Vandaag 2e fm gehad. Het was dit keer wat pijnlijk. Ze moest hard op mijn buik drukken. Heb 7 follikels. Grootste is nu 20mm. De anderen moeten nog bijgroeien. Zaterdag opnieuw echo en dan komt de punctie toch wel heel dichtbij. Spannend!
Ik heb even tijdje meegelezen en niet geschreven. Al aardig op weg ondertussen in het traject. Gisteren eerste meting gehad en 20-25 zichtbare follikels. Het is geen overstimulatie maar dosis Gonal F is wel verlaagd van 150 naar 75. Morgen weet terug voor een tweede meting. Punctie komt nu steeds dichterbij. Spannend! Succes iedereen!!
Vandaag tweede meting gehad. Alles helemaal in orde! Vanavond ovitrelle prikken en dinsdag de punctie! Als alles goed gaat vrijdag de terugplaatsing. Ik ben mega opgelucht en blij 😃.
Jaxxie succes met de tweede meting morgen! Clauve hoe is je meting gisteren gegaan? Moet je nog een keer terug?
Vanmorgen de punctie gehad en dankzij de pijnstillers en een klein roesje was het wel te doen ! De oogst was 7 eitjes . Het mee nemen van vers zaad ging niet dus gaan ze het ingevroren zaad gebruiken . En gaan we voor icsi ! Morgen tussen 12:00 en 14:00 worden we gebeld met de uislag of ze goed zijn bevrucht en hoe laat woensdag middag de terugplaatsing is . Vandaag ook beginnen met het in brengen utrogestan.
Meting was goed. Grootste is nu 20mm maar de rest is nog wat kleiner, en er is nog 1 hele kleine bij gekomen. Ik heb vanavond ovitrelle gespoten. Dinsdag de punctie. En dat vind ik enorm spannend.
@clauve succes met de punctie morgen! Het is ook spannend, ben ik met je eens hoor. Wij lopen nu precies gelijk op. Ik heb morgen ook de punctie. Gaan ze bij jou ook vrijdag terugplaatsen? Heel veel succes morgen! Hopelijk kunnen we hier morgen melden dat het meegevallen is en dat we klaar zijn voor de terugplaatsing.
Wat spannend meiden! Ik denk aan jullie en hoop dat het allemaal meevalt Ik heb net de 2de meting gehad, nog steeds 7 follikels 2 van 13mm en 4 van 11/12mm en een kleintje. Ik heb woensdag en vrijdag metingen en als t goed is volgende week maandag de punctie en dan donderdag tp super spannend
Ze hebben gebeld er waren bij de punctie 7 eicellen en daar van waren er 5 rijp en 2 daarvan zijn goed bevrucht ! Woensdag om 14:15 terugplaatsing ! Voor als nu zag het er goed uit zei ze !
De punctie is achter de rug. Het viel me reuze mee. Manlief is nu naar het academisch ziekenhuis toe. Ben benieuwd wat de oogst is.
Hier punctie ook achter de rug! Het viel mij ook 100% mee. 18 stuks, echt veel. Nu mezelf goed laten verzorgen ivm dreigende overstimulatie. Dus veel drinken en opletten dat ik niet veel aan kom de komende dagen. Sperma kwaliteit was niet denderend dus heel benieuwd hoeveel goede embryo's we vrijdag hebben. Eerst vrijdagochtend bloed prikken, als dat ok is dan gaat de terugplaatsing door. Clauve , Benieuwd wat de oogst is bij jullie! Wanneer zouden jullie de terugplaatsing hebben?
Onze oogst is 6 eicellen en 1 miljoen zaadjes. Hopelijk gaat het bevruchten goed en delen ze goed door. Dan is vrijdagmiddag de terugplaatsing.
Koekje waarom eerst bloed prikken? Ik heb donderdag de uitgangsecho. Ik knijp m voor die punctie dus ben blij te lezen dat t mee valt
@scorpion, omdat ik zoveel eiblaasjes had hebben ze vandaag na de punctie bloedgeprikt en vrijdag dan weer om te vergelijken dat mijn bloed niet stroperig is geworden. Mocht dat zo zijn dan kan er misschien geen terugplaatsing plaatsvinden. Het is een extra check eigenlijk. Succes met je punctie! Iedereen is anders maar het viel mij echt mee en het is zo voorbij. Na alles internet horror verhalen kneep ik hem heel erg. Zenuwen voor niks geweest!
Koekje en Clauve, fijn dat de puncties goed zijn gegaan. Nu duimen voor jullie!!! Scorpion, ook bij mij viel de punctie 100% mee. Ik had me er zo druk om gemaakt. Maar als ik zo de verhalen lees in 'ons' topic, valt bij iedereen de punctie mee of is het in ieder geval te doen. Komt goed meis! Xxx