Herkenbaar hoor! Ik wil soms alleen maar in bed blijven. Maar ik heb er 2 die me op de been houden. Je idee is pure zelfbescherming. Gaat allemaal goedkomen.
Ik heb er vandaag nog maar een test tegen aan gegooid en zie het resultaat! Nu hopen dat ie de komende dagen donkerder gaat worden! @butterfly hoe ging het werken vandaag? Fijn een beetje afleiding of viel het tegen? @Jaxxie veel succes met de spuitinstructie. Ze leggen het heel rustig een fijn uit zodat je alles kan onthouden! Komt helemaal goed! Gaat het met de andere dames ook allemaal goed?
Wow! BARNEL! WAT GAAF!!!!!! Mooie test joh. Hoe voel je je? Blijven plakken bij je mama uk! Werken ging maar met m'n kop ben ik er echt niet bij. Zit alleen maar te denken aan wat ik voel. Maar ja, ik was gewaarschuwd voorde wwachtweken. ..
@Butterfly, haha bedankt!! En ik zit ook voor het eerst in de wachtweek en fijn is anders! Ik heb al 4 testen gedaan en zit constant op het internet van alles op te zoeken over van alles dat met ICSI, zwangerschap, innesteling etc te maken heeft! Ik denk dat ik niet de enige ben die dat doet Jij moet alleen nog net iets langer volhouden dan ik! Succes en we moeten elkaar hier maar een beetje bezig houden en afleiden
Oh dan ben ik weer gerustgesteld, doe namelijk ook nik anders dan dat. Ik Google werkelijk alles. Maar jij dus ook? Haha. Maar je test is echt mooi. Dag 8 was ie nog wit toch? Ik heb vandaag een enorme druk op m'n onderkant... beetje alsof ik ongesteld moet worden...
@barnel wow gefeliciteerd!! @butterfly is er in het zh geen maarschappelijk werk waar je mee kan en wil praten. Neem je rust he, desnoods ziek melden. Hier vandaag echo gehad. Is het normaal als je niks slikt/spuit je op cd2 al 14 eitjes hebt?? Ik schrok me rot toen ze dat zei. Ook de apotheek leeg geshopt. Morgen starten met de pil en de 26e de eerste spuit. Ze verwachten de punctie rond 22 maart. Hier mijn vriendjes voor de komende 2 maanden
Wow!! Je kunt zelf wel een apotheek beginnen. 14 eitjes is veel zeg! Dat red ik niet eens als ik wel spuit. Sterkte komende periode meid. Alles voor t goede doel
Barnel: wauwwwww!!!! GEFELICITEERD! !! Ik zie een duidelijke streep!! Scorpion: Jeetje, wat een spullen, wordt er bijna bang van! Overige dames: succes!
Lianne ligt ook b12 bij die jullie niet krijgen. 1 pil strip 28 spuiten 12 gonal 1 ovitrelle En 150 capsules is wat echt nodig is
Spannend Scorpion! Had maandag ook al een tas vol medicatie meekregen. Vandaag instructies gehad en alles helemaal duidelijk nu. Ook al een testprik gezet en het viel me reuze mee gelukkig. Ik wens je veel succes! Waren er nog meer meiden die vandaag prikinstructie hadden? Viel het jullie ook mee?
Hoi allemaal, Wij zijn gister ook voor het medicatiegesprek geweest. Ik heb mezelf geprikt. Dat vond ik best eng maar eigenlijk is het ook gewoon een kwestie van doen. Het viel best mee. Ik heb ook alle medicatie opgehaald bij de apotheek en inderdaad ook met een grote tas thuis gekomen. De arts heeft besloten dat ik toch het lange protocol ga doen. Nu eerst wachten op mijn menstruatie rond de 20e. Dan ga ik starten met primolut, al snel gevolgd door decapeptyl. Ik zag de tweede zwangerschap voorbij komen van dit groepje. Wie was het ook alweer? Barnel toch? Wat super zeg! Gefeliciteerd
@Clauve (en de meiden die beginnen met spuiten) fijn dat het is meegevallen! Ik zag er inderdaad eerst ook tegenop maar achteraf viel het me alles mee! Ik had alleen nooit gehoord of gelezen dat je een koude naald veel beter voelt dan eentje die al een half uur uit de koelkast ligt. Ik hoorde dat pas toen ik klaar was met spuiten dus ik weet niet of het echt werkt maar zeker het proberen waard. Na 2 weken prikken was mijn buik namelijk erg gevoelig en werkt zo'n botte naald als triptofem niet echt mee. De prikpen is trouwens heel fijn in gebruik! Daar voel je bijna niets van! Bedankt voor de felicitatie! Zo spannend allemaal! Ik ga vanavond nog een keer testen en als het streepje donkerder is mag ik morgen al bloed laten prikken en weet ik morgen middag al de uitslag! Ik belde over het gebruik van de utrogestan en in verband met mijn wintersport komende week zou het bloed prikken pas daarna kunnen.. Maar ze zei als jij nu al positief test dan zien we dat ook al in je bloed hoor, dus wat mij betreft mag je ook morgen komen prikken!! Dus dat gaan we dan maar doen!
Barnel wat goed!! Ik ga voor je duimen Hopelijk vanavond weer iets donkerder die streep! Clauve fijn dat het je ook is meegevallen gisteren. Wij gaan bijna samen starten dan. Mijn menstruatie komt de 14e als het goed is.
Barnel gefeliciteerd! Ik heb ook vandaag de prikinstructie gehad en een plan voor ons traject ik ga nu eerstkomende menstruatie beginnen met lucrin en 16 maart echo en beginnen met gonal f vind het echt mega spannend
Haha barnel jij hebt dus echt dat hele doosje in de koelkast gestopt? Ik moet niet aan een koude naald denken brrr