Eerste hulp bij surprises!

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 8 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ohja? Ik ga eens zoeken!

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik moet bekennen dat ik met de cadeau wensen ook niets kan - en heb de betreffende moeder toch maar geappt. Hier krijgen de kinderen 5 euro van school om het cadeautje te kopen. Ik vind het zonde als die niet enigszins goed besteed wordt.

Dochter wil overigens weer een pokemon maken ;) . Het worden er waarschijnlijk 2.... Een knalroze Jigglypuff - en daarin - omdat het voor een jongen is - een Zubat of iets anders stoers wat van een vierkante platte doos gemaakt kan worden.
    Ze gaat 'm zelf maken, maar ik hou er wel zicht op dat ze het netjes doet en niet afraffelt.

owly vindt dit leuk.
  3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Wij hebben er 2 in huis, 1 van Action en 1 van Kruidvat. Kan me niet voorstellen dat ik daar 5 euro voor heb betaald! ;) Maar dat is al wel even geleden...

NiekeKris vindt dit leuk.
  4. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Mijn dochter is ook van school gewisseld dit jaar en zal eerste keer zijn ook nu groep 5
    Ik verwachtte ook dat ze suprises zouden maken maar dit jaar hebben ze het helemaaal anders aangepakt

ze hebben lootjes getrokken maar niet met namen. Maar lootjes met Jongen of meisje..
    Ze moeten een cadeau kopen van 5 euro en alleen inpakken. That’s it.. hoorde van mijn dochter ook dat ze een chocolade letter erbij moeten zetten..
    Op de brief staat dat ze door middel van een dobbel spel elkaar cadeau’s gaan geven.
    Misschien is dit zo beter dus. Geen namen trekken en geen suprises maken zodat iedereen tevreden is?

5. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Waarom? Die van mijn dochter van vorig jaar is er ook niet meer hoor. Maar dezelfde dag meteen weggooien terwijl het mooi is en iemand er zijn best op heeft gedaan? En je kind vind dat ook prima? Bijzonder. Mijn dochter was heel trots. Laten zien en nog een paar maanden op haar kamer gestaan.

6. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Bij ons groep 4. Dus ik zal veel moeten helpen. En dochter officieel groep 6 wil een hond maken van papier maché. Dus ook wel wat hulp nodig denk ik.

7. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    wat is daar bijzonder aan? Het is 9 van de 10x een kartonnen doos die ze helemaal aan stukken moeten maken om bij hun kadootje te kunnen komen..
    Tegen de tijd dat de surprise thuis komt is hij al voor de helft kapot..

8. Nijn1977

Nijn1977 Bekend lid

10 nov 2019
    965
    440
    63
    Vrouw
    Mag ik ook de mijne in de groep gooien?

Jongen 10 jaar heeft tekenen en gamen bij hobby’s opgeschreven. Mijn dochter wil wel iets maken met gamen. (Cadeauwensen: gun, kneedgum, magneetjes, magneetslijm)

Meisje 9 jaar heeft knutselen/tekenen, hockeyen, skiën, steppen en Lego in elkaar zetten en mee spelen bij hobby’s. (Cadeauwensen: etui, toverstiften, washi tape, pen en bedrukt knutselpapier) Dochter wil hier iets met skiën of Lego maken.

Ons budget is 6 euro per kind.

9. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Action geweest, die had niet. Kruidvat was de rubiks cube duurder..

Ik kan het niet vinden voor 5€

10. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Bij ons ook. Hij was er trots op dat iemand dat voor hem gemaakt had. Stond echt wel tijd op zijn kamer..
    Ik zou het nooit zelfde dag of dag erna weggooien en hij zelf ook niet trouwens.

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Voor het meisje is het makkelijker.
    Toverstiften zijn bij de hema 3.50
    Bedrukt karton zou ik naar de action gaan
    Washi tape action
    Etui action heeft wel wat leuke maar moet net in de smaak vallen.
    Pen bij de action, met onzichtbare inkt of met een dingetje op de achterkant.
    Misschien is een gelpen ook leuk

Voor de jongen is het een stuk lastiger.
    Wie schrijft er nou gun op

Kneedgum hebben ze bij de action en anders wel bij de hema.
    Magneten hebben ze niet dat ik weet los.
    Magneetslijm heb ik opgezocht en heb je niet voor 6 euro. Wat een lastig lijstje. Anders een tekenset.

12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Wij hebben deze week ook het lootje gekregen.
    Hobby back to the future

Cadeau:
    -6 kleuren pen
    - pocket morpher

De pocket morpher hebben ze niet meer bij de intertoys en blokker.
    Via amazon krijg je iets thuis en hij heeft er specifiek opgeschreven wat hij al heeft.

Een 6 kleurenpen hebben we gevonden maar die is 1 euro en hebben we nog 3 euro over.

Misschien ook nog maar eens de film kijken om op ideeën te komen.

Mocht iemand een idee hebben die zijn meer dan welkom.

13. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Zou een nerf ook onder een gun vallen?

Niet echt tips. Maar welk nummer zoek je van de pocket mopher? Ik zag wel dat de rage een beetje voorbij is. Wellicht kun je hem nieuw vinden op MP voor een leuke prijs

14. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    De surprise die mijn zoon heeft gekregen staat nog steeds op zijn kamer. (Leven van een loser boek nagemaakt).

Ik hoef m echt niet weg te gooien.

dreumesje en Baileyy vinden dit leuk.
  15. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Daar moest ik ook aan denken. Soms heb je nerf dingen bij de kruidvat. Een hele kleine maar die zitten volgens mij wel rond de 4.

Dat is wel een goede tip. Als het nieuw is maakt het niks uit.

16. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Dan worden hier mooiere surprises gemaakt. Die niet kapot hoeven en prachtige paarden, pinokkio, Dolfje weerwolfje, voetbal oid..

17. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    #77 NiekeKris, 20 nov 2021
    Laatst bewerkt: 20 nov 2021
    Bij de Action sowieso, So Low ook. Big Bazar misschien ook wel. Kruidvat kan ik me best voorstellen, die hebben ook wel eens merkloze spullen en soms ook goede aanbiedingen op wel merkspullen. Intertoys heeft ze voor 5,99 (neppe).

Baileyy vindt dit leuk.
  18. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    #78 NiekeKris, 20 nov 2021
    Laatst bewerkt: 20 nov 2021
    @Nijn1977: Zou de jongen met gun niet ook gum kunnen bedoelen? Ik zou me er niet aan wagen, maar een van de andere dingen op het lijstje kiezen. ;) De cadeaulijstjes lijken me prima om wat van te kopen? Heb je daar hulp voor nodig of mbt wat te maken?

Mbt de surprise: voor gamen misschien een Switch of een console oid? Wel het leukst als je dochter weet welke spelcomputer hij heeft, maar anders kan het ook best natuurlijk. Heb ook nog twee andere ideeën toegevoegd.

En voor het meisje een ski-berg of een Lego poppetje?

Bijgevoegde bestanden:

linnim vindt dit leuk.
  19. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Ik vond tijdens mijn zoektocht naar surprise dingen deze voor je.
    Ook echt van nerf dus lijkt me prima. Je zou dan nog losse pijltjes kunnen kopen en kneedgum.

https://www.action.com/nl-nl/p/nerf-nanofire-blaster-/

muppettje vindt dit leuk.
  20. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    En als je onder magic cube zoekt?

NiekeKris en Baileyy vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina