Eerste ICSI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barnel, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Fijn dat het meeviel. Last van je schouders af nu?

Hier is het verplichte celibaat aangebroken: vriendlief moet donderdag voor de derde keer een potje inleveren. Hopelijk heb ik deze keer weer een late eisprong, dan maken die 50 werkende zaadjes nog een kans!

Fijne maandag dames!

2. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, we hebben een rozijntje met knipperlichtje gezien!!! Alles ziet er goed uit. Zit nu op 7 weken en 1 of 2 dagen. Wat een opluchting tot nu toe...

Volgende week een afsluitend gesprek met de gynaecoloog en vervolgens zijn er geen medische redenen meer om in het ziekenhuis onder controle te blijven en mag ik afspraak maken voor intake bij verloskundige.

Ik duim voor jullie allemaal meiden!!

3. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Wow! Blij voor jullie pannenkoek!! Gefeliciteerd.

4. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Jeeeej pannenkoek! Ben zo blij voor je! Top! Laat dat rozijntje maar lekker groeien :)

5. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Pannekoek! Dat moet een goed gevoel geven.
    Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

6. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel meiden! En ik duim voor jullie allemaal dat het ook voor jullie zal gaan lukken dit jaar!

PS. ik lees/schrijf graag nog even met jullie mee hoor!

7. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Dank je! En leuk dat je hier ook nog een beetje in dit groepje blijft mee schrijven :) wie weet kunnen we over een tijdje allemaal in een zwangerschapsgroepje :D

Strooi je ondertussen samen met Barnel en Butterfly flink wat roze sprinkels in het rond? ;)

8. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Spannend Maaike! Ben heel benieuwd of ze meer zaadjes kunnen vinden dan 50.. Ik duim voor je!

9. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Iemand hier ervaring met een terugplaatsing op dag 5 na de punctie?

En hoeveel dagen na de terugplaatsing konden jullie testen? En was jullie test dan ook positief?

10. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn clauve geeft mij ook weer moed :)

Gefeliciteerd pannenkoek nu kan je er echt van genieten

Ik ben nog steeds aan t wachten op me menstruatie zodat k kan starten met lucrin. Ben al een paar dagen extreem nerveus en emotioneel lijk wel een hormonenbom wil gwn zo graag starten en een wondertje van onszelf.. herkennen jullie je daarin? Lijk wel alsof ik gek word ofzo

11. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel meid! Ik herken jouw emoties wel hoor, toen we eenmaal wisten dat we met Icsi zouden gaan starten kon ik ook niet wachten om te beginnen. Je wilt zo graag verder! Hopelijk breekt je menstruatie snel door!

12. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Gefeliciteerd pannenkoek!! WOehoeee

Jaxxie herken je gevoel ook wel. Je zit continu te wachten tot je eindelijk mag starten en dan lijkt het ook veel langer te duren dan anders. Hoop dat de rode duivels in dit geval wel snel mogen komen en dat jullie van start kunnen gaan!

Ik zit nog op wachtbankje mn 2e week is aangebroken.
    Sinds gister aan rechter kant zit stukje onder sleutelbeen een ader die blauwer is dan anders vanaf mn oksel horizontaal.
    En ook aan de linker kant buitenzijde borst een paar aders wat blauwer dan anders richting tepel.
    En maandag een inimiene roze sliertje met witte utro prutje mee gekomen.
    Maar ik durf gewoon niet te hopen en mn gevoel blijft me zeggen dat het niet gelukt is.
    Ik weet dat ik hoop moet houden hoor en probeer dat ook wel maar zo bang om weer teleurgesteld te worden.
    Zou dit ook door de utro kunnen komen?

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik lees even vluchtig mee hoor.
    Alleen mijn dochter ligt nu al 4 dagen in het zh dus dat is even prio 1

14. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Ja Muzieknootje ik had een tp op dag 5 en testte 7 dagen later positief. Ik duim voor je...

Wi hebben morgen een echo oomdat ik heel veel bloedverlies heb sinds gister. Hou mm'n hart vast

15. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Scorpion dat gaat voor! Hoop niets ernstigs?
    Sterkte iig.

Butterfly ach gedsie. Dat meen je niet? Hoop echt dat alles toch goed is met de kleine! Laat je het weten? Jullie zien er erg tegenop zeker? Schrik hier wel ff van. Digitale knuffel! Sterkte meid en nogmaals ik hoop echt dat alles morgen toch oké is!

16. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    @Butterfly, wat vervelend om te lezen! Hopelijk valt alles mee! Is het echt veel, meer als bij de menstruatie? En welke kleur is het? En heb je ook buikpijn? Ik had zelf gisteren en vanmiddag een heel klein beetje bruin bloed/slijm verlies maar las dat het in dit trimester vaak geen kwaad kan.. Ik heb nog niet met het ziekenhuis gebeld omdat het minimaal is. Ben daarom wel benieuwd wat jij voelt en hebt! We duimen in ieder geval voor je!

17. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei, das niet leuk. Hopelijk is het loos alarm en is de zwangerschap gewoon intact!

18. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Oei oei dames.. Dit zijn niet zulke leuke berichten.. Veel sterkte in het ziekenhuis!!

Hier ook even een dip:
    Ben vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis met een ernstige vorm van hyperstimulatie.. :( dus nu lig ik zeker twee dagen hier in Gent..
    Terugplaatsing zal morgen ook niet doorgaan.. Balen balen.. :(

19. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Jeetje sterkte scorpion en mMuzieknootje.

Ja ik zal het laten weten anoniem. Ben wel geschrokken en bang ja. Toch nog altijd een goed gevoel....

Barnel, het is best veel ja. Had gister en eergisteren geen maandverband ndig maar vandaag wel. Heb geen stolsels en de kleur is echt rood. Soms roze.
    Bruin is inderdaad niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken. Komt heel veel voor. SSterkte!

20. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh wat een vervelende berichten meiden :( ik hoop echt dat het met iedereen goed komt!

Spannend hoor anoniem ik duim voor je dat je snel 2 streepjes hebt en een mooi erwtje op de echo

Ik ben blij dat jullie je er ook in herkennen voel me wat minder gek nu. Hopelijk kan ik morgen naar t ziekenhuis voor de eerste prik en brengt het wat meer rust met zich mee moet daarna ook weer wachten tot 16 maart pff word er gek van al dat wachten

Deel Deze Pagina