Eerste ICSI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barnel, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Muzieknootje, waarom staat er bij jou 'hopelijk' een cryo tp?
    Bedoel je hiermee als hij goed ontdooit? Of hangt het ergens anders vanaf? Sorry, ben nieuwsgierig.

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Koekje ik snap t.
    Waarom heeft het zolang geduurd voordat je bij icsi terecht kwam?

3. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn vriend is er van overtuigd geweest dat het zonder het ziekenhuis echt wel ging lukken. Ik in het begin ook maar na een aantal jaar niet meer. Hij heeft echt moeite gehad om de stap te zetten richting het ziekenhuis. Hij is er echt bang van. Maar sinds vorig jaar is hij helemaal bijgedraaid en ziet hij ook in dat we deze hulp echt nodig hebben. Het 'voordeel' is dat ik het meeste moet ondergaan. Daar heb ik vrede mee, de wens voor een kindje is zo groot... Ben er van overtuigd dat het goed gaat komen!

4. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik testte inderdaad pas positief op de dag dat ik mocht testen. Ik blijf voor jullie allemaal duimen!!!

5. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Koekje, wij zijn sinds 2011 bezig en ook pas afgelopen jaar naar zkh gegaan. Wij dachten dat het door de stress en drukte bij ons kwam, helaas bleek manlief toch wat te weinig en trage zaadjes te produceren en was ICSI voor ons gelijk de enige optie. Tot nu toe gaat het goed. Ik hoop voor jullie allemaal dat 2015 een vruchtbaar jaar mag worden!

6. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo meiden

Ik kon het gister niet laten om een "vroege test " te doen ....ik zie een vaag streepje maar ja beter iets dan niets toch ...nu hopen op donderdag een duidelijke streep !

20150405_153130.jpg

7. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Het hangt van twee dingen af...:
    - ik moet wel deze maand zelf ongesteld worden, anders terug naar de gyn voor een provera kuur. En dan is het maar de vraag of we daarna meteen in de volgende cyclus een cryo tp krijgen of dat ik echt moet wachten tot er zelf een cyclus op gang komt. (Heeft te maken met de opbouw van m'n baarmoederslijmvlies dan ofzo..)
    - als hij inderdaad daarna goed ontdooid en daarna na 1 nacht nog heeft door gedeeld. We hebben er maar twee en vind het best spannend of dat allemaal gaat lukken.. Maar best gek om dan een embryo van 6 dagen te krijgen! Dus we hopen dat het in mei zal zijn.

8. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Het zou dus nog kunnen Clauve! Ik blijf ook duimen!!

9. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ik duim ook voor jou decembergirl!! Duim duim duim!

Pannenkoek, strooi jij ondertussen nog wat roze sprinkels in het rond? :D

10. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh spannend decembergirl!!

Ik duim voor alle dames dat onze dromen maar mogen uitkomen want we hebben het meer dan verdiend!💋

Ook ik kon het niet laten en heb vanmorgen een vroege test gedaan en zag in de verte een tuurstreepje zag er een beetje hetzelfde uit als bij jou decembergirl! Ben zo blij maar ook nog steeds zo zenuwachtig hoop dat hij deze week mooi oploopt en we vrijdag goed nieuws krijgen❤

11. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL

Jeetje wat spannend zeg!! Ik ga duimen voor je 💋

12. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Decembergirl en Jaxxie hopelijk later deze week donkere lijntjes!!
    Zal vast goed komen! 💋

13. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Dat hoop ik wel ....dat zou super zijn !

14. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Met al jullie testen dacht ik ik probeer t ook.
    Lijkt alsof ik wat zie. Overmorgen maar nog een keer

15. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zojuist het ziekenhuis gesproken;
    10 april bloedtest (protocol check hcg)
    28 april evaluatie en vervolg bespreken met de gyn

De teleurstelling is groot maar we gaan positief naar de volgende stap 😊.
    Op naar een mooie cryo!! Volgens mij mag of kan je die tp in een natuurlijke cyclus dus dat is fijn, ff geen hormonen 😄.

16. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je!!!

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Wat raar koek die bloedtest. Maar misschien ook wel fijn om toch een bbz uit te sluiten waar een verhoogde kans op is

18. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    we maken t extra spannend deze week dames gaha k heb net weer een test gedaan k twijfel of k wat zie hahaha dit is een echte tuurstreep om t nog even wat spannender te maken..

dat s wel fijn koekje even geen hormonen maar een mooie cryos in een normale cyclus

19. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Vanmorgen weer een test gedaan maar het streepje is niks veranderd sinds zondag nu heb ik alle twee testen niet met ochtend urine gedaan misschien moet ik dat met de volgende wel ff doen .

Maar ja dat er al een streepje staat is toch al een goed teken toch ? En misschien is mijn hcg waarde nog niet hoog ??

20. Jaxxie

Jaxxie Actief lid

5 feb 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een streep is een streep zeggen ze dus k zou zeggen dat t een goed teken is☺ wanneer is je officiĆ«le testdag? Mijne vrijdag maar vandaag is de tp pas 8 dagen geleden dus mijn testjes zijn nog erg licht en moet heel goed kijken zie t beter als de test goed opgedroogd is hahaha

Deel Deze Pagina