O.i.d. Maar er was gewoon 0,0 wil om het op te lossen. En om een klant dan maar te beschuldigen....

9. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Lekkere verhalen zeg;)
    Echt schandalig hoor, dat je gewoon ergens recht op hebt en het niet krijgt. Ik koop er ook nooit meer wat en zal het iedereen ook afraden!

10. rums

rums Niet meer actief

Ik heb gelukkig goede ervaringen. Maar gelukkig was mijn koop meteen goed.

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

Snap eigenlijk niet dat je dat soort dingen via internet besteld. Je wilt het toch zien en voelen...

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik zou eens iets op de FB van Siebel achter laten, dan zijn ze vaak wel bereid wat te doen. Omdat iedereen dat natuurlijk ook kan zien, is geen goede reclame. Ik doe het vaak via Twitter, vooral met NameIt heb ik hele goede ervaringen! Altijd goed geholpen door ze en dat via twitter.

Deel Deze Pagina