eerste hulp bij stoom uit de oren

Discussie in 'De lounge' gestart door heleentje80, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Als mij voor de verandering het leven zuur gemaakt wordt op het werk of als ze me echt kwaad maken heb ik nood aan vettigheid: chips, frieten, snacks (lang leven het prikkelbaardarmsyndroom waardoor ik niet meer aankom in gewicht...).

Bij verdriet een potje huilen.

2. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    o ja vettigheid: friet met mayo en veel chocolade eracter. Maar wel cola light om t gezond te houden natuurlijk ;)

En een tv met hersenloze programma's op: lang leve de simpsoms, big bang theory, malcolm in the middle en mijn all time favoriet: married with children.

3. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik probeer even rustig te gaan zitten en zucht een paar keer, sommige situatie loop ik even weg.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik ben niet gauw boos/verdrietig/ en bang ben ik maar heel zelden.

als ik boos ben kun je maar beter uit mijn buurt zijn, meestal kan ik het met woorden af, in een enkel geval kan ik heel agressief reageren :) Het interesseert me op dat moment ook niet wie ik voor me heb :cool:

Verdrietig wordt ik heel stil en ook dan kun je me beter gewoon met rust laten. Huilen doe ik ook liever waar niemand bij is.

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik heb ook geleerd om igg rustig te blijven en wat ademhalingsoefeningen te doen, paar keer diep in en uit ademen.
    Maaaar af en toe gaat ik wel ff uit m'n plaat en dan kan je beter ff weggaan! :D

Deel Deze Pagina