Eerste ICSI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barnel, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook alle medicatie met naalden en al in de koelkast liggen, maar haalde ze een uurtje van tevoren eruit om op kamertemperatuur te komen. Het prikken is mij ook echt alles meegevallen. Alleen van de ovitrelle heb ik nu nog steeds een blauwe plek (hoewel ik erheen last van heb gehad).

@barnel, zó spannend voor je meid!!!

Ik voel me verder prima. Niet misselijk, wel moe, borsten wat gespannen en een beetje spierpijnachtig gevoel in m'n onderbuik. Zal wel komen omdat er daar toch eea aan het groeien en oprekken is? Gisteren ineens allemaal gedachten over mogelijke miskraam en dat dat zo'n teleurstelling zou zijn... Er is nog steeds van alles mogelijk natuurlijk... Eerst 23 feb echo...

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @pannekoek nog een weekje spannend!

@all hebben jullie ook buikpijn gehad na t starten met de pil?
    Ik heb een buikpijn niet normaal met hartkloppingen en dubbel zien erbij.

3. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    @Scorpion, nee ik heb nergens last van gehad! Ik zou het toch maar even in de gaten houden als ik jou was. Gebruik je dezelfde pil als je eerder ooit hebt gebruikt? Beterschap!

@All, thnx voor alle felicitaties! Kan het zelf nog niet geloven, is uiteindelijk allemaal zo snel gegaan! Ik heb vanmorgen bloed laten prikken en mag vanmiddag bellen voor de uitslag. Spannend maar ik zal niet voor niets een streepje zien toch? :) Hopelijk wordt er dan ook meteen een afspraak voor de eerste echo gemaakt.

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @barnel ik heb altijd de diana gehad. daarna nog een keer spiraal gehad. van beide werd ik niet goed volgens de arts was ik toen allergisch. ik heb net al gebeld en word vanmiddag terug gebeld. Ik ga niet 21 dagen slecht zien en hartkloppingen hebben en misselijk zijn. Moet een andere oplossing voor zijn. Ik heb na die spiraal ook gezegd dat ik nooit meer aan de anticonceptie ga. Juist voor die paar dagen is t klote voor je lichaam.

5. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    @Scorpion, dat is balen!! Hopelijk is er inderdaad een andere oplossing voor je want zo lang met deze klachten rond lopen is niet fijn nee! Ben benieuwd wat ze kunnen doen! Hoe laat bellen ze je terug?

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    tussen 2 en 4. vorige keer zei de arts al dat ze liever wel de pil gebruiken maar dat t ook met temperaturen kan, nou dan doen we dat wel

7. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Jaa happy 10 tot 12 gaan door voor punctie morgen laatste follikel meting om 8.00u. Zijn 2 nog wat kleiner dus vandaar nog ff proberen. Rest tussen 16 en 21 mm.
    Morgenavond of zondagavond pregnyl zetten maandag of dinsdag staat punctie gepland!

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Anoniem dat is best veel! Goed nieuws!

Hier net gebeld door t zh ik heb de zeer zelfdsame bijwerkingen en moet per direct stoppen met de pil en gaan tempen.
    Als deze 3 dagen hoog is mag ik gaan spuiten

9. isa1

isa1 Actief lid

3 feb 2015
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg, barnel en Pannekoek! Ik duim alvast voor jullie.

@Anoniem, wat een mooi resultaat. Hoe lang heb je moeten prikken?

@ scorpion, maar best dat je gebeld hebt. Hopelijk lukt het op de andere manier.

Ik ben eens benieuwd voor morgen, eerste fm. Ik heb geen bijwerkingen van de medicatie, dus ik vraag me af of deze wel aanslaat.

10. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    #390 Barnel, 13 feb 2015
    Laatst bewerkt: 13 feb 2015
    Bloedtest positief!!! Zwanger!! 😍

Over 3 weken de echo!! Moet zelf nog aan het idee wennen maar ben zo blij!! Toch fijn als je bevestiging van het ziekenhuis krijgt he.. :)

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    :d :d

12. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Gefeliciteerd barnel!! Wauw eerste icsi?
    Na hoeveel dagen tp?

Isa ik spuit vanaf 17 januari met decapeptyl en vanaf 29 januari menopur erbij. Eerste week met 112.5 eh en daarna opgehoogd naar 150EH.

Morgenvroeg hoor ik denk ik welke dag het wordt.
    Zie er wel tegenop maar de pijn neemt nu ook toe. Voel me opgeblazen en sinds Gister ook misselijk.
    Vanmorgen was de fm links ook niet fijn, erg gevoelig.

13. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw meid, gefeliciteerd!!! Nu gaan we samen het volgende traject in;).

14. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Barnel, nu echt officieel zwanger 😃 nogmaals super gefeliciteerd!!!!

15. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Dankjewel allemaal voor alle felicitaties! 12 maart hebben we de eerste echo! Hopelijk horen we dan het hartje! :)

16. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Barnel gefeliciteerd!! Wat een mooi nieuws!!

17. isa1

isa1 Actief lid

3 feb 2015
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat barnel.

Hier eerste fm gehad. Was niet echt een vriendelijke dame. Zelf op het scherm moeten/ kunnen afgelezen dat er 14 gemeten zijn. Maar ze moeten nog wat groeien. Deze middag krijg ik verdere instructies.

18. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Super Barnel en pannenkoek. Echt geweldig. Hebben jullie symptomen gehad in de wachtweken?

Ik zat er gister avond even helemaal doorheen. Het wachten valt me echt zwaar! De angst dat het niet gelukt is voelt zo sterk. Volgende week zaterdag wete we het.

Wat een heftige bijwerkingen Scorpion. Voel je je al beter?

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Hey butterfly,

Heb je wel een beetje afleiding?
    Ik heb nog hoofdpijn en duizelig en wat steekjes maar gelukkig al veel minder als gisteren. Zo zie je wat voor troep t eigenlijk is he.

20. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Nou inderdaad joh. Bizar eigenlijk! Gelukkig kwam je er snel achter. Ja wel afleiding gelukkig maar dan nog...

Deel Deze Pagina