Ik heb vanochtend bericht gehad dat er goede bevruchtingen zijn. Morgenmiddag terugplaatsing. Dan hoor ik ook hoeveel eitjes bevrucht zijn en wat de kwaliteit daarvan is. Weer een spannende stap. Dit is de tweede dag na de punctie. Tot gisteravond behoorlijk gevoelige buik. Dat werd minder met paracetamol en een lekkere warme kruik. Vandaag valt het mee maar de gevoeligheid is nog niet helemaal weg. Hadden jullie dit ook? Hoelang duurde het? Ik kon gister nauwelijks iets doen. Na een paar uurtjes was ik zo ontzettend moe en heb de rest van de dag geslapen.
Bij mij is alleen de linkerkant nog gevoelig sinds vanmorgen. Moe ben ik niet. Heb alleen door het vele water wat ik moet drinken snel een volle blaas en dat is geen fijn gevoel in combinatie met die gevoeligheid. Ik zit ook op dag twee na de punctie. Ik denk dat het bij iedereen verschillend is... Maar wat super dat er bevruchting heeft plaatsgevonden!! Heel blij voor jullie, succes morgen met de terugplaatsing.
Succes met de tp's dames💋 Ik begin toch wel aardig nerveus te worden voor morgen brrrr hopelijk is het snel voorbij🙈
Komt goed Jaxxie. Ik was ook heel zenuwachtig en zag er best tegenop. Probeer zo veel mogelijk te ontspannen. Dat is de truc. De medicatie zal je daarbij helpen. En het is inderdaad zo voorbij. Ze zijn langer bezig met schoonmaken en andere voorbereidingen dan het echte prikken. Veel succes!!
Van de 18 eitjes 10 goed bevrucht. 1 is er vanmorgen teruggeplaatst van de overige 9 horen we nog of ze geschikt zijn om in te vriezen. Wat ben ik opgelucht. Wederom teveel spanning gehad voor niks. Verder ben ik nog niet helemaal uit de gevarenzone, mijn bloed was beetje ingedikt en ik houd iets vocht vast. Het valt in het toelaatbare maar mag geen volle dagen werken volgende week en moet heel goed naar mijn lichaam luisteren. Dus veel drinken en rust! 13 april bloedtest of we zwanger zijn. Spannend!!!! Hoe is het met de andere dames gegaan?
Punctie is achter de rug. Vond het pijnlijk maar best goed vol te houden. Vond de napijn erger dan de punctie zelf. Ze hebben 6 follikels verwijderd en er waren 4 goed genoeg om te bevruchten. Worden morgen tussen 10 en 2 gebeld super spannend
Terugplaatsing van 2 achtcellige embryo's gehad vanmiddag. Dat voelt best bijzonder. Nu maar hopen. Ik hoop het zo!
Clauve, gek gevoel he! Ik was echt emotioneel. Succes met het wachten, hopelijk hebben we allebei over twee weken een positieve test in ons bezit.
Zie je wel koekje gewoon 10!!! Top toch!! Ik heb morgen de 2e echo en hoop dan een punctie datum te horen
Ja scorpion echt zo fijn! Benieuwd wat we overhouden voor de vriezer. Voor nu heel blij dat er eentje bij mij zit 😊. Jij morgen tweede echo, spannend ook, succes! Hopelijk snel een datum voor jullie bekend.
Wauw meiden, jullie zijn allemaal wéér een stapje verder! Goed zo. En vanaf nu: duimduimduimduimduim....
Van de 6 waren er 4 rijp en er zijn er 3 goed bevrucht en aan t doordelen maandag om 10 uur is de terugplaatsing. Ik ben super blij! 10 april is de grote dag☺