Eerste ICSI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barnel, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Clauve primolut??? Dat wekt juist een bloeding op.

Hier heel bizar gisteren op cd10 ongesteld geworden.

2. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    @scorpion, wat jammer en balen!!!!

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Hoezo?? Alleen raar. Nog niet eens een ei gehad. Van 1 pil lijkt mij dit een beetje vreemd

4. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Scorpion, ja idd primolut. Een bloeding opwekken is juist de bedoeling zodat mijn baarmoeder helemaal schoon en leeg is. Primolut moet ik 10 dagen nemen, 3x per dag. En vanaf de derde dag ook decapeptyl. Zodra de bloeding er is na het stoppen van primolut, start ik met gonal f.

5. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Hoi dames,

Hoe is het met iedereen?

Ik ben inmiddels weer terug van vakantie en heb een heerlijke week gehad. Ik heb alleen nog helemaal geen een symptoom van mijn zwangerschap maar gisteren nog een test gedaan en die was knal positief dus waarschijnlijk komen deze symptomen later!

Hoop dat het met jullie ook goed is en hopelijk positieve vooruitgang bij iedereen!

6. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Hey Barnel!

Hier alles wel goed, ben nog aan het bijkomen van de punctie van gisteren. Ze bellen vandaag hoeveel eicellen er van de 19 bevrucht zijn. Spannend!

Kun je het al wel een beetje bevatten dat je zwanger bent? Lijkt me zo onwerkelijk! En heb je het al aan familieleden verteld? Of wacht je tot na de 1e echo?

Xx

7. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Barnel fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Symptomen zullen misschien later nog wel komen.... Is het normaal dat je na een positieve bloedtest na 3-4 weken pas je eerste echo krijgt? Best lang wachten dan weer.

Muzieknootje hoe heb je de punctie ervaren? Was je erg gespannen?
    Ik ga duimen voor je! Hoop op een mooi resultaat vanmiddag.

Ik zelf ben nu een week aan de pil. Ik voel me goed en gelukkig geen last van bijwerkingen oid. Op 4 maart mag ik de eerste decapeptyl zetten. Daar ben ik toch al een beetje zenuwachtig voor maar hoor van veel mensen dat het echt best meevalt dus daar hoop ik ook op.

Fijne zondag!

8. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Welkom terug Barnel! Hoor je veel hoor dat mensen niet meteen symptomen hebben. Spannend allemaal hè? Hoever ben je nu?

Ah, het is achter de rug Muzieknootje. Fijn! Wanneer hoor je meer over de bevruchtingen enzo?

Hier alles goed. Kan alleen nog niet geloven dat ik zwanger ben. Heb elke dag heel iets bruin bloedverlies. Wordt er erg onzeker van.

Sterkte allemaal meiden!!

9. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Eigenlijk was ik niet echt gespannen maar ik vond het toch wel pijnlijk, ondanks een roesje en plaatselijke verdoving. Misschien komt het ook wel omdat ze er zoveel moesten aanprikken.

Daarnet telefoontje gehad: van de 19 waren er 15 rijp en van die 15 zijn er 9 bevrucht! Dat vind ik een mooi aantal!

Als alles goed gaat heb ik donderdag de terugplaatsing, maar ivm met hyperstimulatie zou het kunnen dat dat een maandje wordt uitgesteld.

Koekje: ik vond het ook erg meevallen, goed een plooi huis tussen duim en wijsvinger en daar rustig in prikken. De enige bijwerking van decapeptyl waar ik last van had was duizeligheid.. Moet je daarna ook gonal f spuiten?

10. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Muzieknootje wat een mooi resultaat! Super fijn nieuws voor jullie :)
    Ik moet inderdaad daarna ook Gonal F spuiten. Deze heb ik geoefend bij de prikinstructie maar vond ik echt meevallen. Naaldje is heel dun. Het zal allemaal vast goed komen ;) ben gewoon ongeduldig. Wanneer hoor je of donderdag doorgaat?

11. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Decapeptyl is ook zo'n dun naaldje, dus dan komt het wel goed :)

Ik bel morgen naar de gyn want er gaan nu een paar dingen langs elkaar heen. Ik word behandeld in een ziekenhuis in Nederland maar de punctie en terugplaatsing is in Gent. En in Gent zeggen ze andere dingen dan de gyn in Nederland. Mijn gyn in nl wilde namelijk geen terugplaatsing doen ivm hoge risico op overstimulatie. Alleen in Gent wilde ze vandaag wel al een afspraak maken voor de terugplaatsing.. Dus ik heb wel een afspraak staan maar wil morgen nog even overleggen met de gyn..

12. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg muzieknootje. Hopelijk hoor je snel of het door mag gaan. Wel irritant ook dat ze in België wat anders zeggen dan in Nederland, toch? Goed dat je morgen gaat bellen.

Pannenkoek, morgen de eerste echo toch? Of vergis ik me?

Ik mag straks de eerste decapeptyl gaan zetten. Heb het al uit de koelkast gehaald om op kamertemperatuur te laten komen.

13. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Spannend Clauve! Maar komt goed die spuitjes, gewoon kwestie van doen. Laat maar weten hoe het ging :)

En inderdaad erg vervelend dat de artsen allebei iets anders zeggen, dus morgen hang ik aan de telefoon haha

14. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gedaan, ik heb mezelf geprikt! 😃
    Het was wel trillerig maar het is gelukt. Het viel reuze mee. Veel minder pijnlijk dan toen ik het leerde bij de verpleegkundige. Dat brandde.
    Ik ben nu trots op mezelf 😀

15. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Jeeeeeeeeej!! Goed gedaan! Ben ook trots op je hoor! En we zitten allemaal in hetzelfde schuitje dus ik weet precies hoe je je voel!

Dus chapeau! Morgen mag je weer ;)

16. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Clauve wat super goed!!! Je mag zeker trots zijn 😃

17. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed gedaan meis!!!

Ja, morgen echo. Zó spannend...

18. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Heel veel succes pannenkoek! Hou je ons op de hoogte?

19. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes Pannekoek!!

20. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Succes pannenkoek! Hoeveel weken zit jij nu? En heb jij symptomen? Heel veel succes!

@Clauve, goed gedaan! Je mag zeker trots zijn!

@muzieknootje, vervelend die tegenstrijdige berichten! Hopelijk vandaag wat meer duidelijkheid! Veel rust nemen en veel drinken! Hopelijk donderdag een mooie terugplaatsing!

Deel Deze Pagina