Eerste ICSI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barnel, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Wat naar anoniem! Sterkte meid.

Nee Barnel, heb nog niks ondernomen na donderdag. Dat kan ik ook echt nog niet aan. Denk dat we eerst is samen op vakantie gaan. Weet ook nog niet of we weer naar geertgen gaan of Duitsland of Gent. Ik voel me leeg en heb t zwaar...

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Hoi meiden,

Wat een verhalen hier zeg! Allemaal niet leuk!
    Nou ik ben terug van ruim een week ziekenhuis met mijn dochter. Ze had t Rota virus.

Donderdag beginnen wij met spuiten.

3. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    @anoniem: balen zeg! Echt rot!

@butterfly: ik weet niet goed wat ik erop moet zeggen, maar ik wens jullie enorm veel sterkte!! Het is heel goed te begrijpen dat dit tijd nodig heeft.. Neem die tijd! Je mag hier altijd je hart luchten, of me een pb sturen, zie maar. Knuffel!

@scorpion: vervelend dat Rotavirus. Was je dochter al aan het uitdrogen? Heftig is dat zo vaak diarree.. :( beterschap! Nu thuis weer verder aansterken!

@allemaal: hier nog steeds in het ziekenhuis, nu wel weer in een ander ziekenhuis want ik was uit Gent ontslagen vrijdag. Alleen de nacht van vrijdag op zaterdag zoveel pijn aan m'n schouder en benauwd. Dat was echt niet leuk. Sinds gisterochtend hier in het streekziekenhuis opgenomen en wat blijkt: normaal bij ohss zit het vocht in je buik, maar bij mij was het vocht verplaatst van m'n buik naar achter m'n longen. De longarts heeft het vocht gisteren via een punctie in m'n rug weggepomt. In totaal 1,6 liter :(.
    Daarna meteen meer lucht maar voor de zekerheid blijf ik hier nog tot morgen.. Wat een week!

Liefs! Xx

4. lianne095

lianne095 Lid

29 aug 2014
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Anoniem, wat een verdrietig bericht :(. Dit is echt niet leuk. Sterkte meid!

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Muzieknootje dat is wel erg slecht van Gent dan ook.

Mijn dochter was uitgedroogd ja, ze was ook al 10% gewicht kwijt in 2 uur tijd.

6. lianne095

lianne095 Lid

29 aug 2014
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jeetje mezieknootje, dat klinkt niet goed. En idd wat slecht dat ze je van Gent uit al ontslagen hebben. Heel veel sterkte en beterschap!

7. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Sterkte scorpion wat sneu voor je kleine!
    En succes donderdag.

Muzieknoot je jeetje wat slecht zeg! Hoop dat je je gauw beter voelt.

8. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    @scorpion, beterschap voor je dochtertje

@muzieknootje, hopen dat het nu de goede kant op gaat met je!

9. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Inderdaad is het erg verdrietig wanneer het echt doorzet.
    Ik merkte al gewoon aan mn lichaam dat het mis ging.
    Dit neemt wel al iets verdriet weg maar toch altijd weer een teleurstelling als het definitief is. Toch wel menige traantjes weg gepinkt. Maar ik weet ook dat ik moed en hoop moet blijven houden.

Vanmorgen het zh gebeld. En was wel erg vroeg zeiden ze inderdaad maar ik moet nu een maand rust houden.
    Eigenlijk moest ik in eerste instantie wachten op mn volgende menstruatie maar aangezien dit bij mij wel 2 tot 3 maand of langer kan duren mag ik over 4 a 5 weken weer bellen als mn menstruatie er dan nog niet uit zichzelf weer is om te starten met een kuur provera op op te wekken.
    Dus nu een maand rust en langer nog.

Heb daarboven op te horen gekregen dat mn contract helaas niet omgezet kan worden naar vast dus sta per 1 juni ook nog zonder werk.
    Een beetje dubbel gevoel!
    Maar ik weet ook dat ik met ivf maar een bepaalde aantal kansen zal krijgen en die gaan bij mij nu voor.
    Werk komt wel weer.
    Veel solliciteren in de hoop dat ik gauw weer een nieuwe baan vind.

10. lianne095

lianne095 Lid

29 aug 2014
    96
    0
    6
    NULL
    NULL

Jeetje anoniem, wat een verdriet! Probeer moed te houden al is dat nu waarschijnlijk ver te zoeken. Heel veel sterkte. Een digitale knuffel voor je.

11. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee Anoniem, das dubbel pech... Digiknuf!!

12. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Heel veel sterkte Anoniem!

Hoe is het nu met iedereen?

13. lianne095

lianne095 Lid

29 aug 2014
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik wacht dit keer met smart op mijn menstruatie zodat ik kan beginnen met de pil..:)

14. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Hier morgen de 1e spuit

15. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Hier gaat het ook goed, nergens last van.. Beetje moe en af en toe een vlaag misselijkheid en wat klunzig/in de war maar verder niets.

Ik heb vanmorgen alleen nog een keer getest (ben nu bijna 7 weken) en die teststreep is dus lichter dan 2 weken geleden. Nou heb ik natuurlijk al op internet gezocht en daar staat dat dat niks wil zeggen want dat thuis testen vanaf 5-6 weken eigenlijk niet meer betrouwbaar zijn omdat ze de hoeveelheid HCG niet meer kunnen meten.

Maar maak me nu toch wel zorgen :( Volgende week de eerste echo dus ik zal nog even in onzekerheid moeten wachten. Iemand ervaringen?

16. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Je kan een cb doen toch? Ik heb na 5 wkn niet meer getest eigenlijk.

17. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen donderdag de lucrin injectie gehad en moet nu tot 16 maart wachten dan heb ik de uitgangsecho en start ik met gonal spuiten vind het super spannend allemaal

Ohh spannend barnel! Komt vast allemaal goed💋

18. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Hahah nee had ook beter niet meer kunnen testen! :) Achja geen bloed is goed zeggen ze toch altijd? Ook geen buikkrampen dus zal allemaal wel goed komen!

19. mathildeve

8 jan 2015
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    hey Barnel, ook ik ging vandaag de dag van de echo nog even snel testje doen met 7,5 weken. en ook bij mij lichter! vreselijk gevoel en snap ook niet waarom we onszelf dat aandoen! met lood in de schoenen naar het ziekenhuis en daar was gewoon een prachtig kindje met mooi kloppend hartje te zien! ik ben wat minder op het forum, ik maak mezelf anders helemaal gek. maar wilde toch graag even op je reageren, niet meer testen meid. het komt goed! xxx

20. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    @mathildeve bedankt voor je bericht! Dat geeft me iets meer rust! Fijn om te horen en wat goed dat de echo goed was en je een hartje zag! Lijkt me een heerlijk gevoel!!

Wat doen we onszelf aan he! Haha ik ga in ieder geval ook niet meer testen! Jij succes met de zwangerschap en ik hoop dat ik woensdag ook zo'n mooie echo heb!

Deel Deze Pagina