Eerste ICSI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barnel, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hoe gaat het hier?

Hier gisteren de eerste decapeptyl gezet. mijn buik jeukt nog steeds op die plek, hadden jullie dat ook?
    Wel raar, voelt echt als beginnen nu

2. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat jeukende gevoel had ik ook. En vreemd idee dat het allemaal haat beginnen nu, maar ook wel weer fijn idee toch?
    Veel succes meid!

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Heel fijn maar heel dubbel. Heb echt een kut week achter de rug en vraag me af of t slim in alles door te zetten.
    Arts laat t aan ons over maar heeft wel gewaarschuwd van de impact van een behandeling

4. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, het brengt heel wat teweeg zo'n traject. Je moet zelf besluiten of je door wilt zetten. Maar als je ervoor gaat moet je gewoon vooruit blijven kijken en de rest even los laten. XXX

Hoe is het met je dochter?

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Pannenkoek ik stuur je wel even pb

6. klavertje3

klavertje3 Actief lid

22 nov 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    Meiden kom op, We willen wat en gaan ervoor, hoe k je je soms voelt het komt goed
    Gister te horen gekregen na 2 jaar aangeven sat mn schildkluer niet gied werkt heb ik eindelijk thyrax gekregen via DD dr Cuijpers nu s hrijft mijn huisarts het recept voor pppffff was echt in tranen zo blij.Na 2 mk en 3 de ivf nog 7 embryo's nog in de vriezer gaan we in Düsseldorf verder. Succes meiden geniet van dit weekend.

7. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag voor het eerst bij de verloskundige geweest voor een intake. Dat stelde niet veel voor. We kiezen voor prenatale screening, dus volgende week mag ik voor termijnecho en bloedonderzoek en dan de week erop (ongeveer) nekplooimeting en uitslag. We hebben nog niemand (buiten mijn ouders dan) verteld over onze zwangerschap, dus het blijft nog even een paar weken spannend allemaal!

Wachten, wachten, wachten...

Hoe gaat het met de andere dames uit dit topic???

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Wat knap dat je dat kan pannenkoek. Ik t ook steeds maar schreeuwde de dag erna t van de daken haha

9. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het scheelt dat ik weinig last heb van zwangerschapskwaaltjes. Anders is het lastiger geheim houden...

10. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Hoi Pannenkoek!

Nog even spannend dus, wie zijn de eerste mensen nu op jullie lijstje om het straks tegen te gaan vertellen?

Hier alles goed, nog erg moe door alles, maar langzaamaan gaat het beter.. Ik baal stiekem dat ik nog zo lang moet wachten op een terugplaatsing. Ik wou dat het al mei was!

Wanneer kwam het besef bij jou van ok, nu ben ik toch echt zwanger?? En hoe ervoer je dat?

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    misschien zou t nu ook wel anders zijn omdat de kans van een mk groter is. Ik zou wel eerst echt een kloppend willen zien voordat ik zou vertellen nu denk ik.
    Ik had ook niet echt kwaaltjes toen ik was alleen behoorlijk opgeblazen al. kijk mijn foto's maar eens

12. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Hier gaat ook alles goed.. Weinig last van kwaaltjes maar daardoor juist ook erg onzeker! Woensdag moet ik naar het ziekenhuis voor de eerste echo en hoop zo dat we een hartje zien kloppen. Ben ineens heel bang dat het daar dadelijk fout gaat!

@Pannenkoek wat knap van je om het zo lang stil te houden! Op hoeveel weken zit jij nu? Ik op ong 7,5 week. Bij mij weten al wat mensen om me heen dat ik zwanger ben dus ook daarom hoop ik op een mooie echo woensdag!

Nou ik laat jullie woensdag iets weten!

13. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ barnel, spannend hoor die eerste zwangerschapsecho. Ik wou dat ik al zo ver was. Succes!
    @scorpion, hoe gaat het? is het inderdaad heftiger nu in combinatie met jouw prive-situatie? ook veel succes in ieder geval.
    @pannenkoek, vandaag bij de verloskundige geweest en hoef je dan niet meer naar het ziekenhuis? spannend zo'n prenatale screening. Ook jij veel succes
    @alle anderen, natuurlijk ook veel succes. Ik weet even niet meer waar jullie precies in het traject zitten (sorry). Maar ik lees alles met grote belangstelling. Ik kan alleen niet altijd zo snel reageren.

Hier vandaag weer in het ziekenhuis geweest. Ben nu twee weken met de decapeptyl bezig. Vandaag had ik de uitgangsecho. Alles was goed en vanavond mag ik ook gonal-f erbij gaan spuiten. Volgende week weer terug voor de eerste follikelmeting. Op zijn vroegst de 20e de punctie.

14. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend clauve! Ik mag maandag beginnen met gonal en heb rond 28 maart me punctie ☺

Logisch dat je onzeker bent barnel morgen gelukkig de echo en dan ben je hopelijk die gevoelens kwijt💋

ik weet niet wanneer k t zal gaan vertellen denk dat ik t aan een aantal vertel na t bloedprikken en de rest na de echo en de overige na 12 weken pas. Bij ons weten ren aantal mensen dat we met icsi bezig zijn en die zijn echt overal van op de hoogte dus die zullen we t wss wel meteen vertellen. Maar nu eerst nog even dagen aftellen tot maandag☺

15. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes Clauve en Jaxxie! Ik zal voor jullie duimen!

@Clauve, er is nu geen medische reden meer om in het ziekenhuis te blijven, dus mag ik gewoon naar de verloskundige.
    @Barnel, ik zit nu op 9 weken en 2 dagen.

16. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel pannenkoek!

Ga jij naast die prenatale screening ook nog een vlokkentest of vruchtwaterpunctie laten doen? Of is dat afhankelijk van de uitslag van de screening?
    Ik dacht namelijk dat je na de screening weet wat de kans is op chromosomale afwijkingen maar je dit nooit zeker weet. Dat kan alleen met die vlokkentest of vruchtwaterpunctie dacht ik.
    Lastig hoor. Ik zou niet weten wat ik zou doen. Ik zou zekerheid willen maar met die testen heb je ook weer een hele kleine kans op een miskraam.
    Hopelijk is het voor jou niet nodig zo'n lastige beslissing te nemen en is de uitslag van de screening gewoon goed 😃 Succes nogmaals!

17. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eea is inderdaad afhankelijk van de uitslag van de combinatietest. Tegenwoordig bestaat er naast de vruchtwaterpunctie en vlokkentest ook nog NIPT. Daarmee halen ze DNA van de baby uit je bloed en dat is dus safer voor de baby. Ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben. Uitslag combinatietest is een kansberekening inderdaad, je krijgt nooit 100% garantie.

18. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Net terug uit het ziekenhuis en alles in orde!! Een mooi kloppend hartje en qua groei ook perfect op schema! Wat een geruststelling!
    Meteen doorgelopen naar verloskundige en over 2,5 week alweer een nieuwe echo! Nu lekker genieten van het goede nieuws en hopelijk blijven alle symptomen weg!

Hoe is het met de andere dames? Zit er op moment iemand in de wachtweken of tot nu toe allemaal aan het prikken? Succes!

19. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid!!! Wat fijn voor jullie!!!

20. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel pannenkoek☺ Wat spannend allemaal zeg. Logisch dat je wilt weten waar je aan toe bent denk dat heel veel meiden dat wel willen.

Gefeliciteerd barnel nu kan je echt lekker genieten☺

Deel Deze Pagina