Ohh top dankje. Dan vind ik al meer. Nog wel met dure verzendkosten, dus ik zoek nog even verder of ergens waar ik nog wat anders nodig heb kan ook.
Oke ik ga morgen nog even naar een andere Action kijken. Die bij ons had niet. Kruidvat ook niet. Solow en bigbazar heb ik hier niet in de buurt, maar ga ik even vragen. Dankjewel.
Thanks!!!!! Ik was inderdaad op zoek naar surprise ideeën We gaan morgen je tips eens bekijken! men inderdaad, de gun was of een snelle typefout of de autocorrectie, er staat inderdaad een gum op het lijstje
Wij hebben vorig jaar een goedkopere kubus gekocht bij de plaatselijke speelgoedwinkel voor 5 euro. Hij kreeg op internet goede recensies!
Als je zoekt op magische kubus vindt je er veel onder de €5,-. Wel vaak verzendkosten maar misschien kun je dat nog combineren met iets anders?
Betreft gamen afhankelijk van wat voor soort hij speelt. He zou dan een spelcomputer na kunnen maken. Staan veel voorbeelden op internet. Voor het meisje schoot me net gelijk wat binnen. Ken je die opbergdozen in de vorm van een lego steen? Die van karton. Dan geeft ze gelijk een doos om spullen in op te bergen. Je maakt dus een onderkant en een bovenkant ( deze paar mm groter) en dan met karton nog noppen maken. Of met strook en rondje er boven op of opbouwen uit cirkels. Je zou het met schilders tape wat gladder kunnen maken en een mooie kleir schilderen.
dit dus… Lees hier wel vaak terug dat de ouders de surprises maken het is volgens mij toch echt de bedoeling dat de kinderen dit maken. Ook zinnetje als ik moet twee surprises maken voor mijn kinderen… nee fout de kinderen moeten de surprises maken en de ouders kunnen wat ondersteunen. Anders wordt t net een wedstrijd welke ouders de beste surprises maken voor hun kinderen. Net als het uitdelen bij verjaardagen op school, als ik t ooit hoor dat ouders uren bezig zijn omdat vorig jaar te overtreffen.
Leuke ideeen! We wilden die game console graag maken, maar begrepen van een andere moeder (niet die van het jongetje) dat hij Roblox en Minecraft speelt op de tablet. Dochter wil nu graag een Roblox poppetje maken. Iemand nog leuke ideeen en/of foto’s?
Mijn zoon gaat een punch box maken. Dan in de vorm van de letter van de voornaam van dat jongetje. Cadeautje wordt nog een ding want van de 3 dingen die hij erop heeft gezet is er maar 1 die binnen het budget valt. 5 euro is natuurlijk ook niet veel. Die andere twee waren 25 en 40 euro. Dat cadeautje van 5 euro is wel te koop maar in een stad hier 20 km vandaan. Anders kost het verzenden nog eens 5,95 euro. Toevallig moeten we morgen in die stad zijn voor de sport van onze dochter. Dus dan hoop ik dat die winkel het heeft liggen. Ik bel sowieso even. Nu moet ik zelf nog iets bedenken voor mijn zusje.
Maar er zit toch nog een wereld tussen “de ouders maken de surprise” en “mijn kind zoekt het zelf maar uit” . Hier heeft mijn zoon helaas ook 2x een kartonnendoos gevuld met krantenpapier gekregen. Dat vind ik dan echt zo jammer. Je kan toch je kind in ieder geval stimuleren er wat van de maken, zorgen dat er knutselspullen zijn, samen op internet iets zoeken. Zo doe ik het tenminste, ik help hem iets uitkiezen, zorg dat er de goede knutselspullen zijn en ik zet hem aan het werk. En als hij ergens echt niet uitkomt dan kijk ik even mee. Net zoals ik dat ook in de rest van zijn leven nu doe Tegen vriendinnen zeg ik dan wel “We hebben vanmiddag aan de surprise gewerkt” want dat praat gewoon makkelijker dan dit hele verhaal vertellen
Staat bij niets over dat de kinderen t maar uitzoeken, staat letterlijk ondersteunen. weet niet waarom je iets anders uit mijn tekst haalt… Als je ooit ziet wat er aan surprises voorbij komt dan zit er geen enkele input vanuit t kind erin. Idee is van ouders en ook t maakwerk daar had ik t over. ik vind t juist leuk als kinderen creatief bezig zijn en hulp krijgen van ouders ter ondersteuning.
Er moet toch niet overal een vervelende discussie van gemaakt worden? Als er zelfs in een luchtig topic zoals surprises discussies gaan ontstaan Ik help mijn kinderen ook, maar zij doen zeker ook actief mee. Maar ik zeg wel tegen mensen we hebben vier surprises die we moeten maken of ik moet nog achter knutselspullen aan voor mijn surprises. Ik hoop toch niet dat iedereen alle woorden in de weegschaal legt..