Jaxxie, goed nieuws! Mag jij de 10e al testen? Ik krijg pas op 13 april bloedtest en heb gisteren tp gehad. Leuk ja dat we zo gelijk lopen. Ik vind het wel echt mega spannend.
Ik krijg op 10 april bloedtest 14 dagen na punctie vind het ook erg leuk dat we allemaal gelijk lopen zo kunnen we elkaar steunen en ervaringen delen
Hebben jullie ook gehad dat t zweet je uitbreekt en duizelig? Sinds vanmiddag enorm opgeblazen en niet lekker
Hopen dat deze dagen beetje voorbij vliegen! Ik heb echt geen energie op het moment. Vandaag klein boodschapje gedaan maar ben echt beetje benauwd en erg moe. Moet echt nog rust nemen, hoop dat het maandag beter gaat als ik weer moet gaan werken voor halve dagen.
Dat zweten heb k ook gehad. Uit t niks bloedheet en zweten als een gek k zag t als opvlieger.. duizelig niet gehad. Heb nu wel erg last van gevoelige onderbuik en een branderig gevoel op de beneden verdieping haha
Koekje, kan je niet beter even met het ziekenhuis bellen. Die benauwdheid is een symptoom van overstimulatie. Daar moet je niet mee blijven doorlopen.
Clauve, het is al gezakt maar houd het wel in de gaten. Ik heb al een hele waslijst meegekregen wat ik allemaal in de gaten moet houden. Mijn gewicht is stabiel, ben niet opgeblazen en ook niet misselijk of duizelig. Verder drink ik bijna 4 liter vocht per dag. Ik ben vooral kortademig als ik even iets gedaan heb. Als ik gewoon op de bank blijf dan is er eigenlijk niets aan de hand. Ik ga morgen niet werken want dat schiet echt niet op... Mocht ik het echt niet vertrouwen dan ga ik zeker even bellen.
Mooie uitslag, jammer dat het tegenviel, maar nu is het voorbij toch en gaan we ervan uit dat het niet nog een x zal hoeven! XXX Duimduimduimduimduim
Fijn Jaxxie! We gaan duimen op een super resultaat! Scorpion, je hebt het nu achter de rug, je mag trots op jezelf zijn hoor! Goed voor jezelf laten zorgen en voorbereiden op de tp.
Jaxxie, fijn dat de terugplaatsing nu bij jou ook is gedaan. Welkom op het wachtbankje. Scorpion, balen dat de punctie pittig was maar wat een mooi resultaat! Hopelijk binnenkort ook het bericht dat er bevruchtingen en goede delingen zijn. Je bent over een paar dagen uiteraard van harte welkom op het wachtbankje. Persoonlijk vind ik het wachtbankje meevallen. Gelukkig heb ik heel veel afleiding met allerlei dingen die mijn aandacht nodig hebben. Ik had gedacht dat ik heel ongeduldig zou zijn. Morgen zit de eerste week er al op. Gaat snel. Hoe vinden jullie het op het wachtbankje?
Ik voel me eindelijk weer een beetje mezelf. Dagen gaan nu weer wat sneller. Morgen half dagje werken is ook weer fijn. Fijn Clauve dat het zo snel voor je gaat! Voel je je goed?
Ja ik voel me goed 😃 Vandaag de hele dag aan het werk geweest. Niet eens heel moe nu. Ben eigenlijk een beetje verbaasd over mijn energie. Koekje, ik vroeg me nog af....weet jij waarom jij pas op 13 april een bloedtest hebt? We hebben op dezelfde dagen punctie en terugplaatsing gehad maar ik heb op 8 en 10 april de bloedtest. Best een verschil toch?
In het zkh kreeg ik te horen dat ze het over het weekend heen tillen. Waarom geen idee, had eigenlijk ook bloedtest liever op de 10e gehad. Ik mag wel in dat weekend een test doen thuis. Ik twijfel nog of ik dat ga doen. Waarom moet jij twee keer?