Butterfly, ik zou het goed in de gaten houden, er is op internet via google isala overstimulatie een hele goede uitleg te lezen. Succes!
@anoniem, vriendin van mij had overstimulatie. 60 eitjes. 2 weken in zh gelegen maar wel een mooi zoontje eraan over gehouden. die eitjes gebruiken ze gewoon de volgende ronde dan.
Dank meiden. Had gister de arts toch nog even gebeld. Als het na vanacht niet over was mocht ik langskomen. Maar inmiddels voel ik me op wat zeurderige buikpijn na goed. Ben zenuwachtig. Vandaag bellen ze tussen 12 en 16.30 over t aantal bevruchtingen. .. @ Lianne ik hou het idd goed in de gaten! @allen, succes met spuiten, metingen etc
@barnel. 3 bevruchte eicellen. Morgen ochtend meer info over de deling. Hoe voel jij je na te? Ik heb nog steeds zoveel last na de punctie. Echt balen!
Paar dagen minder online geweest en weer hoop nieuwe berichten, leuk . Welkom aan de nieuwe meiden hier, leuk dat jullie meekletsen en alvast heel veel succes! @ Isa, ik heb 12 dagen stimulerende hormonen gespoten en heb precies 14 dagen na de start punctie gehad. Het extra PGD stapje vind ik iedere keer best heftig. In welke ziekenhuis zitten jullie? @ Butterfly, dat is een mooie start 3 bevruchte eicellen. Hopelijk delen ze alledrie mooi door! Wanneer heb je terugplaatsing? Ik herken trouwens jouw klachten mbt buikpijn wel. Ik heb nu dik drie dagen na de punctie ook nog regelmatig buikpijn. En als ik alleen als de straat over wil rennen is dit al erg pijnlijk. Ik blijf maar zoveel mogelijk water drinken. Buik is volgens mij ook wat groter, maar qua gewicht ben ik nog niet veel aangekomen. Ik ben vanmiddag weer gebeld door het ziekenhuis. van de 9 bevruchte eicellen zijn er 8 goed genoeg door gedeeld om te onderzoeken op de erfelijke ziekte. Morgen om 15.30 uur moet ik me weer in Maastricht melden met een volle blaas en we krijgen dan ter plekke pas te horen of er daadwerkelijk een terugplaatsing is. Met 8 embryo's verwacht ik van wel, maar blijft altijd spannend! Wordt nog lang dagje tot half 4 .
Wow tabbey. Wat een mooi resultaat!!! Dat moet helemaal goed komen toch? Succes joh! Wij horen morgen Hoe ze delen. Vind dat echt heel spannend. Ik denk zaterdag of maandag de tp te hebben maar is nog onduidelijk. Ja? Dus jij hebt ook veel buikpijn? Ik heb de arts 2x aan de telefoon gehad. Moet echt rust houden. Hij Denkt Dat Het Door De Pregnyl Komt Dus Begin Zaterdag Met Die bolletjes...
Ja, met vlagen heb ik buikpijn, moet denk ik ook wat meer rust houden, want gisteren en vandaag allerlei werkafspraken gehad. Superleuk, maar wel vermoeiend. Als ik zit valt het wel mee, maar met name in stevig tempo lopen en rennen is te pijnlijk. Ik moest meteen avond na punctie met die bolletjes beginnen en krijg bij ieder telefoontje van het ziekenhuis de vraag of ik ze toch nog wel gebruik. Vieze toestand vind ik het, maarja, het hoort erbij. Hopelijk morgen voor ons allebei goed nieuws
Ja, daar gaan we voor hè? ! Rustig aan hoor! Zorg goed voor jezelf. Ja ik zou ipv de bolletjes pregnyl spuiten omdat ik niet veel follikels aanmaak. Maar omdat ik zo reageer moet het dus veranderd worden. Heb 3x aan de arts gevraagd of ik er dan wel op tijd mee begin maar omdat ik gister pregnyl heb gespoten zou ik echt op tijd zijn als ik er zaterdag mee begin. Lijkt me ook een vieze bedoeling. Maar ja...
Hallo @tabey, bedankt voor de info. Ik ga naar het uz jette, Brussel. Is ons eerste poging dus is nog een beetje uitzoeken hoe alles verloopt. Kan je trouwens zelf het tijdstip kiezen wanneer je menopur spuit, of krijg je hier ook een uur voor van het ziekenhuis? Ik duim alvast voor jou. Naar waar ga jij?
@tabbey spannend!! Hopelijk blijven er nog genoeg over om terug geplaatst te worden! Heel veel succes vandaag!! Laat je ons wat weten? @butterfly, 3 is een mooie score dat had ik ook Hopelijk delen ze alledrie door en krijg je een mooie verse top embryo terug geplaatst! Bij mij alles rustig in de eerste wachtweek!
@barnel, spannend hè dat wachten nu... Wanneer mag jij gaan testen? @tabbey en @butterfly, duimduimduimduimduim! Hoop voor jullie beide op goede bevruchtingen en straks een goede tp! Je hebt er in principe maar 1 nodig
Sorry ff ego berichtje. Hier net terug van 2e fm. Helaas zijn ze niet alle 16 door gaan groeien maar is er maar 1 door gaan groeien en is dus groter dan derest. De andere 15 is onder de 1 cm blijven haken. Nu opgehoogd naar 150eh menopur. Ze zei dat ze niet wist of het nog ging lukken maar ze hun best zouden doen. Ze zou vandaag nog met haar team overleggen. Zit er dus ff helemaal doorheen!! Doe niks anders dan janken.
Beste anoniem, bij mijn afgelopen stimulatie had ik ook 1 'koploper' en wilde rest maar niet op gang komen... Ik heb toen gespoten van 7mei tot de punctie op 4juni, echt lang dus! Uiteindelijk 10 mooie eicellen gescoord. Niet wanhopen dus, het kán ook echt nog weer goed komen!
Hilly ik hoop het echt maar de arts zei ook we doen ons best maar ivm pco kan het soms erg raar lopen. Dus ik hoop nu gewoon dat mn eierstokken goed reageren op de ophoging. Je geeft me iig weer een beetje moed! Dankjewel
Ach da is zuur anoniem. Tegen mij werd dit ook gezegd en vandaag heb ik gehoord dat ik van de 3 bevruchte eicellen er ook 3 zijn gaan door delen. Maanda de tterugplaatsing. Houd moed meid!! Hoe moeilijk ook. X
Oke butterfly dat is nog een mooi aantal inderdaad. Ik hoop het echt want zit er nu ff doorheen. Zal ook wel door de hormonen enzo extra zijn weet het niet. Wanneer hebben ze jou opgehoogd en hoelang heb je toen nog moeten spuiten dan?
Dank meiden! Hoop ik ook. Spannende tijden. @anoniem... Bij mij groeiden ze traag. Heb geen ophoging gehad omdat ik aan de max zat... Uiteindelijk 15 dagen gespoten... Succes hoor!
Ongesteld meiden na 3 de ivf punctie we gaan voor de 7 uit de vriezer, eerst 19 februari naar Dusseldorf om te praten wat ze daar kunnen daar in Nederland ze geen idee hebben waarom het niet gaat. Pffff
Ik moest ook een paar keer ophogen. Ze zeiden in Gent dat ze in je bloedwaardes kunnen zien of ze nog door kunnen stimuleren. Ik duim voor jou voor hetzelfde resultaat als bij mij...