Vandaag de 3de meting gehad en ik heb vrijdag de punctie. Ben heel blij en super zenuwachtig haha vind het zo onwijs spannend allemaal
Idd Scorpion haha k vergelijk het voor me partner met wat als je een video ziet dat een man tussen zn benen word geschopt hahaha dat gevoel heb k nu dus ook haha
Hahahaha ja idd. Tegen ons zeiden ze als t zaad erg slecht is halen we t rechtstreeks uit de bal. Waarop ik zei dat zou wel zo eerlijk zijn. Ik had er 1 naast me staan die wit weg trok en zei ik laat me droom wel varen dan...maar ik mag wel die naald erin
Haha dat kan ik me goed voorstellen dat hij wit werd maar idd het zou wel eerlijk zijn. Bij alle vruchtbare behandelingen zijn de vrouwen de l*l maakt niet uit aan wie het ligt
Ja ik ben een stuk vermoeider dan normaal en maak ook meer slaap uren. Hormonen maken een zooitje van me lichaam
Ze zijn alle twee terug geplaatst ze waren 5 en 6 cellig . Nu 15 dgn wachten voor dat ik mag testen .....dus neem ik nu ook plaats op het wachtbankje !
Wat fijn decembergirl! Heel veel succes en sterkte komende 15 dagen Ik heb zojuist ovitrelle gespoten pff wat maakt dit t echt zeg nu echt het besef dat over 36 uur k de punctie heb
Hahaha, mannen! Die van mij kon het over niks anders hebben toen er in eerste instantie geen zaadcellen werden gevonden. Maar hij zou het wel doen. De opluchting was van zijn gezicht af te lezen toen de uitslag van de tweede test wel zaadcellen liet zien. Wat een opluchting! Dat het voor mij geen verschil uitmaakt en ik wel moet spuiten, puncties etc dringt maar moeilijk tot hem door. Waarom worden ze zo kleinzerig als het over hun edele delen gaat?
Na de punctie bleek het zaad niet heel goed te zijn. Het moest even in de centrifuge. Na een half uur kregen we bericht dat het toch goed was. Nu ben ik zo bang dat we morgen voor de punctie te horen krijgen dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden... Ik ben zo bang om slecht nieuws te krijgen en dat heel dit hormonencircus voor niks is geweest 😔.
Koekje ik denk dat ze altijd wel iets voor elkaar krijgen. Houd moed. Hier 8 grote eitjes en 8 kleintjes. Zaterdag weer een echo en 30e of de 1e de punctie
Ik hoop het!! Onzekerheid is killing, bah! 8 grote en 8 kleintjes, goed zeg. Succes zaterdag met de volgende echo.
Hope so!! Arts dacht eerst dat mijn man opnieuw moest komen inleveren maar uiteindelijk was het niet nodig. Ik ga er maar vanuit dat het goed zit. Had gehoopt dat ik vandaag wel iets zou weten maar in ons zkh laten ze pas op de dag van terugplaatsing weten of ze bevrucht zijn. Mocht het niet ok zijn dan hoor ik het morgenochtend. We wachten het maar weer af....
Jaxxie succes met de punctie morgen!! Komt goed! Decembergirl hoop na 15 dagen op een mooi bericht voor jou!