Jeetje meiden, wat is er veel gebeurde hier en wat bijzonder dat jullie zo gelijk op gaan Ik ben jullie niet vergeten maar heb tijd nodig gehad na de miskraam. De tijd heeft me/ons goed gedaan en t heeft een plekje ggekregen. We willen vanaf de volgende menstruatie gaan beginnen met icsi nnummer2. Heel veel succes op het Wacht bankje! !
Tp ging perfect! Pijnloos is dat en heel gaaf om te zien! Gisteren wel behoorlijk veel buikpijn gehad maar dat is nu weg. Ik merk alleen dat mijn temp flink omhoog is en ik ben snel duizelig.
Veel succes butterfly💋 Welkom op t wachtbankje Scorpion Hier eerste wachtweek er op nog 7 dagen te gaan super spannend 💙💖
Voel me goed koekje. Heb natuurlijk wel allerlei klachten waarvan k denk zou t haha stomme utrogestan. Ben wel nerveus heb zoveel hoop maar ben ook zo onzeker word er gek van haha heb ook wel lichte testdrang maar probeer t echt niet te doen anders maak k mezelf wss alleen nog maar gekker. Hoe voel jij je?? Jammer dat je geen cryos heb butterfly maar nieuwe ronde nieuwe kansen💋
@jaxxie, nou precies zoals jij het omschrijft voel ik het ook haha! Ik heb geen testen in huis dus die kan ik ook niet doen. Verder ben ik ook onzeker. Je wil het zo graag maar je wil jezelf ook beschermen voor de eventuele teleurstelling. Ik hoop dat aankomende week voorbij vliegt en dat er in de tussentijd niets geks gebeurd 😊.
Haha ik herken het inderdaad ook. De eerste week ging heel snel voorbij. Deze week toch wat minder. En inderdaad bij alles denk ik zou dit een symptoom kunnen zijn. Vorige week had ik wat steekjes onderin mijn buik, nu niet meer. Af en toe rugpijn op een plek waar ik eigenlijk nooit last heb. En nog iets heel genant en ook wel beetje vies. Ik merk bij het inbrengen van de utrogestan dat alles daar enorm vochtig en week is. Hebben jullie dat ook? Sorry voor de vieze praat haha. Komt dat door de utrogestan? Paar dagen terug brief ontvangen dat er 1 embryo is ingevroren. Hopelijk hebben we die nu nog niet nodig.
Clauve, ik ben helemaal kapot van de natigheid. Voelt ook allemaal anders en week aan. Lijkt ook wel opgezwollen.
Ik vind die bollen echt verschrikkelijk! Vieze zooi en inderdaad voelt het bij mij ook anders aan dan normaal... Haha moet er toch ook wel om lachen nu dat dat bij iedereen beetje hetzelfde is 😄
Ooooh meiden,wat spannend nu voor julie!!! Ik duim zo hard mee!!! Ik voelde me ook anders, maar die utrogestan doet ook wat met je hoor. Vieze witte derrie... Inbrengen had ik verder geen last van, maar we continue het idee dat ik die dingen 'binnen' moest houden. Volhouden meiden tot aan de testdatum. En mocht je tóch eerder testen (net als iedereen...), weet dan dat ik positief testte op de originele testdatum. Dikke knuf voor allemaal
Nog even ego... Ik heb gisteren de uitslag gekregen van de combinatietest. Kans is kleiner dan 1:5000. We zijn erg blij en opgelucht!
Hoe lang moet je eigenlijk doorgaan met dat spul als je zwanger bent? Pannenkoek, wanneer mocht jij stoppen? Gefeliciteerd met de combinatietest. Hele mooie uitslag!
Wat fijn Pannenkoek!! Goed nieuws. Ik moet de bollen opmaken, dat is bij mij een paar dagen voor de testdatum. Heb het toevallig gisteren gevraagd aan de verpleegkundige omdat ik er ook benieuwd naar was.
Fijn dat jullie t herkennen ben k toch niet helemaal gek aan t worden hahaha en ja de utro vieze derrie echt fijn spul is het niet haha maarja als t maar doet waar t voor is vind ik het prima☺ Hopelijk gaat onze 2de week even met een razend tempo voorbij dames
Hallo Nog 6 dagen en dan mag ik testen pfff nog 6 lange dagen het lijken wel weken ! De afgelopen dagen erg moe hoofdpijn en bij vlagen misselijk nu weet ik niet of het van de bolletjes komt of dat er toch iets anders bezig is ! Xxx