Jeeh klaver niet leuk. Misschien een oppeper die vriendin van mij met 60 eitjes ging ook naar dusseldorf. Hun hadden letterlijk 1 zwemmer en die was raak. Succes daar!
Bedankt iedereen. Heb ff lekker gebadderd en veel gehuild. Lig nu met enorme hoofdpijn op de bank. Jullie reacties geven me weer iets moed. Bedankt voor oppepper! Knuffel
Anoniem: balen zeg! Ik duim voor je dat het toch goed komt nu je 150 IE gebruikt. Spannende tijd! Klavertje: Ooooh nee.. wat erg.. Weet niet wat ik moet zeggen.. Sterkte
@ anoniem, hopelijk komt het toch nog goed! Blijven hopen op goede afloop. @ Klavertje, wat ontzettend balen. Ben erg benieuwd wat ze in dusseldorf te vertellen hebben. @ Butterfly wat een goed nieuws! Lekker begin van het weekend Ik zal met het goede nieuws beginnen, we hebben een terugplaatsing . Maar het was toch nog wel ff slikken vanmiddag, want van de overige 7 embryo's waren er 4 gendrager, van 2 kon geen uitsluitsel gegeven worden en dus vallen die dan ook af en de andere gezonde embryo was niet goed genoeg om in te vriezen, sterker nog die was gisteren voor biopt nog maar 4 cellig. Voor het zh in Maastricht moeten embryo's minimaal 10 cellig zijn. De embryo die vandaag is teruggeplaatst was gisteren 7 cellig, daar is dus een cel vanaf gegaan, alleen een dag later was daar maar 1 cel weer bijgegroeid, dus weer 7 cellig, terwijl als alles goed gaat de embryo's iedere 24 uur in aantal cellen verdubbelen. We waren dus best een beetje aan het balen, gisteren hadden we er nog 8, nu dus nog maar 1. Maar probeer het positief te bekijken, we hebben een terugplaatsing en daarmee dus wel een kans. Nu weer twee weken wachten en dan weer testen... Maar eerlijk gezegd hebben we er even een hard hoofd in.
@tabbey, gelukkig 1 over voor tp! Houdt moed, je hebt er in principe ook maar 1 nodig... Duimduimduimduimduim!
@klavertje niet leuk! Hopelijk brengt Dusseldorf geluk voor jullie! Blijf erin geloven! @anoniem, spannend! Hopelijk komt bij jou ook alles goed! Je moet vertrouwen op de kunde van de artsen. We duimen voor je! @tabbey, dat is echt ontzettend spannend! Nu in ieder geval lekker rustig aan doen en zoals Pannenkoek al zegt je hebt er maar 1 nodig!! Hij is de beste en de sterkste al geweest dus wellicht zal hij ook nu hard blijven werken voor jullie! Succes! @pannenkoek hoe is het met jou? Kun je het al geloven? Heb je nog getest? Wanneer heb je de eerste echo?
Hey meiden, ik zou graag met jullie willen mee kletsen. Wij zijn sinds april '14 gestopt met de pil en in nov naar de HA gegaan en zo doorgestuurd naar de gynaecoloog en vandaar uit bij de fertiliteitsarts terecht gekomen. Mijn man heeft te weinig zaadjes en ik heb verklevingen waardoor we niet natuurlijk zwanger kunnen worden. Afgelopen donderdag kwam ICSI voor ons als oplossing en heb meteen me intake gesprek gehad as donderdag afspraak voor prik instructies en 25 feb gaan we van start
Welkom Jaxxie dat was dan een heftigjaar voor jullie. Spannend allemaal joh. Mee kletsen helpt.mij enorm dus hopelijk jou ook!
Hoi Jaxxie, welkom bij de club. Wat gaan jullie snel zeg met jullie start!! Wat fijn voor jullie! In welk ziekenhuis zitten jullie?
Hoi! Ik zou graag ook meelezen en af en toe mijn verhaal willen doen als jullie het goed vinden ? Wij hebben sinds 5,5 jaar een kinderwens en lopen sinds aug 2014 in het zkh. Wij gaan starten met een icsi traject, aankomende woensdag krijgen we prikinstructies. Wij hebben best wat vertraging opgelopen omdat mijn vriend nog een onderzoek bij de uroloog moest ondergaan. Uitslag was gelukkig goed. Helaas was de uroloog een andere bloedtest vergeten en op die uitslag wachten we nu nog want die duurt 5 weken. Ik vind het mega spannend en kan niet wachten om te starten... Het geeft me een goed gevoel als ik jullie ervaringen lees dat het normaal is om soms wat angstig te zijn omdat er zo veel op je af komt! Ik hoop dat onze wens dit jaar uit gaat komen dat zou fantastisch zijn. Ik hoop dat ik met mijn menstruatie die waarschijnlijk de 14e start met de pil mag beginnen. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en sterkte!
Zo, even bij moeten lezen. Er zijn inmiddels al best wel wat meiden die op dit forum schrijven. Kan bijna het overzicht niet meer houden. Ieder verhaal is natuurlijk uniek en ik vind het zo bijzonder om hierover met zijn allen te kunnen kletsen. De blije maar ook verdrietige momenten te kunnen delen. Dat scheelt zo enorm. Wij hebben woensdag de prikinstructie en ik hoop rond 20 feb te mogen beginnen. Ik hoorde van de verpleegkundige dat er 3 protocollen zijn: het lange protocol, middellange en kort. De arts zal beslissen welke het wordt. Gezien mijn leeftijd (volgende maand 39) zal het of het middellange of korte protocol worden. Afhankelijk daarvan zal ik wel of niet eerst aan de pil moeten, en de dosering van de te prikken hormonen worden bepaald. In watvoor protocol zit iedereen? Ik had de indruk dat dit voor alle ziekenhuizen geldt. Dat het protocollen zijn van alle gynaecologen in Nederland.
Voor jou ook spannend zeg Clauve! Ik heb het flare up schema (kort). Succes hoor! Welkom koekje2015! Best lang al zeg 5,5 jaar. Succes ook woensdag!
Clauve; wij gaan het lange traject volgen. Verder ben ik er nog niet zo goed van op de hoogte eerlijk gezegd. Ik ga maandag de medicijnen ophalen. Butterfly84; dankjewel! Ben erg benieuwd of ik alles ga onthouden qua instructies. 5,5 jaar is inderdaad vrij lang. Altijd de hoop gehad dat het wel goed zou komen.. Helaas liep het even anders!
Koekje wij starten dan gelijk. Ik verwacht tussen de 9e en de 11e mijn menstruatie en mag dan aan de pil
Dankjewel butterfly en lianne, het is zeker een spannend jaar geweest en gelukkig gaat alles relatief gezien best snel. Ik ben aan me buik geopereerd omdat ik een blinde darmontsteking en buikvliesontsteking had daardoor werden we sneller doorgestuurd naar de gynaecoloog. Daar bleek dat mijn man en ik samen het probleem zijn. We zitten in het haga ziekenhuis in combinatie met het lumc. Ik verwacht rond 25 feb me menstruatie en dan beginnen met medicatie geen idee hoe of wat dat horen we donderdag. Ik vind het iig erg fijn om hier mee te praten en te lezen voel me dan niet zo alleen. Worden wel gesteund door familie en vrienden maar dat is toch anders die zullen nooit echt begrijpen wat we door maken. vind het erg spannend allemaal maandag de medicatie ophalen en dan wachten tot we ze mogen gebruiken
Hey Ik volg het kort schema. 2 februari laatste pil genomen, deze ochtend bloedprik en een uurtje geleden mijn eerste menopur inspuiting gezet. 12 februari starten met orgalutran 's ochtends en 14 februari bloedprik en echo (follikelmeting). Is bij mij ivf/icsi met pgd. Door een genetische afwijking bij mij. Menopur spuiten is trouwens super goed meegevallen, ik heb me zenuwachtig gemaakt voor niks. Veel succes aan alle andere dames, blij hier met jullie te kunnen meevolgen.