Zelfs hier aan de kust wordt 34C verwacht. Hier waait het nu aangenaam en is het bewolkt. Maar de zon zie ik er al weer doorheen komen. Het heeft hier vannacht zelfs geregend! De kinderen vinden het zwembad iig nog heerlijk.
Nieuwe pomp is gisteren binnengekomen. Alleen niet goed opgelet. Deze aansluitingen zijn 38mm en we hebben 32mm. Nu maar verloopstukjes besteld. @MamaChantal wij hebben bij de zwembadstofzuiger 2 verschillende monden 1 voor zand ed en 1 voor fijner vuil. We hebben er 1 die je op de pomp kan aansluiten
Heb bij m'n nieuwe pomp ook grotere aansluiting van de slangen. Heb de slangen en die in en uit dingen in het bad van oude filter gewoon gebruikt met de nieuwe filterpomp. Regen? Waar??? Ik wil ook! Hier bad weer schoon gemaakt en dochter is nu lekker zwemmen en ik zit op een stoel ernaast met m'n voeten in het bad heerlijk!! Morgen een waterspeeltuin opzoeken. 1 in Zeewolde denk ik. Vrijdag gaan we het bad hier weer in
@Roozjuh welke pomp hebben jullie? De pomp die nog aan het zwembad zit heeft klemmetjes om de slangen. De zandfilterpomp een draai sluiting
Bekijk bijlage 582769 Hier ook net het bad weer schoongemaakt. Wij hebben een rond bad van 5 meter doorsnee en 1,30 hoog van intex. De zijkanten heb ik ‘versierd’ met wilgenmatten, zodat het beter in de tuin past. Wij hebben ook een sunnytent, zodat we met minder weer ook kunnen zwemmen en het bad makkelijk opwarmt.
Ik lees hier veel over dagelijks chloor doseren. Wij hebben grote chloortabletten en hoeven maar 1x in de twee weken bij te vullen. In ons bad, ongeveer 20.000 liter zijn twee tabletten per twee weken voldoende. Misschien een tip?
Sjonge..heb ik een heel circus ipgezet. Open ik net de starterset van poolpower, gekocht bij de gamna: hebben die chloortabletten een vervaldatum van 4 augustus 2017. Dat hebben alke verpakkingen. Moet ik weer op zoek. Of is het nog bruikbaar?
Ooh no ons filter is kapot Overal al gekeken naar kunnen nergens 1 vinden. Hadden er 1 met cartridges. Balen!
Wij hebben filterpomp voor 3407L/uu. Hier plastic klemmetjes maar omdat hij steeds maar bleef lekken heb ik alles vast gezet met tiewraps. Werd er gek van en nu zit het goed vast
Ik weet niet zo goed hoe of wat.. Ivm 2 kleine kindjes zonder zwemdiploma wilden we een klein bad. Het is een 220x150x60 badje geworden. Nog wel aardig diep trouwens vindt ik nu die inmiddels vol loopt We hebben een pomp en starterset. Maar hoelang moet zn pomp draaien op een dag. En chloordrijver net zo.. hoe lang, wanneer, hoeveel? Ik heb werkelijk geen idee
Grrrr. Volgens mij zijn de verkopers van zwembadspullen op bol.com de prijzen flink aan het verhogen. Toen ik laatst voor een zeil keek was die ineens 6 euro duurder geworden. En een fles pool power anti alg kost nu ineens 30 euro, terwijl die bij de Praxis nog steeds 12,99 kost!
Ik doe het beetje op gevoel. Ik hou mij niet aan een rooster ofzo wanneer wat erin moet. Als bad gebruikt is, gaat de pomp aan voor rest van de avond met chloor tabletten in de drijver en doek over het bad. Smorgens haal ik doek eraf en zet ik nog ff de filter paar uurtjes aan zodat ze smiddags weer kunnen zwemmen. Ik test niet zolang m'n water er goed uit ziet
Ja man die profiteren flink van dit weer. Ik zou Anti-alg kopen maar hier overal uitverkocht en op internet is het 2x zo duur
Mijn fles is bijna op en wil het nu wel preventief blijven gebruiken. Die algen in je bad is echt een drama. Daar zit ik echt niet weer op te wachten.