Eerste ICSI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barnel, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Wat is er een hoop gebeurd hier! In het weekend niet op de pagina gekeken en ineens allemaal dames met embryo's aan boord!
    Ik heb vandaag de COLA screening gehad. Op de echo waren rechts 41 en links 25 blaasjes te zien en een grote die op knappen stond. Klopt met mijn positieve ovulatietest!
    verder weer gewogen en gemeten. Vanaf BMI 25.5 kom je in aanmerking voor één of ander afval programma van een jaar, ik heb een BMI van 25.8... Zij dacht dat het voor mij niet gaat gelden (het scheelt 900 gram en ze woog me met kleren aan!), maar voordat er weer een arts iets anders beweert, zorg ik dat ik de komende weken onder BMI 25 kom. 3 kg in 4 weken voor een BMI van 25 klinkt niet onmogelijk!

Bloedprikken ging goed, de eerste 4 buisjes dan. Lekker kletsen met de lab dame. Daarna ging bijna het licht uit... duizelig, misselijk, tintelingen... Ze heeft me plat gelegd en moest de naald eruit halen (kwam geen bloed meer). De overige 4/5 buisjes zijn aan de andere kant geprikt, maar dat heb ik maar half meegekregen. Pas na 45 minuten kwam ik van die stoel af! Heerlijk dat nuchter prikken!
    De uitslag zouden we 11 mei krijgen, maar dat heb ik toch kunnen vervroegen naar 30 april. Als ik de echo beelden mag geloven, is het voor mij wel duidelijk!

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Dus guppy je moet nog langer wachten?

Hier wakker geworden in t zh. Gisteren met spoed opgenomen.
    Ik bleef spugen en duizelig en had een bloeddruk van 75/65
    Sliertje vocht en een stolsel te zien wat dit allemaal niet verklaarde.
    Nu blijkt dat ik allergisch ben voor de betadine prik die na 4 uur uitgewerkt had moeten zijn maar t na 10 uur nog deed.
    Hopelijk vandaag naar huis

3. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Nee, ik heb de afspraak twee weken kunnen vervroegen. Als ze echt moeilijk doen over mijn gewicht, kan ik vertraging oplopen: je moet drie maanden een stabiel gewicht hebben. Als ik 30 april een BMI lager dan 25,5 heb, kunnen ze me hooguit tot juli laten wachten en daar ging ik toch al van uit...

Mn vriend verbaast zich er zo over dat BMI heilig is (maar hij zegt nu wel overal dat het nu officieel is dat ik dik ben als geintje). Ik loop 3x per week hard, pas geleden nog een halve marathon, klim elke week, heb een platte buik en redelijk laag vetpercentage en ik zou te dik zijn?

Jij heel veel beterschap! Hopelijk knap je snel op!

4. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Scorpion! Hopelijk snel naar huis...
    Sterkte!

5. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden. Het voelt nog erg onwerkelijk dat ik nu op t wachtbankje zit hopelijk gaat de tijd lekker snel hihi

Sterkte scorpion hopelijk snel weer naar huis

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Nu op weg naar huis en ik mag nooit meer een betadine injectie.
    Opbrengst was 8 goede eitjes en morgen horen we hoeveel er bevrucht zijn. Hier zullen wij het mee moeten doen want dit was mijn eerste en laatste punctie

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    van 10 eitjes die aangeprikt waren waren er 8 groot om wat mee te doen.
    van de 8 waren er 7 rijp.
    van de 7 zijn er 4 bevrucht. morgen tp

8. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed nieuws scorpion! Voel je weer beter?

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Lopen doet nog pijn en nog beetje duizelig soms maar verder goed.
    En jij?

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Wat heb jij trouwens laat je test? Ik de 14e en dan word t 5 dagen later terug geplaatst

11. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij ons zkh testen ze 15 dagen na terugplaatsing. Dat is op zaterdag, daarom tillen ze het over het weekend heen. Ik mag wel al een thuistest doen op de 11e of 12e. Maar weet niet of ik dat ga doen. Zie ik tegen die tijd wel...

12. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik krijg morgen een extra bloedtest en echo omdat ik me toch niet helemaal lekker voel. Halve dagen werken mag niet meer en moet weer absolute rust houden. Baal er zo van! :(

Wel een fijn bericht dat er 2 embryo's over zijn gebleven voor in de vriezer!

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Pak je rust koekje. Ik lig ook lekker op de bank hoor

14. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rusten is echt heel erg belangrijk ook al voel je je oké je moet toch rustig aandoen.. k dacht dat k wel weer van alles kon maar me lichaam reageert toch op alles wat er gebeurd is buik is erg opgezet en veel last van me onderbuik vandaag echo gehad voor de zekerheid en bloedtest maar gelukkig ziet er alles er goed uit. Maar moet nu we echt rust nemen

15. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bloeduitslag en echo waren goed. Bloed beter dan vrijdag en eierstokken ook niet meer vergroot. Dus ben erg gerustgesteld. Inderdaad ook wederom het bericht gekregen om rust te houden. Ook als je denkt dat het wel gaat, toch niet doen.

16. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Mijn man kwam gister thuis met de woorden jij doet de komende 4 weken niks meer als op de bank zitten, ik kook en maak schoon en doe de boodschappen. Uhhh oke :D

17. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Geef mij ook zo'n man 😉

18. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0