Eerste ICSI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barnel, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Scorpion; volg jij ook het lange schena? Welke medicijnen heb jij?

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Eerst 27 dagen aan de pil en halverwege iets spuiten, dan ongi worden en verder spuiten en nog iets anders erbij.
    Dan ovitrelle en de punctie en dan pillen naar binnen schuiven.
    Alle namen weet ik niet eens.
    Maar t traject is 2 maanden

3. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Ik moet morgen om 9.40u weer voor 3e FM. Geen pijn meer in mn eierstokken dus ben benieuwd of er nog wat groeit en of er meer zijn meegroeien. Zo niet hoe nu verder etc. Belangrijke dag voor me dus!groeit en of er meer zijn meegroeien. Zo niet hoe nu verder etc. Belangrijke dag voor me dus!

4. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anoniem, succes morgen!

5. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Dat is erg spannend Anoniem! Hoe is het met de anderen?

6. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    @butterfly, jij veel succes met de tp morgen. Is meestal een fluitje van een cent. Ik zal duimen dat ie blijft plakken!

7. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Hoe voel je je pannenkoek? Nog helemaal in de wolken? Heb je t al mensen verteld?

Dankjewel!!!

8. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anoniem en butterfly veel succes morgen!!

9. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    @butterfly. Hier nog steeds onwerkelijk. Heb niet meer getest, maar ben ook niet ongesteld geworden, dus dat zou betekenen dattie er nog steeds zit. Alleen wat gespannen borsten en ik moet wat vaker plassen lijkt het. Verder voel ik me prima. Zelfs niet übermoe. Alleen, dan denk je dat je er bent, Yes ik ben zwanger, en nu moet je wéér wachten... Wachten op 1e echo: 23 februari. Wachten op 12 weken zodat we het kunnen vertellen aan de buitenwacht. Pfff...

10. isa1

isa1 Actief lid

3 feb 2015
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    #330 isa1, 9 feb 2015
    Laatst bewerkt: 9 feb 2015
    Heel veel succes anoniem en butterfly!
    Wat spannend Pannekoek, ik duim alvast mee!

Ik ben sinds zaterdag gestart met menopur, vanaf wanneer hadden jullie "last" van de bijwerkingen? En waar hadden jullie "last" van?
    Zaterdag heb ik bloedprik en fm.

Groetjes

11. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    @anoniem, sterkte Zometeen! Spannend weer.
    @ pannenkoek, super blij voor jullie. Lijkt me zo onwerkelijk. Spannend hoor die echo!
    @isa, ik spoot andere medicijnen. Dus kan je vraag niet beantwoorden...

Geertgen belde net. We hebben de tp om 14.10uur. Daarvoor gesprek met embryoloog om te horen wat de kwaliteit is. Zit mezelf helemaal gek te maken... wat als het embryo niet goed is etc. Ipv dat ik blij ben met een tp. Ben super bang voor slecht nieuws... We gaan t zien vanmiddag

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    wat kan een vrouw toch dom zijn he...:(

Er is ons zo duidelijk verteld dat de kans dat wij natuurlijk zwanger zouden worden 1 op 10 jaar is. Nihil dus.
    Nu toch hopen dat het toch de laatste ronde nog raak is, weer van alles voelen waarvan je denkt zou t dan...

Snel test gekocht en wat denk je...negatief:$....Kan toch niet:(...laatste ronde mag t best wel eens raak zijn;). Lamp op de test...zie ik daar nu toch nog een lijntje in de verte...:( (koekkoek he)

Pff word er moe van. Laat die menstruatie maar door breken dan kunnen we eindelijk "echt" starten:)

13. isa1

isa1 Actief lid

3 feb 2015
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    #333 isa1, 9 feb 2015
    Oh, zo spannend butterfly! Ik duim alvast! Ik zou zelf ook zenuwachtig zijn hoor. Is wel normaal zeker, tis toch iets heel bijzonders waar het over gaat.

@ scorpion, we reageren allemaal wel eens dom zeker, zaterdag een hele dag vol stress en zenuwen voor mijn eerste prik, en nu vraag ik mij af waarom, ik kijk zelf al uit naar iedere volgende.

14. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Butterfly, spannend zeg. Het zal vast goed komen. Probeer ook het bijzondere van het moment van terugplaatsing te zien. En dan ben je weer een stap verder :)

Pannenkoek, wachten wachten wachten. Wat een geduld moeten we allemaal opbrengen he. Had me inderdaad nog niet gerealiseerd dat als je eenmaal zwanger bent, het wachten nog steeds niet over is.

Hier nog twee dagen wachten voor de volgende afspraak.

15. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook twee dagen wachten tot de volgende afspraak. Nu al gespannen!
    Ik word soms helemaal gek van mezelf. Vinden jullie het ook zo lastig om je gedachten te verzetten? Tips?

16. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    #336 anoniem26, 9 feb 2015
    Succes butterfly mn duimen draaien voor je!

Bedankt iedereen voor succes wensen!
    Gelukkig positief nieuws.
    7 eitjes meiden door ophogen. 5 rechts en 2 links.
    Rechts 1 van 11
    2 van 12 en 2 van 13mm.

Links 2 van 11 a 12mm
    Woensdag weer terug.

Ik weet niet meer wie vroeg om bijwerkingen van menopur en vanaf wanneer. Maar hier weinig bijwerkingen behalve na 6 dagen ongeveer last van mn Li eierstok. En soms wat menstruatie achtig gevoel in de buik en soms wat misselijk verder verneem ik weinig van menopur. Is bij iedereen ook weer anders.

17. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Wat goed Anoniem! Klinkt erg hoopgevend! Benieuwd naar woensdag!

Wat balen die negatieve test Scorpion. Pff kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.

Wij zijn onderweg en weer wat rustiger gelukkig. Jullie horen het wel. Bedankt voor de lieve berichten! Doet me erg goed

18. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Veel succes vanmiddag Butterfly, hopelijk een mooie terugplaatsing!

19. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    @Schorpioen, vervelend!! Hopelijk snel beter nieuws voor jullie!

@Anoniem Wat fijn voor je! Dat ziet er goed uit!

@Butterfly, succes!!

@Tabbey hoe is het met jou? De eerste dagen zijn voorbij! Voel je iets of niets? Ik voelde de eerste dagen heel soms een lichte kramp of steek maar dat mag geen naam hebben. Zou willen dat ik wat meer voel soms maar dat zegt ook helemaal niks. Succes in ieder geval met de komende dagen/weken!

@Clauve wat heb jij over 2 dagen? Nieuwe meting? Sorry hoor, ik ben even het overzicht kwijt wie waar nu in het traject zit.

20. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Ff een ego berichtje.

We hadden 1 embryo over (nu 5 dagen na punctie) dit was een morula. Liep 1 dag achter maar zag er verder goed uit. Geen cryos. Iemand ervaring met een morula embryo?

We kregen een fotootje van t embryo. Blijft een gek idee dat dat nu in me zit. 21 februari mag ik testen. Dit is 12 dagen na terugplaatsing. Vind ik best snel. Hoe zit dat bij jullie. Nu verder op het Wacht bankje.

Deel Deze Pagina